5 تاکتیک برای شروع فعالیت در شبکه های اجتماعی و ایجاد سر و صدا

5 تاکتیک برای شروع فعالیت در شبکه های اجتماعی و ایجاد سر و صدا
5 تاکتیک برای شروع فعالیت در شبکه های اجتماعی و ایجاد سر و صدا
5 تاکتیک برای شروع فعالیت در شبکه های اجتماعی و ایجاد سر و صدا

برای عرضه محصول بعدی خود آماده هستید؟

عرضه محصولات آسان نیست و موارد موفق تقریباً غیرممکن است. اما شروع فعالیت با صدای بلند می تواند تفاوت زیادی در چرخه عمر فروش محصول یا خدمات شما ایجاد کند.

اگر در حال اتخاذ استراتژی راه اندازی خود هستید ، این پست فقط برای شما مناسب است. ما 10 تاکتیک را برای اطمینان از موفقیت شما به اشتراک می گذاریم. 

آماده برای شروع؟

01. طراحی کمپین تیزر

راه اندازی یک محصول عالی باید با یک کمپین تیزر تبلیغاتی آغاز شود.

کمپین های تیزر تبلیغاتی به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند اجزایی از محصولات و اطلاعات را به عنوان سرنخ ارائه دهند ، که قبل از راه اندازی شما هیجان و انتظار ایجاد می کند. به این ترتیب ، هنگامی که روز بزرگ فرا می رسد ، کاربران از محصول شما هیجان زده شده و آماده به اشتراک گذاری یا خرید آن هستند. اگر قصد دارید راجع به تیزر تبلیغاتی، اطلاعات بیشتری بدست آورید، پیشنهاد می کنم از این لینک در سایت طلوع فیلم، استفاده کنید.

کمپین تیزر تبلیغاتی Coldplay را در توییتر ببینید که به راه اندازی آلبوم جدید آنها در سال 2014 کمک کرد. گروه آهنگهای آهنگهای آلبوم جدید را در کتابخانه های 9 کشور مختلف پنهان کرده و سپس با مدیریت شکار با رسانه های اجتماعی تبلیغاتی ، انتظار انتشار آلبوم را ایجاد کردند.
آیا می خواهید کمپین تیزر خود را منتشر کنید؟ هر یک یا هر دوی این الگوهای رسانه های اجتماعی Canva را با رنگ/فونت خود سفارشی کنید و اجازه دهید هیجان ایجاد شود.


توجه کنید که چگونه هر دو پست دارای تصاویری هستند که حول محور فعالیت جدید ، در این مورد قهوه می چرخد. همچنین توجه داشته باشید که چگونه هر دو پست اطلاعات کافی را در مورد این پروژه ارائه می دهند تا کنجکاوی کاربران را برانگیزد بدون اینکه اطلاعات زیادی را از بین ببرید. در نهایت ، توجه داشته باشید که چگونه هر دو پست یک دسته توییتر را به عنوان ابزاری برای کاربران برای ادامه مکالمه ، انتشار کلمه یا یافتن سریع اطلاعات بیشتر در مورد این سرمایه گذاری ارائه می دهند.

02. یک هشتگ تعیین کنید

هشتگ ها طبقه بندی محصول شما را آسان کرده و اطمینان حاصل می کنند که هرگونه محتوا یا اطلاعاتی که شما ارائه می دهید یا کاربران شما انجام می دهند به راحتی قابل دسترسی بوده و در یک مکان جمع آوری می شود.

آنها در هنگام عرضه محصول بسیار مفید هستند. از آنجا که هشتگ ها محتوا را با هم ترکیب می کنند ، این امر باعث می شود کاربران و مشتریان احتمالی تنها با چند کلیک بیشتر در مورد محصول شما اطلاعات کسب کنند. کاربران همچنین می توانند اطلاعات را به اشتراک بگذارند و دیگران را تنها با درج اطلاعات خود به این مجموعه ارزشمند اطلاع دهند ، و این امر باعث می شود انتشار کلمه ساده شود.

همانطور که برای راه اندازی آماده می شوید ، هشتگ های خود را دقیق بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها منحصر به فرد هستند ، به راحتی به خاطر سپرده می شوند و تا آنجا که ممکن است ساده هستند. به طور طبیعی ، هشتگ های شما باید با محصول شما یا هر اقدامی که می خواهید کاربران شما انجام دهند ، مرتبط باشد. از رشته های طولانی کلمات اجتناب کنید و از کلماتی استفاده کنید که به راحتی املا می شوند.

یک مثال عالی که حتی ممکن است در آن شرکت داشته باشید ، کمپین HBO #CatchDrogon است. برای ایجاد هیجان در مورد اولین نمایش فصل 5 بازی تاج و تخت ، از بینندگان خواسته بود که شکار اژدهای جیفی را آغاز کنند و آنها #CatchDrogon را در تمام گرافیک های تبلیغاتی که برای کمپین در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند ، قرار دادند.

