بهبود کسب و کار در دوران قرنطینه
بحران ویروس کرونا تمام دنیا را تحت تأثیر قرار داده است. در ابتدا، بسیاری از مردم آن را جدی نمیگرفتند. به یاد دارم که در اوایل شیوع مردم به همان زندگی قبل از کرونایی خود ادامه میدادند و این موضوع تا قبل از خسارتی که کرونا در کل دنیا ایجاد کند ادامه داشت.
همه گیری کرونا باعث شده است که بسیاری از شرکتها در این مدت احساس گم شدن و نگرانی کنند. این قابل درک است. در این مقاله بنده برای حمایت از کسب وکارها برخی از توصیه ها را گردآوری کرده ام که می تواند به موفقیت کسب و کار در این دوران دشوار کمک کند.


مهارت های اجتماعی خود را بهبود ببخشید
اکنون زمان مناسبی برای تجدید مهارتهای شرکت است. حضور در شبکههای اجتماعی مهم است، اما اکنون شاید بیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت است. بسیاری از شرکتها مجبور شدهاند بر حضور آنلاین خود تمرکز کنند. روشهای زیادی برای یادگیری مهارتهای جدید رسانههای اجتماعی مانند تماشای فیلمهای YouTube وجود دارد. فیلمهای زیادی وجود دارد که توضیح میدهند چه کاری انجام دهیم و چگونه از انواع مختلف رسانههای اجتماعی استفاده کنیم!
زمانی برای ایجاد یک وب سایت
همانطور که ذکر کردم بسیاری از شرکتها مجبور شده اند به فعالیت آنلاین بپردازند. اگر در یک شهر کوچک مغازه کوچکی دارید و مجبور به تعطیلی شدهاید، اکنون زمان مناسب فروش محصولات آنلاین است! داشتن یک وب سایت میتواند باعث افزایش فروش و جذب مشتری شود و شما میتوانید نحوه خرید مشتریان خود را تحت نظر داشته باشید.
ایجاد محتوا برای وبلاگ
تولید محتوا را در نظر داشته باشید تا مشتریان خود را مشغول خود کنید. افزودن وبلاگ و محتوای مکرر به سایت شما، تضمین کننده ادامه فعالیت تجاری است. اکنون زمان بیشتری وجود دارد، چرا شروع به ایجاد محتوای جالب نمی کنید؟ اگر ماه آینده همه چیز به حالت عادی برگردد ، حداقل می توانید محتوای عالی برای رسانه های اجتماعی و وب سایت خود داشته باشید!
در کامیونیتی خود بیشتر کار کنید
من مطمئن هستم که روش های زیادی وجود دارد که می توانید به این روش به جامعه مشتریان خود کمک کنید. اگر در کسب وکاری هستید که امکان کمک به افرادی را از طریق کسب و کار خود دارید، از /ان برای کمک به دیگران استفاه کنید. به عنوان مثال یک شرکت تاکسی اینترنتی میتواند خدمات رایگانی را به نیروهای کادر درمان ارائه دهد. کمک به جامعه مشتریان در این دوران سخت باعث رونق نام و برند شما خواهد شد و تجارت شما به خاطر انجام چنین کارهای خوبی در یادها خواهد ماند.
آمادگی پس از قرنطینه
باید خود را برای چگونگی زندگی بعد از قرنطینه آماده کنید. کرونا طرز تفکر مصرف کنندگان و مشاغل را تغییر داده است. متأسفانه، بعد از کرونا آنها هنوز هم همان طرز فکر را دارند، بنابراین کسب و کارها باید خود را با بازار هدف سازگار کنند و به فکر راه های فروش به آنها باشند. به یاد داشته باشید که همیشه مثبت و متمرکز باشید. در این شرایط دشوار، احساس پایین بودن قابل درک است، اما تغییر فرصت ایجاد می کند. یک فرصت شگفت انگیز می تواند به تحول تجارت شما کمک کند. با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و یک رویکرد انگیزه ای برای سازگاری با بازار در حال تغییر انتخاب کنید.