7 روش افزایش بازدید سایت در سال 2022

افزایش تعداد بازدید از وب سایت شرکت، هدف هر کارآفرینی است که در فضای مجازی سرمایه گذاری می کند. دلیل آن ساده است: هر چه تعداد افراد بیشتری به سایت شما وارد شوند، احتمال اینکه این ترافیک را به مشتری تبدیل کنید بیشتر است. اما اجرای این فرآیند بسیار پیچیده است.

7 روش افزایش بازدید سایت در سال 2022
7 روش افزایش بازدید سایت در سال 2022
7 روش افزایش بازدید سایت در سال 2022

علاوه بر نیاز به دانش سئو (بهینه سازی سایت برای موتور جستجو)، جذب بازدیدکننده بیشتر مستلزم تسلط بر ابزارهای بازاریابی دیجیتال است. خبر خوب این است که جایگزین هایی وجود دارد که نیازی به متخصص ندارند. در این مقاله چند استراتژی ساده برای بهبود عملکرد وب سایت خود خواهید یافت.

اساس دیجیتال مارکتینگ محتوا است

محتوا ویژگی اصلی یک وب سایت مرتبط است که به خوبی توسط موتورهای جستجوگر (گوگل، بینگ، یاهو و غیره) طبقه بندی شده و به طور سیستماتیک بازدیدکنندگان را جذب می کند.

این در گزارش خلاصه نظرسنجی بهینه سازی موتورهای جستجو، که توسط Ascend2 انجام شده است، بیان شده است که بر اساس مصاحبه شوندگان، پنج اولویت یک استراتژی سئو را برای جذب کاربران ارائه می دهد:

ایجاد محتوای مرتبط: 72%
جستجوی کلمه کلیدی: 48%
به روز رسانی مکرر وب سایت: 34%
لینک های داخلی: 33%
کمپین های رسانه های اجتماعی: 28٪
علاوه بر بهبود رتبه‌بندی موتورهای جستجو، ایجاد محتوای مرتبط و تخصصی به شما کمک می‌کند تا در یک زمینه و موضوع خاص معتبر شوید و اعتبار محصولات و خدمات شرکت را افزایش دهید.

چگونه تعداد بازدید از وب سایت را افزایش دهیم

نکات زیر به شما کمک می کند تا دسترسی به وب سایت شرکت خود را افزایش دهید.

1. طراحی واکنش گرا

موتورهای جستجو وب‌سایت‌های واکنش‌گرا (تطبیق‌شده با دستگاه‌های تلفن همراه)، عمدتاً گوگل را در اولویت قرار می‌دهند. ارزش آن را دارد که طراحی وب سایت شرکت خود را به گونه ای تغییر دهید که تا حد امکان واکنش گرا باشد.

2. رضایت کاربر را جلب کنید

گوگل می تواند رضایت کاربران را از نتایج اندازه گیری کند. سیگنال اصلی زمانی اتفاق می‌افتد که کاربر روی یک نتیجه کلیک می‌کند و به آن صفحه وب باز نمی‌گردد.

3. سرعت دادن به وب سایت

سرعت وب با رضایت کاربران ارتباط دارد. این یکی از تنها معیارهای رتبه بندی تایید شده توسط گوگل است. به برنامه نویسان هدایت کنید تا وب را تا حد امکان چابک کنند.

4. عناوین جذاب برای مقالات ایجاد کنید

عنوان خلاق می تواند عامل تفاوت شما با سایتهای رقیب باشد. قبل از انتخاب یکی، به احتمالات مختلف فکر کنید و از گنجاندن کلماتی مانند "شما"، "جدید"، "رایگان" و "تضمین شده" بهترین استفاده را کنید.

5. درج لینک داخلی و خارجی

ایجاد لینک اشخاص ثالث به صفحه شما یکی از پیچیده ترین وظایف متخصصان سئو است. بنابراین، ایده آل این است که محتوایی ایجاد کنید که آنقدر مرتبط باشد که به طور طبیعی به اشتراک گذاشته شود و بتواند ویروسی شود. هرچه تعداد پیوندهای خارجی به صفحه شما بیشتر باشد، ارتباط آن با گوگل بیشتر خواهد بود. اصول لینک سازی را حتما بیاموزید. 

6. تبلیغ محتوا در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی می توانند به یک کانال ارتباطی موثر برای شرکت شما تبدیل شوند. یک استراتژی برای شبکه های اجتماعی اصلی ایجاد کنید و برای دستیابی به مخاطبان هدف خود، روی تبلیغات پولی سرمایه گذاری کنید.

7. بازاریابی ایمیلی را فراموش نکنید

ایمیل هنوز زنده است و نادیده گرفتن آن می تواند یک اشتباه مهلک برای شرکت شما باشد. سازوکارهایی را برای به دست آوردن آدرس های ایمیل مشتریان خود - به روشی شفاف و واضح - ایجاد کنید و نظمی را برای ارسال یک خبرنامه مرتبط ایجاد کنید.

منبع: سئوبهینه