کمپبن های تبلیغاتی، خوب یا بد؟

46 درصد بیشتر احتمال دارد که مصرف کنندگان با یک برند در تلفن همراه درگیر شوند.

بیلبورد تبلیغاتی
بیلبورد تبلیغاتی
بیلبورد تبلیغاتی

یک بازار خریدار

هنگامی که نوبت به دسترسی به موجودی دیجیتال برنامه‌ ریزی می‌شود، دو گزینه اصلی برای بازاریابان دیجیتال پیشرفته یا خریداران دیجیتال برای تبلیغات در مسیر نمایشگاه بین المللی، وجود دارد.

هدف گیری قدرتمند

در مرحله اول، بیلبورد تبلیغاتی در مسیر نمایشگاه بین المللی وجود دارند که، و گردش کار را به طور خاص به دیجیتال ارائه می دهند. روش دیگر، همه‌کانالی با گردش‌های کاری که شامل قالب‌های رسانه‌ای متعدد، هدف‌ گیری قدرتمند، اسناد و مدیریت هویت است، وجود دارد. رقابت سالم بین ارائه دهندگان فناوری تبلیغات به ایجاد نوآوری مداوم در فضای کمک می کند.

تبلیغات سنتی و مدرن

علی‌ رغم این، و شاید به دلیل محبوبیت مداوم رسانه‌های سنتی، مثل اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر نمایشگاه بین المللی، برخی از خریداران رسانه قادر به جدا کردن قابلیت‌های ویژه دیجیتال از به طور کلی نیستند. با این حال، واقعیت این است که یک کانال دیجیتال است، با قابلیت استفاده از داده‌های مخاطبان برای اهداف هدف‌گیری، و باید در برنامه‌های رسانه دیجیتال شما لحاظ شود.

ترکیب تبلیغات سنتی و مدرن

سه رویکرد کلیدی برای برنامه‌ ریزی تجربیات همه ‌کانالی در آراد دیتا بیس هنگام اجرای یک کمپین برنامه‌ای وجود دارد.

برنامه ریزی و کشف مخاطب

اول رویکرد "برنامه ریزی و کشف" است. در اینجا، شما شخصیت‌هایی را بر اساس ویژگی‌های مشترک مشترک مشتریان ایده ‌آل خود ایجاد می‌کنید - به عنوان مثال، آیا آنها عاشق غذا، والدین آینده، بازدید کنندگان در فضای باز یا متعصب ورزش هستند؟ صفحه‌های که احتمالاً توسط افرادی که با آن شخصیت‌ها مطابقت دارند دیده می‌شوند، می‌توانند مورد هدف قرار گیرند. علاوه بر این، می توانید فیلترهای جغرافیایی مانند ایالت، شهر و حتی نقطه مورد علاقه را برای هدف قرار دادن بیشتر مخاطبان ایده آل خود اعمال کنید.

 

تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی

برای افزودن کمی زمینه به کمپین خود، هدف گذاری لحظه ای را می توان برای نمایش خلاقیت های شما فقط در زمان مناسب استفاده کرد. برای مثال، یک برند ضدآفتاب ممکن است بخواهد فقط زمانی که آفتاب بیرون است، تبلیغ کند.

 

همچنین می‌توانید انواع مکان‌هایی مانند حمل‌ونقل، پناهگاه‌های اتوبوس، رستوران‌ها، استادیوم‌ها و غیره را مشخص کنید، و زمینه‌ی مکان نمایش آگهی‌تان را بیشتر اصلاح کنید. برای مثال، برند ضدآفتاب ما ممکن است ترجیح دهد کمپین خود را در فضای باز به نمایش بگذارد تا در مراکز خرید یا سینما. همه این فیلترها شما را قادر می سازد تا مخاطبان خود را تقویت کنید و اصول هدف گیری مخاطب برنامه ای را در شکل «سنتی» رسانه اعمال کنید.

 

رویکرد هدف گیری مجدد

رویکرد «هدف‌گیری مجدد» به شما این امکان را می‌دهد که به مخاطبانی دسترسی داشته باشید که در معرض تبلیغات دیجیتال برنامه‌ای شما قرار گرفته‌اند و آنها را در قالب‌های دیگر آدرس‌پذیر مانند موبایل، صدای دیجیتال و هدف‌گیری مجدد کنید.

 

برای اینکه کمی به آن رنگ بدهید، اجازه دهید سالی را به عنوان مثال در نظر بگیریم. سالی به مقداری غذای سالم نیاز دارد و در راه رفتن به خواربارفروشی، در یک تابلوی تبلیغاتی کنار جاده‌ای در معرض آگهی شما قرار می‌گیرد. پس از ورود به خواربارفروشی، او همچنین در معرض یک صفحه دیجیتال در فروشگاه قرار می گیرد که تبلیغاتی از همان برند را نشان می دهد. علاوه بر این، پس از بازگشت به خانه، سالی ممکن است هنگام تماشای یک برنامه در پلتفرم پخش خود، تبلیغی از همان برند را ببیند و روز بعد در حین انجام بازی مورد علاقه خود، در معرض تبلیغ دیگری قرار گیرد. همانطور که ما در بازاریابی دیجیتال می دانیم، این تصادفی نیست. فراوانی قرار گرفتن در معرض نام تجاری از طریق نقاط تعامل مختلف در یک دوره زمانی کوتاه ثابت شده است که در ایجاد تجربیات به یاد ماندنی برند بسیار موثر است.

 

تحریک مجاورت

رویکرد «راه ‌اندازی نزدیکی» تبلیغات تلفن همراه را بر اساس شناسه‌های دستگاه تلفن همراهی که شرکت کرده‌اند و نزدیک به صفحه است که بخشی از یک کمپین است، راه ‌اندازی می‌کند. اجازه دهید دوباره سالی را به عنوان مثال در نظر بگیریم. او باید مقداری غذای سالم بخرد و به فروشگاه مواد غذایی برود. همانطور که او وارد می شود، یک تبلیغ زیبا و تمام حرکتی را می بیند. در حالی که سالی در فروشگاه است، تصمیم می گیرد که مواد تشکیل دهنده یک دستور غذا را نیز مرور کند یا آب و هوا را در تلفن خود بررسی کند، و یک تبلیغ با پیامی به پیامی که در اولین ورود به فروشگاه دیده بود، راه اندازی می شود.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/