ایده های تبلیغاتی در تئاتر ها

 

تماشاگران تئاتر برای افرادی که می خواهند اطلاعات خود را از طریق تبلیغات به دست آورند ، تماشاچیانی اسیر هستند. اگر تماشاچیانی که قصد دارید به آنها دسترسی داشته باشید از تنوع بالای فیلم برخوردارند ، ممکن است جایی بهتر از تئاتر محلی شما برای قرار دادن تبلیغات شما وجود نداشته باشد. هنگام تهیه این تبلیغات تئاتر ، برخی از اصولی را که تبلیغات تئاتر را برای بینندگان بسیار موثر و جذاب می کند ، در نظر داشته باشید.

تبلیغات روی صفحه

تبلیغات رایج و اغلب ارزان قیمت برای کسانی که به دنبال تبلیغات در تئاترها هستند ، تبلیغات روی صفحه است. تبلیغات این فرم قبل از شروع فیلم بر روی صفحه پخش می شود ، معمولاً به شکل اسلایدهای بی صدا که بر روی یک حلقه پیش فیلم اجرا می شوند ، ظاهر می شود. برای برجسته جلوه دادن تبلیغات روی صفحه ، چندین اسلات در این برنامه قبل از فیلم خریداری کنید و مجموعه ای از تبلیغات را برای جلب توجه بینندگان بهتر ایجاد کنید. به عنوان مثال ، اسلاید اول شما می تواند شامل یک واقعیت مبهم در مورد کالا یا خدمات شما باشد ، دومی شما یک تصویر جذاب و سومین شما اطلاعات فراوانی در مورد مورد.

Image for post
Image for post

تبلیغات با موضوع فیلم

با ایجاد تم تبلیغاتی با موضوع فیلم ، قلب طرفداران فیلم را تسخیر کنید. به عنوان مثال ، یک پوستر تبلیغاتی ایجاد کنید که شبیه یک پوستر فیلم کلاسیک باشد. از یک پوستر محبوب مانند تصویر فیلم "ایندیانا جونز" پر از رنگ های قهوه ای عمیق ، اکشن و ماجراجویی تقلید کنید ، شاید محصول خود را به جای این شخصیت عنوان قرار دهید. وقتی بینندگان آگهی را می بینند ، ممکن است در ابتدا تصور کنند که در حال مشاهده پوستر فیلم هستند ، و به طور بالقوه مدت زمانی را که برای تماشای آگهی قبل از رفتن به فیلم های خود صرف می کنند ، افزایش می دهد.

معاملات بسته بندی شده

با ایجاد معاملات بسته بندی شده برای تماشاگران فیلم ، تبلیغات تئاتری خود را حتی جذاب تر کنید. به عنوان مثال ، یک پوستر ایجاد کنید که این واقعیت را تبلیغ کند که تماشاگران تئاتر می توانند یک میان وعده ارزان قیمت پس از فیلم بخرند ، اگر تکه های بلیط خود را به بستنی فروشی شما بیاورند. یا به افرادی که یکی از کالاهایی را که می فروشید بخرند ، بلیط فیلم رایگان ارائه دهید و به طور بالقوه دل تماشاگران فیلم شما را بگیرد.

برگه های کوپن

آگهی هایی بسازید که تماشاگران تئاتر می توانند بیش از نگاه کردن به آن ها عمل کنند ، اما در واقع هنگام خروج از تئاتر می توانند آنها را گرفته و با خود ببرند. با اطلاعاتی در مورد شرکت یا محصول خود ، برگه هایی با اندازه نیم ورق تهیه کنید. همراه با این اطلاعات ، یک کوپن ضمیمه کنید ، و انگیزه ای اضافی برای نگه داشتن هواپیما ارائه می دهد.

در سایت طلوع فیلم مقاله ای راجع به تیزر های تئاتر نوشته شده که مشخصا میتونه مطلب بالارو کامل کنه و در جهت افزایش اطلاعات شما موثر باشه.