این فناوری ها برای تبدیل محتوای ویدئویی تنظیم شده اند 

Tim Jobling از Imagen's CTO موجی از فناوری های جدید ویدیویی را که قرار است زندگی ما را دگرگون کنند و اگر زیرساخت های لازم برای ایجاد این انقلاب وجود دارد، برجسته می کند.

در طی دهه گذشته ، پیشرفتهای زیادی در زمینه فناوری اتفاق افتاده است ، هیچ یک از ابعاد مهم در تغییر کسب و کارها نیست. هنگامی که به عنوان یک مفهوم مرموز تصور می شود ، مشاغل موجود در همه صنایع از ابر برای ذخیره فایل ها و مدیریت محتوا استفاده می کنند.

در حقیقت ، LogicMonitor پیش بینی می کند که تا سال 2023 ، 83٪ از کارهای سازمانی از طریق ابر کار خواهد کرد. برای مشاغل مورد استفاده در هر دو مورد استفاده داخلی و خارجی به تیزر ، نرم افزاری که برای استفاده از ابر طراحی شده است در ذخیره ، مدیریت و توزیع محتوا موثر است.

ویدیو هایی که در قالب تیزر تبلیغاتی وجود دارند، متفاوت هستند و بستگی نوع ساخت آنها تعرفه های متفاوتی نیز دارند، شاید در حوزه تکنولوژی نیاز به تیزر حرفه ای نباشد و شما باید به دنبال قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان باشید.

اگرچه ابر بر نحوه استفاده سازمانها از محتوای ویدئویی تأثیر گذاشته است و این مفهوم دیگر "جدید" نیست ، آنها باید برای سایر فن آوری هایی که برای تغییر نحوه ایجاد ، ذخیره ، توزیع و مصرف فیلم ها تنظیم شده اند ، آماده شوند.

این فناوری ها توانایی ارائه تجربه کاربری بهتر و کمک به سازمانها را دارند تا اطلاعات را به راحتی باز کنند ، اما هنوز در بازار اصلی جریان پیدا نکرده اند.

فناوری هایی برای تبدیل محتوای ویدئویی
فناوری هایی برای تبدیل محتوای ویدئویی
فناوری هایی برای تبدیل محتوای ویدئویی

قبل از اینکه سازمان ها از این فناوری ها استفاده کنند ، باید اطمینان حاصل کنند که زیرساخت های مناسب را دارند (به معنای واقعی کلمه) پایه ریزی می کنند.

 

چگونه فناوری های جدید به جریان اصلی تبدیل می شوند

Renderforest گزارش می دهد که یک کاربر متوسط ​​هر ماه بیش از 16 دقیقه را صرف تماشای تبلیغات تیزری آنلاین می کند. از آنجایی که افراد بیشتری از طریق ویدئو اطلاعات مصرف می کنند ، مهم است که مدیران CMO از فن آوری هایی که استراتژی های محتوای آنها را تحت تأثیر قرار می دهد یا در حال حاضر تأثیر می گذارند ، آگاه باشند.

مانند ابر در مرحله نوزادی ، فناوری هایی مانند هوش مصنوعی (AI) ، یادگیری ماشین (ML) و واقعیت مجازی (VR) برای آنچه که در حال حاضر قادر به انجام آن هستند و آنچه که قادر به انجام آن هستند ، جذاب شده است.

اگرچه بسیاری از مدیران بازرگانی از یک یا چند مورد از این فن آوری ها آگاه هستند - یا در حال حاضر از آنها استفاده می کنند ، اما هنوز پتانسیل کامل آنها محقق نشده است.

هوش مصنوعی برای توصیف محتوا در ویدئو استفاده می شود ، اما موارد بسیار بیشتری وجود دارد. به عنوان مثال ، سازمان ها می توانند با استفاده از هوش مصنوعی پیش بینی آنچه را که ممکن است افراد بخواهند تماشا کنند بر اساس جستجوهای گذشته انجام دهند.

