8 راه برای سوزاندن 100 کالری

در حالی که باشگاه‌ها و استودیوهای تناسب اندام مکان‌های بسیار خوبی برای عرق کردن شما هستند، فعالیت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید که نیازی به عضویت در یک مرکز تناسب اندام ندارند و همچنان به شما در دستیابی به اهداف ورزشی کمک می‌کنند. در واقع، برخی از  بهترین تمرینات هوازی برای کاهش وزن  در خارج از باشگاه انجام می‌شود، بنابراین می‌توانید آن‌ها را در خانه، هنگام کار یا مسافرت انجام دهید.

فعالیت هایی که انتخاب می کنید ممکن است بر اساس زمان در دسترس شما، آنچه احساس می کنید بدن شما در آن روز خاص به آن نیاز دارد، آب و هوا و غیره متفاوت باشد. در اینجا هیچ انتخاب درست یا نادرستی وجود ندارد. فقط چند گزینه برای دستیابی به یک هدف: حرکت کردن.

مقدار دقیق کالری که بدن شما برای انجام این فعالیت ها استفاده می کند به وزن، جنس، سن، ترکیب بدن و موارد دیگر بستگی دارد. بنابراین، این نرخ متفاوت است یا همه. برای سادگی، شمارش کالری استفاده شده در این مقاله برای یک زن 70 کیلوگرمی است. شما می توانید میزان کالری سوزی فردی خود را برای عدد دقیق تری محاسبه کنید.

بالا رفتن از پله

تقریباً همیشه یک راه پله در نزدیکی محل کار، در خانه یا حتی در یک هتل در هنگام سفر وجود دارد. فقط ده دقیقه از پله ها راه بروید تا 100 کالری بسوزانید. همچنین با کاهش بیماری مرتبط است. شما همچنین پاهای قوی خواهید ساخت. بالا رفتن از پله ها به فرم دهی عضلات پایین تنه شما کمک می کند. پیاده روی در طبقه پایین مزایایی نیز دارد!

کشش و استراحت

اگر به مدت 30 دقیقه کشش و استراحت کنید یا یک تمرین یوگا آسان انجام دهید، حدود 100 کالری می سوزانید. علاوه بر این، به افزایش دامنه حرکتی در مفاصل، کاهش استرس و بهبود کیفیت بدن کمک می کنید. خواب.

راه بروید و صحبت کنید

در صورت امکان، تماس های تلفنی خود را در حال حرکت انجام دهید. شما حتی می توانید در طول تماس های کاری به سادگی با قدم زدن در اطراف دفتر خود راه بروید. این کار را طی دو تماس تلفنی 15 دقیقه ای در روز انجام دهید تا 100 کالری بسوزانید. یک ردیاب تناسب اندام بپوشید تا ببینید چقدر می توانید پیش بروید.

بایستید

شما به ازای هر 10 دقیقه ایستادن به جای نشستن در دفتر حدود 10 کالری اضافی می سوزانید. و خبر خوب این است که برای استفاده از مزیت به میز ایستاده نیاز ندارید. از همکاران بپرسید که آیا می توانید جلسات را به جای اتاق کنفرانس در یک مکان ایستاده برگزار کنید. بهتر است جلسه را در جاده شرکت کنید و در حین راه رفتن مشکلات محل کار را حل کنید. همچنین می‌توانید بیشتر در خانه بایستید، مانند هنگام تماشای تلویزیون یا مطالعه. همه چیز اضافه می شود!

طناب بازی

اگر دلیلی برای سوزاندن سریع کالری دارید، طناب بزنید. شما فقط باید هفت دقیقه بپرید تا 100 کالری دریافت کنید. شما همچنین هماهنگی 4 را بهبود می بخشید و به طور همزمان قدرت را در ساق پاهای خود تقویت می کنید.

نمی توانید هفت دقیقه بپرید؟ برای رسیدن به آن تلاش کنید. یک طناب پرش را در خانه خود نگه دارید تا بتوانید آن را در اتاق نشیمن، در مسیر ورودی خانه یا در حیاط خود انجام دهید - هر جایی که فضای کافی دارید. یکی را در ماشین خود نگه دارید تا بتوانید در پارک طناب بپرید.

مرتب کردن

خانه ای برای تمیز کردن دارید؟ باور کنید یا نه، کارهای خانه می تواند یک جلسه تمرین موثر باشد. نظافت خانه استاندارد حدود 100 کالری را در 30 دقیقه می سوزاند. آیا نیاز به سوزاندن چند مورد دیگر دارید؟ کارهای خود را تغییر دهید تا هنگام تمیز کردن، کالری بیشتری بسوزانید. کارهای ساده مانند جاروبرقی و گردگیری را می توان به تمریناتی تغییر داد که باعث افزایش قدرت می شود.

پیاده روی

چه کسی برای بیرون رفتن به بهانه نیاز دارد؟ چکمه‌های پیاده‌روی خود را ببندید و به سمت تپه‌ها بروید تا تنها در 15 دقیقه 100 کالری بسوزانید. پیاده روی به دلیل تفاوت در زمین، کالری بیشتری نسبت به پیاده روی می سوزاند. وقتی از یک تپه یا مسیرهای ناپایدار بالا می روید، ماهیچه های پای شما باید سخت تر کار کنند تا شما را به جلو حرکت دهند و عضلات مرکزی شما باید سخت تر کار کنند تا شما را ثابت نگه دارند. نتیجه؟ کالری بیشتری سوزانده شده است. اگر مسیری در این نزدیکی ندارید، 20 دقیقه پیاده روی سریع 100 کالری نیز می سوزاند.

دویدن

ساده ترین راه برای سوزاندن 100 کالری سریع دویدن است. و لازم نیست که یک ماراتن یا دونده سرعت باشید تا چربی ها را از بین ببرید. یک مایل 10 دقیقه بدوید تا 100 کالری بسوزانید. اگر آماده دویدن برای یک مایل کامل نیستید، فواصل دویدن/پیاده روی را امتحان کنید تا در حین سوزاندن چربی استقامت داشته باشید.

سخن آخر

یک ظرف تمرینی 100 کالری را روی پیشخوان آشپزخانه یا میز خود در محل کار نگه دارید. این و سایر ایده‌های تمرینی آسان را روی تکه‌های کاغذ در شیشه نگه دارید. همکاران، دوستان یا اعضای خانواده را تشویق کنید که یک لغزش را انجام دهند و یک تمرین را دو یا سه بار در طول روز انجام دهند تا حرکت سالم و افزایش تناسب اندام را افزایش دهند.