نرم افزار تبلیغاتی


اولین ارائه دهنده جهانی نرم افزار علامت دیجیتال مبتنی بر ابر است. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در بزرگراه صیاد شیرازی در حالی که نصب نمایشگرهای با فرمت کوچک در فرودگاه بین المللی بالی در حال انجام است. پروژه ای در سراسر ایستگاه های راه آهن، کشتی و ایستگاه اتوبوس متعلق به حمل و نقل اوکلند در حال برنامه ریزی و توسعه است.
پلتفرم های پیچیده تبلیغاتی در تبلیغات دیجیتال
رویکرد خودکار و برنده جوایز آن برای مدیریت محتوا بالغ، قابل اعتماد و قوی است و به شبکه های دیجیتال خارج از خانه ظرفیت نامحدودی برای رشد بدون اضافه کردن پرسنل می دهد. مجری تبلیغات محیطی بزرگراه صیاد شیرازی محتوای پویا در کمپین های سفارشی شده بر اساس طیف وسیعی از شرایط هستند و توانایی و انعطاف پذیری را برای انجام این کار ارائه می دهد. یک شبکه صرفاً مبتنی بر آگهی را اجرا میکند، با شش تا هشت اسلات در هر حلقه بسته به مکان و فرمت نمایشگر، از 2 متر مربع در فضای داخلی تا بیش از 15 متر مربع در محیطهای خارجی با فرمت بزرگ.
رهبر تبلیغاتی
پلتفرم پیچیده و خط پخش کننده های هوشمند مقرون به صرفه، هزینه استقرار شبکه را کاهش می دهد. نکاتی برای داشتن بهترین بیلبورد تبلیغاتی یک رهبر به سرعت در حال رشد در صنعت تبلیغات خارج از خانه استرالیا است، و می تواند به پلتفرم برای اطمینان از اینکه شبکه خود به طور موثر مقیاس می شود و انتظارات عملکرد بالای تبلیغ کنندگان را برآورده می کند، تکیه کند." فروش در ما از حمایت از چنین شریکی در طرحهای مبتنی بر هیجان زده هستیم.»
اولین ارائه دهنده تبلیغات دیجیتال
رشد مداوم پایگاه مشتری گسترده و تعهد به پیش بینی و پاسخگویی به روندهای صنعت، راهحل های علامت دیجیتال آن را به شرطی مطمئن برای آینده شبکه هایی با حتی پیچیده ترین نیازها تبدیل کرده است. اولین ارائه دهنده جهانی نرم افزار علامت دیجیتال مبتنی برابر است. رویکرد خودکار و برنده جوایز آن برای مدیریت محتوا بالغ، قابل اعتماد و قوی است و به شبکه های دیجیتال خارج از خانه ظرفیت نامحدودی برای رشد بدون اضافه کردن پرسنل می دهد. پلتفرم پیچیده و خط پخش کننده های هوشمند مقرون به صرفه، هزینه استقرار شبکه را کاهش می دهد.
پایگاه مشتری مدار و تبلیغات گسترده
رشد مداوم پایگاه مشتری گسترده و تعهد به پیش بینی و پاسخگویی به روندهای صنعت، راهحلهای علامت دیجیتال آن را به شرطی مطمئن برای آینده شبکههایی با حتی پیچیدهترین نیازها تبدیل کرده است. یک شرکت سهامی عام در بورس استرالیا است. یک شرکت رسانه ای پیشرو در فضای باز در استرالیا، نیوزیلند و اندونزی است که متخصص در بیلبوردهای دیجیتال و استاتیک برجسته، مبلمان خیابانی، خرده فروشی و رسانه های حمل و نقل است. با ارائه بیلبوردهای با فرمت بزرگ دیجیتال و ثابت، فرصتهای منحصر به فرد مبلمان خیابانی، تبلیغات خرده فروشی در مسیر خرید و تولید چاپ با کیفیت، ما با مشتریان خود کار میکنیم تا مؤثرترین راهحلهای فضای باز را ارائه دهیم که با مخاطبان هدف آنها ارتباط برقرار کند.
متفاوت ترین شیوه تبلیغات
که امسال بهعنوان برترین ارائهدهنده نرمافزار ساینیج دیجیتال توسط نامگذاری شده است، رابط کاربری خود را برای افزایش قدرت رویکرد خودکار خود در مدیریت محتوا احیا کرده است. اکنون زمانبندیها از طریق دسترسی سریع تر به گردشهای کاری، گرافیکهای بصری و افزایش سفارشی سازی، از نظر بصری جذابتر و تجربه کاربر پسند تری دارند. چنین پیشرفتهایی مزیت کلیدی را تقویت میکند که به ناشران رسانهای مقیاسپذیر کمک میکند تا به کارایی عملیاتی دست یابند.
