راه های جدید تبلیغ

تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ

همانطور که به تلاش خود برای رشد برنامه‌ای ادامه می‌دهیم، همیشه به دنبال راه‌های جدیدی هستیم تا رسانه را تا جایی که می‌تواند بزرگ و جسورانه جلوه دهیم. اهمیت آژانس تبلیغاتی برای رشد مشاغل برای کمک به ما در انجام این کار، یک متخصص با تجربه را به فهرست خود اضافه کرده‌ایم: آدام گرین. آدام پس از گذراندن 8 سال گذشته در مدیریت روابط با رسانه های بزرگ و آژانس های خلاق در کانادا، به عنوان معاون ارشد و مدیر کل به ما می پیوندد.

مزایای فناوری بالای رسانه 

عوامل زیادی وجود دارد که من را جذب کرده است، اما اصلی ترین آژانس تبلیغاتی آراد متخصص تبلیغات محیطی پتانسیل افزایش  ارتباط رسانه از طریق داده ها و فرآیند تراکنش خودکار بود. من اعتقاد راسخ دارم که تبلیغ مناسبی که در لحظه مناسب برای افراد مناسب هدف گذاری شده است، می تواند تجربه تبلیغاتی مرتبط تر و لذت بخشی را برای کاربر ارائه دهد، به این معنی که نتایج بهتری برای تبلیغ کنندگان و پول بیشتر برای ناشران به ارمغان بیاورد.

چه چیزی شما را به جلب کرد؟

در نهایت این مردم بودند که مرا به اینجا کشاندند. از کار با یک تیم ستاره‌ دار و خلاصه ایی از انواع پرکاربردترین انواع بازاریابی چگونه است و وقتی با تیم نشستم، احساس کردم که در خانه هستم. آنها اصولگرا، باهوش و باهوش هستند. دیگر چه میخواهید؟

نقش شما در چه خواهد بود؟

کار من این خواهد بود که برنامه نویسی را از یک کنجکاوی به یک روش اصلی تراکنش برای بسازم. مدتی طول می کشد و چالش های بیشماری وجود خواهد داشت، اما من مطمئن هستم که اگر بتوانیم نشان دهیم که برنامه نویسی می تواند تجربه تبلیغات بهتری را برای کاربران، سود بیشتر برای ناشران و نتایج بهتر برای تبلیغ کنندگان ارائه دهد، آنگاه به استاندارد تبدیل خواهد شد.

امیدوارید چه آموخته‌ها، استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی را از تجربه برنامه‌ریزی گذشته خود به صنعت بیاورید؟

تعداد زیادی وجود دارد، اما یکی از بزرگ‌ترین آنها این است که ما می‌توانیم برنامه‌نویسی را برای تمام پتانسیل آن به‌جای اینکه کانالی برای تأثیرگذاری ارزان‌قیمت، همانطور که در ابتدا در دیجیتال اتفاق افتاد، تبدیل کنیم، از دروازه استفاده کنیم. این یک روند واقعاً مخرب برای همه افراد درگیر (ناشران، شرکت‌های برنامه‌نویس، آژانس‌ها، تبلیغ‌کنندگان و حتی کاربران) بود. این یک مصنوع ضروری برای خرید برنامه‌ای نبود، بلکه نتیجه تصمیماتی بود که همه ما در مورد انتخاب موجودی، مدیریت بازده و استراتژی خرید گرفتیم. من مطمئن هستم که این بار می توان از این اشتباهات جلوگیری کرد یا به حداقل رساند.

یک دسته گسترده است، بنابراین تقریباً در همه جا می توانید آن را پیدا کنید. به نزدیک‌ترین منطقه تجاری بروید و احتمالاً بیلبوردهای دیجیتال بزرگ، تابلوهای دیجیتال کوچک و حتی صفحه‌های تلویزیون کوچکی را خواهید دید که برای ارائه محتوا استفاده می‌شوند. همه اینها نمونه هایی از هستند.

در اینجا چند مکان وجود دارد که اغلب از رسانه استفاده می کنند.

رسانه های اغلب در مناطق پر ترافیک مانند ایستگاه های قطار یافت می شوند

در عمل، این نمایشگرها بیشتر شبیه تابلوها و تابلوهای ثابتی هستند که قرن هاست وجود داشته اند. با این حال، از آنجایی که نمایشگرهای دیجیتال می توانند تصاویر متحرک و تعامل را فراهم کنند، بسیار انعطاف پذیرتر هستند. حرکت همچنین زمان بسیار آسان تری برای گرفتن چشم دارد، به این معنی که پتانسیل بسیار بیشتری برای تأثیرگذاری دارد. برخی از مزایای مهم برای انتخاب رسانه نسبت به اشکال ثابت تبلیغات در فضای باز وجود دارد.

