تاریخچه ای از به وجود آمدن تراکتور فرگوسن

فرگوسن در جوانی او اولین ایرلندی شد که هواپیمای خود را ساخت و پرواز کرد، با پرواز تک هواپیمای فرگوسن در سال ۱۹۰۹ و شرکتش بعدها چهار چرخ اول درایو فرمول یک خودروی فرگوسن پی۹۹ را توسعه داد. برای خرید با کیفیت ترین قطعات تراکتور فرگوسن به سایت سیسال سر بزنید.

Image for post
Image for post

سال های اولیه

در سال ۱۹۰۲ فرگوسن برای کار با برادرش جو در کسب و کار تعمیر دوچرخه و خودروی خود رفت. در حالی که کار در آنجا به عنوان مکانیک او علاقه به هوانوردی، به میزان بازدید از نمایش های هوایی در خارج از کشور توسعه یافته است. در سال ۱۹۰۴ شروع به مسابقه موتورسیکلت کرد.

پرواز

در سال ۱۹۰۹ فرگوسن اولین کسی شد که در ایرلند پرواز کرد، زمانی که در ۳۱ دسامبر در هواپیمایی تک هواپیمایی که خود را طراحی و ساخته بود برخاست. پس از سقوط با برادرش بر سر ایمنی و آینده هوانوردی فرگوسن تصمیم گرفت آن را به تنهایی برود و در سال ۱۹۱۱ شرکتی را تأسیس کرد که اتومبیل های ماکسول، استار و واوکس هال و تراکتورهای اضافه کاری را می فروختند - در نهایت هری فرگوسن لیمیتد نام گرفت .

شخم

فرگوسن در دست اول ضعف داشتن تراکتور و شخم را به عنوان واحدهای بیان شده جداگانه دید و در سال ۱۹۱۷ شخمی ابداع کرد که می تواند به شدت به یک خودروی مدل تی فورد متصل شود - اروها که به یک موفقیت محدود تبدیل شد، با مدل فوردسون اف رقابت کرد.

فرگوسن در نهایت شرکت فرگوسن-شرمن را به همراه ایبر و جورج شرمن تأسیس کرد. شرکت جدید توسعه یک سیستم شخم زدن است که شامل یک سیستم hitch Duplex که نصب خط فوردسون از تراکتور. این سیستم از چهار لینک در مقابل سه تشکیل شده بود و به صورت دستی با کمک بهاری اداره می شد. زحمت های شرمن دالان فورد برای ایالت نیویورک و همچنین تولیدکنندگان شخم قبلی فرگوسن برای تراکتور فوردسون بودند. زحمت کشیدگان شخصاً هنری فورد را می شناختند و مسئول ترتیب دادن جلسه سال ۱۹۳۸ بودند که منجر به مشارکت فورد-فرگوسن برای ساخت تراکتورهای فورد با استفاده از سیستم فرگوسن شد.  ایبور شرمن تراکتورهای آزمایشی جدید فورد را دیده بود که توسط هنری فورد و مدل آ فرگوسن کار می کردند و در مورد تراکتور فرگوسن به هنری فورد گفته بود.

Image for post
Image for post

سیستم فرگوسن 

فرگوسن سپس به توسعه پیوند هیدرولیکی رفت که اجازه کنترل بهتر پیاده سازی ها را می داد و به جای دنبال کردن آن ها از یک کشو، آن ها را بر روی تراکتور سوار می کرد. سیستم هیدرولیکی جدید فرگوسن برای اولین بار بر روی تراکتورهای مدل A فرگوسن-براون که توسط دیوید براون در بریتانیا ساخته شده بود، دیده شد. ترکیب سه نقطه ای hitch و کنترل پیش نویس اصطلاح "سیستم فرگوسن" را تعریف می کند. یک مزیت کلیدی سیستم فرگوسن این بود که هیچ سه نقطه ای را که به صورت هیدرولیکی عمل و کنترل می کرد، پیش نویس ابزار نصب شده را مهار کرد تا عمق ابزار را تعدیل کند و به همین دلیل بار روی تراکتور.

تراکتورهای فرگوسن

پس از آن فرگوسن تولید را در انگلستان از تراکتور فرگوسن خودش آغاز کرد که بسیار شبیه فورد-فرگوسن بود. تراکتورهای فرگوسن توسط تولیدکنندگان خودروهای استاندارد ساخته شدند. سپس در اواخر دهه ۴۰ کارخانه ای در دیترویت میشیگان آمریکا برای عرضه بازار آمریکا تأسیس شد. تا سال ۱۹۵۱ اولین نسخه دیزلی فرگوسن ارائه شد.

یک سال بعد فرگوسن با شرکت کانادایی مسی-هریس ادغام شد تا به شرکت مسی-هریس-فرگوسن تبدیل شود. و این ادغام در نهایت به مسی فرگوسن با مسئولیت محدود معروف شد. تا سال ۱۹۵۳ فرگوسن ۳۳۹٬۴۲۰ تراکتور کوچک خود را ساخته بود. در پی ادغام مسی-هریس، آن ها از یک موتور ۳ سیلندر پرکینز استفاده کردند. آن ها سپس شرکت پرکینز را در سال ۱۹۵۹ به دست گرفت و همچنین کارخانه تراکتور سازی شرکت های استاندارد موتور کاونتری را در همان سال به دست آورد.

Image for post
Image for post

مسی فرگوسن

در پی مرگ هری فرگوسن در سال ۱۹۶۰ تراکتورهای این شرکت از ایده آل او از تراکتورهای سبک کوچک دور شدند، تا تراکتورهای قدرت اسب بزرگتری با نوآوری های مختلف مانند تاکسی های ایمنی، ترمزهای خنک شده نفت، و شش جعبه دنده سرعت و یک درایو چرخ Pivot Steer 4 با برد چرخ های به اندازه برابر MF1200 ب ساختند. محدوده رشد قابل توجهی تا زمانی که آنها توسط AGCO در سال 1995 گرفته شد، درست قبل از تراکتور 3 میلیونم ساخته شده است.

فرگوسن طیف کاملی از پیاده سازی ها را برای رفتن با تراکتورها طراحی یا ساخته است. برخی توسط تولیدکنندگان دیگر ساخته شدند و فقط به عنوان فرگوسن نشان داده شدند تا به بازاریابی کمک کنند و به فروشندگان اجازه دهند یک خط محصول کامل برای تشویق وفاداری مشتری به این برند ارائه دهند.