مسیر رشد تبلیغات محیطی، از ابتدا تا الان

بیلبورد تبلیغاتی
بیلبورد تبلیغاتی
بیلبورد تبلیغاتی

صنعت تبلیغاتی خارج از خانه از زمان پیدایش فروتنانه اش به عنوان پوسترهای سیرک در اوایل دهه 1800 رشد قابل توجهی داشته است. این امر به ویژه در چند سال گذشته صادق است، زیرا صنعت شاهد دوره ای از نوآوری و رشد تصاعدی بوده است. در واقع، مجری تبلیغات محیطی در مسیر شهربازی رویاها، پیش ‌بینی می‌کند که دومین رسانه با رشد سریع در سال 2021 باشد و پیش ‌بینی می‌شود که افزایش یابد. پس چگونه این کانال سنتی که نزدیک به دو قرن قدمت دارد، از سایر رسانه های بازاریابی سنتی مانند تلویزیون و رادیو بهتر عمل کرده است؟ سه دلیل وجود دارد.

مدرن تر از همیشه است

بخشی از رشد هزینه تبلیغات در مسیر شهربازی رویاها، ناشی از برنامه دیجیتال خارج از خانه است که خرید، فروش و تحویل خودکار بیلبوردها و پوسترهای دیجیتالی است. روش جدید تراکنش به طور قابل توجهی تبلیغات را مدرن کرده است و کانال را به دو طریق مهم به سایر کانال های دیجیتال مانند آنلاین و اجتماعی نزدیک تر کرده است:

تبلیغات محتوا

به جای خرید یک زمان و مکان مشخص از فضای تبلیغاتی، خرید برنامه‌ ای به شما امکان می‌دهد در صورت رعایت شرایط خاص، روی صفحه‌ های دیجیتال پیشنهاد بدهید. حتی محرک های ساده، مانند تبلیغات فقط در یک زمان خاص از روز، می توانند به طور قابل توجهی بر کمپین شما تأثیر بگذارند. اما برای افزودن زمینه بیشتر به کمپین خود، با برنامه‌ریزی می‌توانید از محرک‌های خلاقانه‌تر مانند آب‌وهوا، ترافیک فعلی، سطح موجودی و موارد دیگر برای راه‌اندازی پیشنهاد کمپین استفاده کنید. با برخی از صفحه‌ها، حتی می‌توانید از خلاقیت‌های پویا برای نمایش نسخه‌های مختلف آگهی خود با توجه به شرایط فعلی استفاده کنید.

خرید متمرکز شونده

در گذشته، برندهایی که به دنبال خرید فضای تبلیغاتی از بیش از یک ناشر بودند، باید تلاش زیادی برای همکاری نزدیک با هر یک انجام دهند. اما اکنون، با استفاده از arad database ، می توانید موجودی را از ناشران در سراسر جهان با چند کلیک خریداری کنید. و خرید یک کمپین همه‌کانالی نیز متمرکزتر شده است، زیرا بسیاری از تابلو های دیجیتال دیجیتال شروع به اضافه کردن موجودی به در دسترس بودن خود کرده‌اند، به این معنی که می‌توانید کل کمپین دیجیتال خود را در یک مکان خریداری کنید.

 

ما در حال حاضر با کار می کنیم و همچنان در حال افزایش است، و این تعداد همچنان در حال افزایش است، زیرا تقاضای تبلیغ کنندگان همچنان در حال افزایش است!

 

موجودی بیشتر در دسترس است

در حالی که تعداد واقعی پوسترها و بیلبوردها فقط با نرخ متوسطی رشد کرده است، مقدار واقعی موجودی موجود از دو جهت پیشرفت بیشتری را نشان داده است:

 

استاتیک به دیجیتال بودن

به طور سنتی، با توجه به کار دستی مورد نیاز برای نصب پوسترهای ثابت، فضای تبلیغاتی در دوره های چهار هفته ای خریداری می شد. در حالی که نمایشنامه ای مانند این برای یک کمپین آگاهی انبوه عالی است و همچنان بخش مهمی از خواهد بود، انعطاف پذیری کمتری را هم برای خریداران و هم برای فروشندگان فراهم می کند. ما دیجیتال، ده‌ها برند می‌توانند حلقه تبلیغات را به اشتراک بگذارند، در پنج سال گذشته، تعداد صفحه‌نمایش‌های دیجیتال در ایالات متحده ۴۳ درصد افزایش یافته است و به برندهای بیشتری اجازه می‌دهد تا تبلیغات کنند. 

بازیگران برتر صنعت در حال همکاری هستند

صنعت برای مدت طولانی از سایر کانال‌های بازاریابی کنار گذاشته شد، و حتی در داخل صنعت، کارها از یک شرکت به شرکت دیگر متفاوت انجام می‌شد. از آنجایی که سخت شروع به کار کرد تا بخشی از صنعت برنامه‌ریزی شود، مشخص شد که سطحی از همکاری لازم است.

 

استانداردسازی صنعت

یکی از موانع اصلی جذب توسط خریداران رسانه، پراکندگی بین شرکت‌های است. همه سیستم های برنامه ریزی شده یکسان نیستند و فهمیدن معنای همه چیز برای خریداران یک چالش بود. به‌عنوان مثال، «خرده‌فروشی» و «مرکز خرید» در طول تاریخ به جای یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند، اما هر کدام واقعاً به چه معنا هستند؟ همراه با پنج پلت‌فرم پیشرو فناوری، ما برای استانداردسازی داده‌های و کمک به پیشبرد برنامه‌ای همکاری کردیم. با هم، مجموعه جدیدی از توصیه‌ها را برای برچسب‌گذاری موجودی در بازارهای برنامه‌ای بر اساس نوع صفحه، مخاطب و محیط ایجاد کردیم. این استانداردهای مشترک زبانی متقابل را برای خریداران و فروشندگان فراهم می‌کند و به گشودن فرصت‌های جدید برای همه کمک می‌کند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%d9%87%d8%a7/