7 ایده بازاریابی خلاقانه برای ویدیوی تبلیغاتی شما
همانطور که محصول شما رشد می کند ، خواهید دید که چندین هشتگ ایجاد می کنید. یکی می تواند نام محصول شما باشد ، دیگری می تواند به کمپین تیزر یا راه اندازی شما کمک کند ، و اگر تصمیم دارید که کاربران را از طریق مسابقه درگیر کنید ، برای هر مسابقه نیز هشتگ های منحصر به فرد ایجاد خواهید کرد.

این بدان معنا نیست که باید از همه آنها به طور مداوم استفاده کنید. در واقع ، به عنوان یک قاعده کلی ، سعی کنید بیش از 3 هشتگ به هر چیزی که ارسال می کنید ضمیمه نکنید. و البته ، از هشتگ ها فقط در مواقعی که مرتبط هستند استفاده کنید.

در زیر ، دو پست طراحی شده با استفاده از Canva را مشاهده می کنید که هدف آنها ترویج پذیرش و استفاده از هشتگ در بین کاربران هدف است. توجه داشته باشید که پیدا کردن هر دو هشتگ دشوار نیست - بینندگان نیازی به جستجوی آنها ندارند.


03. کاربر را با مسابقات مشارکت دهید

همه ما دوست داریم برنده چیزهای جالب باشیم ، اینطور نیست؟ میزبانی مسابقات از طریق رسانه های اجتماعی که حول محور معرفی محصول شما می باشد ، راهی عالی برای ایجاد هیاهو در اطراف آن است. برای تشویق کاربران برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به مسابقه یا ارسال آنها ، سعی کنید در صورتی که کاربر ارسال خود را با دیگران به اشتراک گذاشته باشد ، شانس دستیابی به جکپات را افزایش دهید.

مسابقاتی که ایجاد می کنید نیز نباید پیچیده باشد. می توانید موضوعی را تعریف کنید و از مخاطبان خود بخواهید تصاویری از آنها را که در حال پخش آن با استفاده از هشتگ هستند به اشتراک بگذارند ، از آنها بخواهید یک داستان را بر اساس یک دستور از پیش تعریف شده تکمیل کنند یا از مخاطبان بخواهید تا به نام محصول شما کمک کنند. اگر به کمی الهام بیشتر نیاز دارید ، در اینجا کارهایی که هاینز با استفاده از مسابقات انجام داد را بررسی کنید.
به خاطر داشته باشید که لازم نیست همه جزئیات مربوط به مسابقه را در خود تصویر وارد کنید. می توانید اطلاعات مربوط به جوایز ، قوانین یا مهلت ها را در داخل پست قرار دهید. اگر می خواهید تمام جزئیات را در خود تصویر قرار دهید ، حتماً از سلسله مراتب برای ساختاردهی به تمام اطلاعاتی که ارائه می دهید استفاده کنید.

 

04. ایجاد فهرست بنیانگذاران

مردم عاشق عضویت در گروه های منحصر به فرد و خاص هستند. اگر تصمیم بگیرید که هنگام راه اندازی لیست بنیانگذاران ، توسعه دهید ، دقیقاً همان چیزی است که شما ارائه می دهید. در اصل ، شما یک گروه ویژه با افرادی که از قبل ابراز علاقه کرده اند ایجاد می کنید. شما فقط به آنها به روزرسانی های منحصر به فرد ارائه می دهید و محتوای ویژه "داخلی" را با آنها به اشتراک می گذارید.

برای ایجاد وفاداران به نام تجاری می تواند معجزه کند!

بنابراین چگونه می توانید این لیست جادویی را ایجاد کنید؟ به مخاطبان خود اطلاع دهید که لیستی را برای به اشتراک گذاشتن اسکوپ داخلی ایجاد می کنید. در حالی که همه علاقه ای به اضافه کردن یک خبرنامه دیگر به صندوق پستی خود ندارند ، کسانی که واقعاً علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول شما هستند ، دریغ نمی کنند. اینها پیروان ارزشمندی هستند که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید. در خط پایین ، هنگامی که آنها به محصول شما علاقه مند هستند ، مطمئناً به انتشار این خبر کمک می کنند.

Social Media Examiner از لیست موسسان برنامه اجتماعی بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کرد.


05. برای ایجاد هیجان شمارش معکوس ترتیب دهید

انجام شمارش معکوس هم راهی برای ایجاد هیجان برای محصول شما ایجاد می کند و هم دلیلی برای انتشار یادآوری در مورد آن. سازماندهی نیز بسیار آسان است: تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای هر روز یک گرافیک بسازید و فقط تعداد آن تغییر کند.
ما می خواهیم مردم دائماً در معرض اطلاعات حول راه اندازی شما قرار بگیرند. حفظ وزوز به این روش یکی از روش های مطمئن برای انجام دقیق این کار است.

آماده اید خودتان آن را امتحان کنید؟ برخی از گرافیک های شمارش معکوس که با هم جمع آوری کرده ایم را بررسی کنید - یکی با تصویر و دیگری بدون تصویر - تا چند روش مختلف برای حمله به این استراتژی را به شما نشان دهد.