مراحل بازاریابی

تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی

از طرف دیگر، اگر میزان پر شدن صفحه نمایش به طور مداوم زیر 50٪ باشد، احتمالاً زمان آن رسیده است که عرضه برنامه ای را کاهش دهید یا در غیر این صورت قیمت های کف را کاهش دهید. فقط مطمئن شوید که قیمت کف برنامه ای خود را در همان سطح یا بالاتر از خود نگه دارید. قیمت گذاری مستقیم کف  تبلیغات در نسیم شهر، در غیر این صورت شما خطر کاهش قابل توجه موجودی خود را دارید.

به محدوده پیشنهادی نگاهی بیندازید و در صورت نیاز آن را تنظیم کنید

به طور کلی، شرکت های تبلیغاتی در نسیم شهر می‌خواهند کمترین قیمت ممکن را بپردازند و از استراتژی‌ هایی مانند سایه‌زنی قیمت برای رسیدن به قیمت ارزان و دقیق برای یک پیشنهاد معین استفاده می‌کنند. خود ما نمونه ای از یک است که از این استراتژی استفاده می کند.

 اگر محدوده پیشنهادات کوچک باشد، فرصت خوبی دارید تا طبقات معامله خود را بالاتر ببرید. الگوریتم ها باید به راحتی قیمت گذاری شما را دنبال کنند.

 از طرف دیگر، اگر محدوده پیشنهادی و تراکم پیشنهاد شما گسترده است، باید در مورد جابجایی طبقات Araddatabase کمی مراقب باشید. حرکت کف به سمت بالا می تواند باعث کاهش قیمت برخی از خریداران در انتهای پایین موجودی شود و در نهایت تراکم و CPM را کاهش دهد.

 محدوده های پیشنهادی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که برای به حداکثر رساندن ارزش موجودی شما تنظیم شده اند

 از آبشار تبلیغاتی استفاده کنید

اتوماسیون هوشمند کلید موفقیت در برنامه ریزی است و آبشار راهی عالی برای استفاده از اتوماسیون به نفع شماست. آبشار به شما امکان می دهد سطوح مختلفی از اولویت را به انواع مختلف معاملات اختصاص دهید و سپس بر اساس انواع معاملات "رقابت" برای یک اسلات، به موجودی برنامه ریزی شده دسترسی ترجیحی بدهید. برای مثال، ممکن است یک معامله بازار خصوصی پرسود داشته باشید که صفحه‌های خاصی را هدف قرار می‌دهد که در سطح اولویت اول شما تنظیم شده است، به دنبال آن معامله خصوصی با سود کمتری که تمام صفحه‌ها را هدف قرار می‌دهد، و سپس ممکن است یک معامله باز حراج نسبتاً پایین با CPM که صفحه‌های باقیمانده را در پایین صفحه هدف قرار می‌دهد.

آبشار شما

در حال حاضر، حدود 70٪ از همه ناشران در فقط از یک نوع معامله برای تراکنش های برنامه ریزی شده خود استفاده می کنند. هنوز کسی در ریچ از آبشار استفاده نمی کند. این یک فرصت بزرگ از دست رفته است. علاوه بر ایجاد قوانین کلی برای معاملات P1، P2 و غیره در، می‌توانید پارامترهایی را نیز ایجاد کنید تا انواع مختلف معاملات را نسبت به سایرین ارتقا دهید، اگر انجام این کار به نفع شما باشد. به عنوان مثال، یک معامله P1 ممکن است 80000 دلار تضمین شده ارزش داشته باشد، اما اگر یک پیشنهاد برنامه‌ای خصوصی P2 به ارزش بیش از 100،000 دلار به شما ارائه شود، آن معامله P2 می‌تواند به طور خودکار به اولویت اول ارتقا یابد.

 ارتباط با خریداران

زمانی را برای برقراری ارتباط با خریداران اختصاص دهید تا مطمئن شوید که آنچه ممکن است را درک می کنند. در حالت ایده‌ آل، باید پیشنهادات خود را مطابق با ترجیحات و نیازهای خریداران خود تنظیم کنید و راه‌های خلاقانه ‌ای برای قیمت گذاری رسانه خود به نفع همه افراد بیابید. ارزش موجودی شما را به حداکثر می رساند و خریداران شما را برای خرید بیشتر باز می گرداند.با خریداران کار کنید تا ترتیبات قیمت گذاری خلاقانه ای را بیابید که برای همه مناسب باشد

مرحله 5: مانند یک حرفه ایی عمل کنید

DSP ها برای انتخاب صفحه نمایش خوب و سپس راه اندازی تراکنش هر زمان که شرایط مورد نظر خریدار برآورده شود مفید هستند. اگر یک DSP نتواند این کار را برای یک تراکنش مشخص انجام دهد و شما آن را افزایش دهید، این ارزش افزوده‌ای است که باید هنگام قیمت ‌گذاری معامله در نظر گرفته شود.

اسلات‌های پیش‌گیرانه، که اجازه می‌دهند نقاط تبلیغاتی در یک حلقه تحت شرایط مشخص ظاهر شوند، نمونه خوبی از ابزاری هستند که می‌توانند به شما در ارائه نوع هدف‌گیری که یک DSP ارائه می‌دهد کمک کند. علاوه بر این، می‌توانید با سیگنال‌های داده‌ای مانند حضور فناوری تجزیه و تحلیل، اطلاعات در مورد دید بر اساس مکان مقایسه صفحه نمایش با جهت خورشید در یک زمان معین، یا فقط مکان‌های خاصی که خریدار بخواهد به آن دسترسی پیدا کند، بفروشید.

این نوع پیشنهادها از انواع چیزهایی هستند که خریداران هوس می کنند. اگر ترجیح می دهید آنها را ارائه دهید، می توانید برای انجام این کار مبلغی را از موجودی خود دریافت کنید.

به خریداران ابزارهای اضافی برای دستیابی به مخاطبان خود بدهید و می توانید حق بیمه را دریافت کنید

مرحله 6: برای پشتیبانی از ویژگی هایی که کسب و کار شما را بهبود می بخشد، دریافت کنید

مجموعه ای از ویژگی ها در وجود دارد که می تواند زندگی را برای کسب و کار شما آسان تر و سودآورتر کند. مشکل اینجاست که همه تبلیغات آنها را در کنار خود قبول نکرده اند. با صرف زمان برای متقاعد کردن آنها برای نصب برخی از بیلبورد های ما، می توانید ارزش پنهان در کسب و کار برنامه ریزی شده خود را باز کنید.

انتقال ارزش این ادغام ها برای ما در یک فرآیند مداوم است و یک کمک کوچک هرگز ضرری ندارد. اگر علاقه مند به تحقق این نوع مزایا از طریق خود هستید، با آنها صحبت کنید و به متقاعد کردن آنها کمک کنید تا همه ویژگی های ما را زنده کنند. در انجام این کار چیزهای زیادی برای به دست آوردن وجود دارد.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%86%d8%b3%db%8c%d9%85-%d8%b4%d9%87%d8%b1/