چرا رسانه های ایرانی از تبلیغ می ترسند ؟

زمانی که به ویرگول یا پرسپت نگاه می کنید ، یکی از اصلی ترین حساسیت های مسئولان این رسانه ها ، مقابله و مبارزه جدی و قاطع با کسانی است که می خواهند در این بستر ، حتی اندکی برای خودشان تبلیغ کنند . 

اصلا به نظر شما مگر ایرادی دارد که کسی برای خودش یا کسب و کارش تبلیغ کند ؟ 

یک نگاهی به اینستاگرام پرقدرت و محبوب بیندازیم . 

آیا این پرسپت یا ویرگول و یا بقیه ایرانی ها ، یک صدم اینستاگرام محبوبیت دارند؟ 

 فکر کنید این دو تا به اندازه اینستاگرام ، محبوبیت جهانی داشتند .... وای . وای . وای 

چه پوستی از ما می کندند با قوانین سفت و سختشان 

الان شما وارد اینستاگرام می شوید و همه جور مطلبی می گذارید . 

از نهادهای حکومتی و شخصیت های برجسته کشور عزیزمان گرفته تا فروشگاه های خرده فروشی و حتی افرادی که در عقیده و فکر ، کاملا دشمن بنیانگذاران اینستا هستند ، در این مجموعه فعالیت شدید رسانه ای دارند 

آیا تا بحال از شما یا از دوستانتان بابت تبلیغ محصول یا تفکر یا فلان و بهمان چیز ، ایرادی گرفته شده از طرف اینستاگرام ؟ 

نه . اصلا 

اگر هم مطلبی حذف شده و یا مشکلی پیش آمده ، بابت گزارشات همین کاربران بوده است 

اما در ویرگول و پرسپت همه چیز برعکس است 

میزان محبوبیت ویرگول و پرسپت بسیار کمتر و ناچیزتر است و اصلا در مقابل اینستاگرام به حساب نمی آید 

میزان سخت گیری ویرگول و پرسپت ، مخصوصا در بخش تبلیغ محصول و یا ارجاع به سایت و امثالهم خیلی زیاد است 

واسه همینه که می گن 

خدا خر رو شناخت ، بهش شاخ نداد