با درک آنچه که یک مشتری مشاهده کرده است ، شرکت ها می توانند محتوای شخصی تر و مرتبط تری را به اشتراک بگذارند که باعث ایجاد تجربه کاربری بهتری می شود. در یک سیستم پلت فرم ویدئویی ، AI همچنین می تواند برای باز کردن قفل مجموعه داده های غیرساختاری استفاده شود ، و نوشتن داده ها را برای شرکت ها آسان می کند.

در حال حاضر ، هنوز عدم اطمینان زیادی در مورد AI و ML ، و اجرای آنها در محل کار وجود دارد. بررسی اخیر PointSource نشان داد که کمتر از نیمی از سازمان ها فقط در مرحله کشف خود برای اجرای AI هستند.

قبل از پرش کامل روی قطار هوش مصنوعی ، شرکت ها باید به یاد داشته باشند که ابتدا انسان ها باید از انسان ها ، اشیا، و برند ها در زوایای مختلف تصاویر و ماشین ها را آموزش و تغذیه کنند ، بنابراین می تواند کیفیت را تشخیص دهد.

وقتی این مورد در نظر گرفته شود ، سازمان ها متوجه می شوند که قبل از تجربه هوش مصنوعی یکپارچه در ویدئو ، هنوز کارهایی برای انجام وجود دارد.

سایر فناوری هایی که در حال حاضر برای بازاریابان موج ایجاد می کنند شامل واقعیت های افزوده و مجازی (به ترتیب AR و VR) هستند. اگرچه AR و VR نوید تجربیات بیشتری را برای مصرف کنندگان می دهند ، اما آنها هنوز به طور کامل در کارهای روزمره ادغام نشده اند.

AR از نظر ایجاد تجارب کاربر ، توانایی بیشتری برای استفاده از برندها دارد اما چند سال طول می کشد تا به یک روش معمول تجاری تبدیل شود.

بهره برداری از سرویس های مبتنی بر ابر ، استفاده از هوش مصنوعی ، ML ، AR و VR را برای شرکت ها آسان می کند ، بنابراین مهم است که سازمان ها همچنان برای ایجاد ، مدیریت و توزیع هر دو فیلم و دارایی های دیجیتال ، استراتژی ابر خود را حفظ و به روز کنند.

 

چگونه می توان با زیرساخت های مناسب خود را برای موفقیت آماده کرد

از آنجا که فن آوری های ذکر شده در بالا به شیوه های تجاری رایج تری تبدیل می شوند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند ، مهم است که CMO ها زیرساخت های لازم را برای اطمینان از رسیدن استراتژی های ویدیویی به مخاطبان مناسب فراهم کنند.

برای رهبران تجارت در صنعت رسانه ، باید این تفکر را شروع کنند که محتوا باید جمع شود تا بتوانند مطالب را به راحتی ذخیره و توزیع کنند.

از آنجا که ابر بسیار مرتب مورد استفاده قرار می گیرد - روشی که احتمالاً به این زودی ها به پایان نمی رسد - CMO ها باید به دنبال راه حل های مبتنی بر cloud باشند که در آنها سیستم های مدیریت ویدیو تعبیه شده است.

در بازار سیستم عامل های سازمانی ، بسیاری از راه حل ها برای مدیریت دارایی های تجاری خوب هستند اما در مورد مدیریت فیلم ضعیف هستند. CMO ها باید اطمینان حاصل کنند که راه حل انتخابی آنها می تواند مشکلات تیزر را مدیریت کند ، مانند اینکه قادر به کنترل حجم زیادی از قالب های فایل ویدیویی است.

علاوه بر این ، از آنجا که برند تجاری برای CMO بسیار مهم است ، همچنین لازم است که آنها از انعطاف پذیری و آزادی کامل برای سفارشی کردن پلت فرم ویدئویی خود برای نشان دادن نام تجاری خود و ارائه تجربه کاربری بیشتر برخوردار باشند ، در حالی که اطمینان حاصل می کند که در منابع و تیم های فناوری اطلاعات تداخلی نخواهد داشت.

با تکامل فناوری ها ، نحوه تولید و مصرف محتوا نیز ادامه خواهد یافت. به همین ترتیب ، ضروری است که CMO ها بتوانند همگام شوند. تولید و توزیع محتوا فقط به خوبی زیرساخت ها و ابزاری است که یک سازمان برای فعالیت استفاده می کند.