پیشرفت های تبلیغاتی
پیشرفتهای مشاهده شامل نقشه برای هدفیابی آسان مبتنی بر مکان و تقویم برای برنامهریزی ساده برنامههای پیچیده است. ویژگی اشتراک گذاری حلقه جدید با ارائه انعطاف پذیری به شبکه ها که به طور خودکار به انواع مختلف محتوا اجازه می دهد زمان پخش لازم خود را بر اساس قوانین تعیین شده توسط زمانبندی دریافت کنند، مدیریت خرد را حذف می کند. ادغام با شرکت سنجش مخاطب مبتنی بر دوربین، نیز با افزودن تجزیه و تحلیل دقیقتر مخاطب به اثبات گزارشهای عملکرد، عمیقتر شده است.
تحلیل نرم افزار های تبلیغاتی
برایان منژو، معاون فناوری در گفت: ما زمان قابل توجهی را صرف تجزیه و تحلیل نحوه استفاده مشتریان از پلتفرم ما کردیم و تعیین کردیم که چه چیزی را میتوان برای افزایش عملکرد و کارایی آنها به روشی تازه و ساده اصلاح کرد. این ارتقاء به زیبایی اهداف ما را محقق می کند. مشتریان می توانند با ارتقاء به نسخه 11 مدیر بلافاصله رابط کاربری جدید را تجربه کنند. کسانی که علاقه مند به دریافت نسخه نمایشی از این پلتفرم هستند، می توانند با نماینده در رویدادهای آینده سیستم های مجتمع اروپا ملاقات کنند.
تجارت شیک فروش تبلیغات
آن به اشتراک گذاشت: «در سال 2006، من به فضای باز فکر نمی کردم. "مطمئنا، من بیلبوردها را می شناختم، اما نمی دانستم که این صنعت چیز بیشتری دارد. در اینجا، در تجارت شیک فروش تلویزیون، از من خواسته شد که برای بخش تاکسیرانی بفروشم، که میتوانم اطمینان دهم که شما در بوفالو حضور نداشتید.» با این حال، پس از ملاقات با تیم آن به این ایده توجه کرد و دید که این رسانه چقدر برای برندهایی به کوچکی برچسبهای مد استارتآپ تا برندهایی به بزرگی خطوط هوایی، به ویژه در شهرهایی با تراکم زیاد عابران پیاده کار میکند. هنگامی که آن را خریداری کرد، آن در بخش تاکسیرانی ماند و به مدت پنج سال در آنجا ماند تا اینکه در اوایل سال 2015 بازگشت.
بخش فضای باز شرکت تبلیغاتی
اکنون در بخش فضای باز شرکت، آن میداند که برخی از مشتریان همیشه علائم ثابت را به دیجیتال ترجیح میدهند، اما از قابلیت های بی نظیر شگفت زده میشود. به خصوص زمانی که کمپین های با موبایل ترکیب می شوند، تجربیات سرگرم کننده، هیجان انگیز و جذابی را ارائه می دهند که به لطف رسانه های اجتماعی، دامنه و طول عمر بیشتری دارند. این کمپین زیبای برای کوکاکولا در میدان تایمز نمونه ای از همین موضوع است. بیش از ارائه مثبت برای تبلیغ کنندگان انجام می دهد، زیرا در انجام کارهای اجتماعی نیز قدرتمند است. زمانی که آن در بود، با همکاری کرد تا کمپین کاخ سفید را به تلویزیون تاکسی بیاورد. آنقدر مورد استقبال قرار گرفت که این شبکه یک بار دیگر برای استفاده شد. در خلال یک گزارش تبلیغاتی در کاخ سفید، رئیس ستاد بانوی اول از آن خواست تا جزئیات برنامه ها و موفقیت آنها را توضیح دهد - گواهی بر افشاگری و واکنش های مثبت بینندگان. من اتفاقاً در آن زمان روبروی آن نشسته بودم و شاهد غرور او در صنعت شبکه و بودم.
انتقال تبلیغات
آن در حالی که در مورد انتقال خودبین رسانه ها فکر می کرد، گفت: "من خود را فروشنده نمی دانم." "من خود را یک تبلیغ کننده یا نماینده محصولی می دانم که از صمیم قلب به آن اعتقاد دارم. وقتی معتقدم محصولی کارهای خوبی برای مشتری انجام می دهد، دیگر یک طرح فروش نیست، بلکه فقط یک گفتگو است."
منبع:
منبع:
https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/