تهیه کننده ویدیو

از آنجایی که مردم به جذب اطلاعاتی که می توانند به سرعت و بصری مصرف کنند ادامه می دهند، استخدام برای موقعیت های تولید کننده ویدیو افزایش یافته است. و به نظر می رسد که این روند همچنان ادامه دارد. برای نگاهی به شرح شغل تولیدکننده ویدیو و انتظارات حقوق تولیدکننده ویدیو، ادامه مطلب را بخوانید.

ویدئو در همه جا وجود دارد - از پلتفرم های سنتی تحویل مانند تلویزیون گرفته تا تلفن هوشمند در جیب شما. تقاضای فزاینده ای برای تولیدکنندگان ویدئو وجود دارد زیرا پیشرفت های تکنولوژیکی این امکان را برای شرکت ها فراهم کرده است تا از ویدئو به عنوان یک پلت فرم ارتباطی استفاده کنند.

شرکت ها همچنین به دلیل نحوه هضم محتوا در حال حاضر به یک تولید کننده ویدیو نیاز دارند. مردم ترجیح می دهند یک مرور کلی دو دقیقه ای را به جای خواندن یک مقاله دو صفحه ای تماشا کنند.

هزینه یک تیزر تلویزیونی 30 ثانیه تجاری چقدر است؟

تولیدکنندگان ویدئو هم در آژانس‌های خلاق و هم در بخش‌های طراحی داخلی مورد تقاضا هستند. این به این دلیل است که شرکت‌های باهوش می‌دانند که ویدیو بخش مهمی از خدمات مشتری آنها و استراتژی‌های بازاریابی خودشان است.

تولیدکنندگان ویدئو به دید خلاقانه نیاز دارند و می‌تواند نقشی سرگرم‌کننده باشد: شما می‌توانید یک داستان را به صد روش مختلف تعریف کنید، و می‌دانید که آنچه دارید منحصر به فرد است زیرا ممکن است آن را متفاوت رنگ آمیزی کرده باشید، متفاوت آن را ویرایش کرده باشید، متفاوت فیلمبرداری کرده باشید - این متعلق به شماست. خلقت بی نظیر شما باید تا حد امکان خلاق باشید و از تخیل خود استفاده کنید.

فراتر از دید خلاقانه، انتظار می رود تولیدکنندگان ویدئو ترکیبی از مهارت های فنی و نرم را داشته باشند. در اینجا به آنچه برای یک تولید کننده ویدیو نیاز است و میزان دستمزد تهیه کننده ویدیو می توانید انتظار داشته باشید، آمده است.

Image for post
Image for post

معیارهای حقوق تولیدکننده ویدیو
بر اساس راهنمای حقوق و دستمزد ۲۰۲۰ گروه خلاق، دستمزد اولیه برای یک تولیدکننده ویدیو ۷۴۲۵۰ دلار است. از ماشین حساب دستمزد ما استفاده کنید تا بدانید که یک تولید کننده ویدیو در شهر شما چه چیزی می تواند بسازد.
وظایف و انتظارات سازنده ویدیو
معمولاً از یک تهیه کننده ویدیو انتظار می رود:

ایجاد و توسعه محتوای چند رسانه‌ای (صوتی/تصویری) برای داستان‌های مشتری، ویدیوهای اعلامیه داخلی شرکت، ویدیوهای اجتماعی تبلیغاتی خارجی، ویدیوهای بازاریابی محصول، فیلم‌های استخدام، آموزش شرکت‌ها و سایر پروژه‌های شرکتی
اسکریپت، استوری بورد، بودجه، تخصیص منابع، تعیین ضرب الاجل و انتخاب فرم های بهینه رسانه برای پروژه ها
به طور مستقل، و همچنین بخشی از یک تیم، برای ایجاد قابل تحویل پروژه کار کنید
همکاری نزدیک با مشتریان داخلی و ذینفعان برای کمک به ایجاد محتوای چند رسانه ای
برنامه ریزی فیلمبرداری؛ جستجو کنید، مکان های تیراندازی را انتخاب و رزرو کنید
برنامه های تولید را توسعه دهید
انتخاب و استخدام خدمه و استعدادهای اضافی؛ استعداد مستقیم و مربی؛ ترتیبات حمل و نقل را برای خدمه، استعدادها و تجهیزات انجام دهید. و اطمینان حاصل کنید که تمام نیازهای برق مکان برآورده شده است
تجهیزات را رزرو و اجاره کنید
ضبط و ویرایش پروژه های ویدیویی و صدا، از جمله انتخاب فرمت برنامه برای خروجی نهایی، ضبط/وارد کردن رسانه، سازماندهی رسانه خام، ویرایش فیلم و فایل های صوتی، ایجاد و درج گرافیک های ثابت و متحرک، عنوان، افزودن موسیقی/صدا/sfx، رسانه پروژه مدیریت و آرشیو
مدیریت کتابخانه ویدیو
تجزیه و تحلیل را ارزیابی کنید
تجربه و مهارت های حرفه ای
اکثر تولیدکنندگان ویدئو در تلویزیون، رادیو، فیلم، صدا و دیگر عرصه‌های رسانه‌های جدید تحصیلات رسمی دارند. آنها اغلب دارای مدرک لیسانس و حداقل سه تا پنج سال تجربه حرفه ای در صنایع فوق هستند.

تولیدکنندگان ویدئو باید دارای مهارت های فنی در زمینه ویدئو، صدا و پس از تولید باشند:

ویدئو شامل آشنایی با دوربین‌های حرفه‌ای (Sony PMW-F3 یا مشابه)، دوربین‌های فیلم‌برداری حرفه‌ای (Sony NXCAM HXR‑NX3 یا مشابه)، فرمت‌های مختلف HD و SD، پیش‌تولید/برنامه‌ریزی، تولید استودیو و میدانی، نورپردازی/گیرنده، فیلمنامه‌نویسی، استوری‌برد و عکاسی.
صدا شامل میکسرهای فرمت کوچک، فشرده سازی، EQ، پردازنده های افکت، تکنیک های ضبط صدا برای استودیو و میدانی، ویرایش چند آهنگی و شکل موج است.
پس از تولید مستلزم ویرایش دیجیتال ویدئو، طراحی گرافیک ثابت و متحرک و فشرده‌سازی ویدئو برای پلتفرم‌های تحویل چندگانه است.
دو مهارت مهم فنی که یک تولید کننده ویدیو باید بداند، کار با دوربین و استفاده از نرم افزارهای ویرایش مانند Final Cut Pro X، Adobe After Effects یا Adobe Premiere است. شما باید انواع دوربین ها، لنزهای مختلف و نحوه ایجاد یک عکس خاص را بدانید. همچنین باید بتوانید هر لحظه دوربین خود را بیرون بکشید تا فیلم بگیرید.

در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان ویدئو دارای مهارت های فنی مورد نیاز برای کار هستند، مهارت های نرم قوی به همان اندازه برای استخدام مدیران مهم هستند. این شامل مهارت های ارتباط نوشتاری و کلامی فوق العاده، توجه استثنایی به جزئیات، توانایی پیشرفت در یک محیط تیمی، و استعداد برای تصمیم گیری سریع و با کیفیت است. در نهایت، حفظ آرامش تحت فشار و داشتن حس شوخ طبعی، دارایی های بزرگی است.