کاهش هزینه های مدیریتی

بیلبوردهای سنتی برای هر آگهی جدید هزینه چاپ و نصب را متحمل می شوند. نمایش محتوای تازه بر روی بیلبوردهای دیجیتال می تواند به صورت خودکار و در چند ثانیه انجام شود. هزینه های اولیه بیشتری برای راه اندازی یک صفحه نمایش دیجیتال وجود دارد، اما این سرمایه گذاری است که بیشتر از آن برای خود هزینه می کند.

محتوای متنوع تر

دیجیتال همچنین امکان نمایش تعدادی از محتواهای مختلف را فراهم می کند. با بیلبوردهای معمولی، همان تصویر ثابت برای هفته ها باقی می ماند، در حالی که یک تبلیغ دیجیتال می تواند هر 15 ثانیه تغییر کند. این تنوع روی صفحه، بینندگان را علاقه مند نگه می دارد و از پیام رسانی بیشتر استقبال می کند.

افزایش خلاقیت کمپین

هنگامی که با سایر فناوری‌ها برای تولید محتوای پویا ترکیب می‌شود، حتی چشمگیرتر است. یک صفحه نمایش و فناوری تشخیص چهره را جفت کنید و می توانید محتوا را با جمعیت شناسی تماشاگران مطابقت دهید. داده های آب و هوا را ادغام کنید و می توانید کمپین هایی ایجاد کنید که بسته به هوای آفتابی یا بارانی، محتوا را تغییر می دهند. فرصت بی‌پایانی برای خلاقیت، زمینه و ارتباط زمانی وجود دارد که تبلیغات با سنسورها و نرم‌افزارهای دیگر جفت شود، که بسیاری از آنها با نمایشگرهای ثابت امکان‌پذیر نیستند.

جمعیت شناسی عمیق

در نهایت، کمپین های همچنین می توانند تجزیه و تحلیل بینندگان بسیار مفیدی ایجاد کنند. نمونه‌هایی از اطلاعات ممکن است شامل تعداد کل افرادی باشد که آگهی‌ها را دیده‌اند، سن و جنسیت آن‌ها، و زمانی که آگهی‌ها توسط بیشترین افراد دیده شده است. تبلیغ‌کنندگان بهتر می‌توانند تأثیری که دارند و اینکه آیا به مخاطبان مناسب دسترسی دارند یا خیر، درک می‌کنند. صاحبان شبکه احساسی از ارزش نمایشگرهای خود می‌کنند و به آنها امکان می‌دهد بر اساس آن قیمت در دسترس را تعیین کنند.

نمایش رسانه های در سراسر میدان تایمز

اطلاعات جمعیت شناختی هدف گذاری و قیمت گذاری کمپین های رسانه ای را آسان تر می کند

چرا بازاریابان در مورد رسانه بسیار هیجان زده هستند

یکی از دلایل کلیدی که چرا چنین دارایی بازاریابی ارزشمندی است، دیده شدن چشمگیر آن است. نمایشگرهای دیجیتال اغلب در مناطق پرترافیک قرار دارند و این اطمینان را می دهد که محتوای آنها توسط افراد زیادی دیده می شود. علاوه بر این، برخلاف تبلیغات خانگی یا آنلاین، هیچ راهی برای مخاطب وجود ندارد که از تبلیغ صرف نظر کند، از مسدود کننده تبلیغات استفاده کند یا محتوای صفحه را تغییر دهد. این بدان معناست که وقتی محتوا بالا می رود، به طور کامل بازی خود را به دست می آورد و احتمالاً مورد توجه قرار می گیرد.

تحقیقات نشان می دهد که این قالب کاملاً مؤثر است. مطالعه ای در سال 2015 توسط نیلسن نشان داد که 75 درصد از پاسخ دهندگان به یاد می آورند که یک بیلبورد دیجیتالی را در ماه قبل دیده اند. حدود 82 درصد از آنها به یاد می آورند که به طور خاص تبلیغات را دیده اند. جالب‌تر از آن، این مطالعه نشان داد که اکثر پاسخ‌دهندگان به نگاه مثبتی داشتند. در زمانی که تبلیغات سنتی اغلب به عنوان یک مزاحم دیده می شود، این امر می تواند را به گزینه ای جذاب تر تبدیل کند.

یکپارچه‌سازی جدید به برندها و آژانس‌ها امکان دسترسی به شبکه جهانی ناشران با اتوماسیون پیشرفته و برنامه‌ریزی کمپین مبتنی بر داده را می‌دهد.

پلتفرم بازاریابی دیجیتالی پیشرو در خارج از خانه برای صاحبان رسانه، و یک پلت فرم خرید تخصصی خارج از خانه ، پلتفرم سمت عرضه را ادغام کرده اند. SSP) با پلتفرم سمت تقاضای بیرونی برای ساده کردن استفاده از منابع داده در زمان واقعی و هدف‌گیری دقیق صفحه نمایش کمپین‌های جهانی برنامه‌ریزی شده یک سرویس بین‌المللی تحویل آنلاین غذا و تحویل غذا، و Kinetic، یک شرکت تابعه که در برنامه‌ریزی و ایجاد کمپین متخصص است، قبلاً از پیشنهاد جدید برای ارائه کمپین‌های برنامه‌ریزی شده استفاده کرده‌اند.

