7 استراتژی بازاریابی محتوای سازمانی که باید بدانید

Image for post
Image for post

بیاموزید که چگونه به عنوان یک برند تجاری استراتژیک تر باشید، چگونه دامنه رقابتی خود را گسترش دهید و واقعاً با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید.

انتشار محتوا آسان است.

انتشار محتوایی که ROI را افزایش می دهد و برای مخاطبان هدف شما ارزش ایجاد می کند، بسیار سخت تر است.

در 16 فوریه، یک وبینار با حمایت مالی را که توسط کتی گرین‌وود، مدیر SEO در Conductor ارائه شده بود، مدیریت کردم.

گرین‌وود نکات و نکات ایجاد یک استراتژی محتوای سازمانی مؤثر را نشان داد که منجر به تبدیل‌ها می‌شود، نه پرش.

در اینجا خلاصه ای سریع از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

 تبلیغ خدمات رخ نت :  سئو در اصفهان

7 گام برای بهبود استراتژی محتوای سازمانی شما

ترافیک ارگانیک 53 درصد از کل ترافیک وب سایت را تشکیل می دهد.

حتی با وجود اینکه تشخیص نام برند شما می تواند چند کلیک را به همراه داشته باشد، همچنان باید سئو و محتوای خود را در نظر بگیرید تا حضور خود را به حداکثر برسانید.

در سال 2022، محتوای ارگانیک و مبتنی بر SEO معیار مهمتری برای سایت شما و موفقیت آن خواهد بود.

مرحله 1: سئو را وارد خانه کنید

در هر مرحله از سفر مشتری یک تیم اختصاصی سئو و استراتژی محتوا داشته باشید.

اگر یک برند تجاری هستید، این تیم باید از بیش از یک نفر تشکیل شود.

در مقایسه با آژانس ها، تیم های داخلی برای پاسخگویی به اطلاعات جدید و اجرای سریعتر برنامه های جدید مجهزتر هستند.

این به این دلیل است که آنها دسترسی مستقیم به سایر تیم‌های داخلی و زمان اختصاصی دارند.

تیم های داخلی مشتریان شما، چالش های آنها و مهمتر از همه، یکدیگر را می شناسند.

این سطح از آشنایی به ایجاد محتوایی کمک می کند که بفروشد و تبدیل شود.

مرحله 2: سئو را در تمام مراحل فرآیند محتوا لحاظ کنید

فقط قبل از انتشار، سئو را در پایان وارد نکنید.

در عوض، اطمینان حاصل کنید که همه اعضای تیم بازاریابی درک کاملی از SEO دارند.

به این ترتیب، هر مرحله از فرآیند شما توسط بهترین شیوه‌های جستجوی ارگانیک هدایت و مطلع می‌شود.

حتماً آموزش سئو را برای تیم اجتماعی خود، نویسندگان محتوای خود، توسعه دهندگان خود در نظر بگیرید – هر کسی که ممکن است در ایجاد محتوا برای سایت شما نقش داشته باشد.

مرحله 3: لیست رقبای خود را گسترش دهید

شما رقبای اصلی تجاری خود را می شناسید، اما آیا رقبای محتوای خود را برای هر مرحله از سفر خریداران می شناسید؟

ممکن است کاملاً متفاوت باشند.

شناخت رقبای خود در هر سطح به شما کمک می کند در هر مرحله تولید محتوای خود را متمرکز کنید.

مرحله 4: با مشتریان خود در تمام مراحل فرآیند آنها ملاقات کنید

محتوایی در مراحل اولیه ایجاد کنید که به مشتریان شما کمک می کند به مبتدی ترین سؤالات خود در مورد یک موضوع پاسخ دهند.

محتوای مرحله میانی ایجاد کنید که می‌تواند به آسان‌تر کردن سؤالات مقایسه کمک کند.

محتوایی در مرحله آخر ایجاد کنید که به تکمیل کارآمدتر سفر خریداران کمک می کند.

مرحله 5: روی محتوای مارک دار تمرکز کنید

اگر شما یک برند تجاری هستید، شرکت های دیگر احتمالاً در مورد شما صحبت می کنند.

مطمئن شوید که برای کلمات کلیدی نام تجاری خود ظاهر می شوید و مالک آنها هستید، به خصوص وقتی صحبت از مقاله های پشتیبانی درباره محصولات شما می شود.

شما می خواهید گفتگو را در مورد خودتان کنترل کنید.

 آشنایی با خدمات رخ نت :  طراحی سایت اصفهان

Image for post
Image for post

مرحله 6: به انواع نتایج توجه کنید

استراتژی محتوای خود را با انواع نتایجی که برای کلمات کلیدی شما منطقی هستند، تنظیم کنید.

اگر کلمات کلیدی هدف شما همگی نتایج «مردم هم می پرسند» هستند، مطمئن شوید که محتوای شما حاوی محتوای پرسش و پاسخ است.

اگر کلمات کلیدی شما ویدیوها را در SERP نمایش می دهند، فیلم بسازید.

مرحله 7: پیگیری همه چيز.

تغییرات کوچک می تواند تأثیرات قابل توجهی بر یک برند سئو داشته باشد.

مطمئن شوید که روش‌های خودکاری برای ردیابی استراتژی‌های محتوای سایت خود و گزارش‌های منظم برای به‌روزرسانی دارید.

درک داده‌هایتان به شما کمک می‌کند تا برنده‌ها را به اشتراک بگذارید و به شما امکان می‌دهد به عقب برگردید و کمپین‌هایی را که جواب نداده‌اند اصلاح کنید.

تنظیم ردیابی برای KPI های خود قبل از شروع پروژه شما را برای موفقیت آماده می کند.

به یاد داشته باشید، ارزیابی مجدد و تلاش مجدد همیشه خوب است.

اگر کمپین‌های شما آنطور که می‌خواهید کار نمی‌کنند، این شش نکته هستند که می‌توانید هم‌اکنون اجرا کنید.

و مهمترین منبع در سئوی سازمانی؟

کار تیمی است

خواندن ادامه مقاله در لینک زیر :