کمپین هدفمند اجرا کنید

با استفاده از ادغام تیم بازاریابی برنامه‌ای دونفره اکنون یک کمپین را در شبکه بزرگی از صفحه‌نمایش‌ها در ساختمان‌های اداری در سراسر آلمان اجرا می‌کند. محرک های داده در دسترس از طریق یکپارچه سازی، از جمله آب و هوا و زمان روز، ارسال پیام مناسب را در لحظه مناسب به مخاطب هدف امکان پذیر می کند. تبلیغات "تحویل غذا" در آب و هوای نامساعد نشان داده می شود در حالی که تبلیغات "تحویل غذا" در هوای دلپذیرتر نمایش داده می شود. بسته به زمان روز، پیام به طور خودکار برای تبلیغ ناهار، میان وعده بعد از ظهر و شام سازگار می شود. داده‌های موقعیت مکانی صفحه کمپین نیز برای ایجاد تبلیغات هدفمند موبایلی که تحویل یا تحویل گرفتن را برای رستوران‌های اطراف تبلیغ می‌کنند، استفاده می‌شود.

جزئیات کامل کمپین را می توانید در اینجا بیابید.

مخاطبان تجاری پژو را با تبلیغات مبتنی بر داده هدف قرار می دهد

برای افزایش آگاهی از محدوده خودروهای تجاری پژو در میان صاحبان مشاغل کوچک و متوسط، از ادغام جدید برای اجرای یک کمپین خودکار برنامه‌ریزی شده در سراسر هلند برای این شرکت استفاده می‌کند. داده‌ها از دوربین‌های کنار جاده‌ای اداره ملی راه استخراج شد تا مشخص شود بیشتر مینی‌ون‌های برای چه زمانی در بزرگراه هستند، و از داده‌ها برای تنظیم کمپین بر این اساس استفاده کرد. این کمپین با مشارکت یک ناشر متخصص در نمایشگرهای بزرگراه‌ها و بخشی از شبکه نمایشگرهای که برای خرید رسانه‌های برنامه‌ای از طریق در دسترس است، اجرا می‌شود.

جزئیات کامل کمپین را می توانید در اینجا بیابید.

وینس بانک، معاون عملیات فروش برنامه‌ریزی شده در گفت: «موفقیت کمپین‌های فدورا و پژو نشان‌ دهنده این است که چگونه یک رویکرد برنامه‌ریزی شده صنعت دیجیتال خارج از خانه را متحول می‌کند. از طریق اتوماسیون، انجام معاملات دیجیتالی فضای تبلیغاتی خارج از خانه ساده‌تر می‌شود و به خریداران و برندها کنترل بیشتری بر هدف و بودجه کمپین خود می‌دهد.»

برای ما، فضای باز تنها چیزی است که اهمیت دارد. مندل لویژه، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل گفت: ویژگی‌های پلتفرم ما که توسط در کمپین‌های خود استفاده می‌شود، نمونه خوبی از تمرکز و تعهد ما به فضای باز است. ما با صاحبان رسانه، خریداران رسانه و همکاری نزدیک داریم تا اطمینان حاصل کنیم که تراکنش و تحویل هر کمپین دیجیتالی خارج از خانه برای رسانه بهینه شده است.

پلتفرم بازاریابی دیجیتالی پیشرو در خارج از خانه است که به برندها، آژانس ها و ناشران رسانه امکان خرید، فروش و ارائه کمپین های را به طور کارآمد، قابل اعتماد و ایمن می دهد. پلتفرم با روشن کردن فرودگاه ها، مراکز خرید، کلینیک های بهداشتی، گوشه و کنار خیابان ها و موارد دیگر، صفحه نمایش را در قلب زندگی مردم تقویت می کند و بیش از 11 میلیارد آگهی و 30 میلیارد نمایش در ماه ارائه می دهد. پلتفرم بازاریابی شامل برای توزیع محتوا، پخش و اثبات عملکرد برای در دسترس بودن موجودی فروش و تولید پیشنهاد، سفارشی برای تراکنش‌های برنامه‌ریزی شده است.

همه کاره ترین پلتفرم خرید برنامه ای خارج از خانه است. خریداران دیجیتال و متخصص در سراسر جهان اکنون از برای ارائه کمپین های بی سابقه به مشتریان خود استفاده می کنند. این پلتفرم با تمرکز صرف بر فضای باز، ایجاد کمپین های برنامه ای پیشرفته را برای دستیابی بهتر به مخاطبان هدف در مکان و زمان مناسب آسان می کند. لحظه های یکپارچه، مانند شرایط آب و هوایی، ترافیک و داده های خروج و رسیدن فرودگاه، نمونه هایی از منابع داده بلادرنگ در دسترس کاربر هستند. یک برنامه افزودنی برای درون برنامه تلفن همراه برای گسترش بیشتر کمپین خارج از خانه در دسترس است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/