خلاقیت در تبلیغات

تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی

هیچ شکی در مورد آن وجود ندارد. چشم انداز اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان تهران - ساوه خارج از خانه امروزی هم غنی و هم پویا است. با این حال، هنگام برنامه ریزی کمپین های رسانه های دیجیتال، بیرون از خانه اغلب نادیده گرفته می شود، که کاملاً رک و پوست کنده، یک فرصت بزرگ از دست رفته است.

تبلیغات در اتوبان ساوه می تواند به اندازه بازاریابی دیجیتال، موبایل و آنلاین شخصی، چابک و مرتبط باشد و مکمل قوی برای این کانال ها است!

برای نشان دادن نقاط قوت آن، با یکی از خلاق ترین شرکای خود اراددیتابیس، آشنا شدیم و برخی از جدیدترین کمپین های برنامه ریزی شده آنها را بررسی کردیم.

نکات امنیتی ساده برای تبلیغات

همانطور که در مورد بسیاری از خدمات محلی وجود دارد، جزر و مد طبیعی بازدید کنندگان از موزه موکو، حداکثر کردن ظرفیت را دشوار می کند. وقتی موزه پر است تبلیغ کنید؟ مشتریان ناراضی در صف منتظرند. وقتی موزه خالی است تبلیغاتی اجرا نمی شود؟ یک فرصت از دست رفته. برای تکمیل ظرفیت موزه، موکو به یک منبع داده ساده روی آورد: فروش ثبت بلیط آنها. با ارسال تعداد بازدیدکنندگان به پلتفرم در زمان واقعی، کمپین های موبایل و به صورت پویا فعال شدند. هنگامی که فروش بلیط کاهش یافت، کمپین به گردشگران نزدیک تحویل داده شد و از آنها دعوت شد تا از مجموعه قطعات مدرن خود دیدن کنند. در حالی که این مفهوم ساده به نظر می رسد، تأثیری که در پس تحویل کمپین هوشمند کاملاً خودکار وجود دارد، قابل توجه است. موزه موکو تنها با صرف زمانی که بیشترین اهمیت را داشت، توانست تاثیر خود را به حداکثر برساند و در عین حال هزینه‌های هدر رفته را به حداقل برساند. اگرچه این کمپین قبل از شیوع ویروس کرونا راه اندازی شد، اما توانایی مدیریت جمعیت در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری مرتبط است.

هزینه های بازاریابی

از آنجایی که کسب‌ و کارهای آجری، چه بزرگ و چه کوچک، قوانین دائماً در حال تغییر را دنبال می‌کنند و خود را با شرایط عادی جدید تطبیق می‌دهند، داشتن توانایی پیوند مستقیم هزینه‌های بازاریابی به ذخیره ترافیک بسیار جالب است.

از بینش های تلفن همراه برای بهینه سازی تلاش های خود استفاده می کند

مانند موزه موکو، غول خواربارفروشی هلندی آلبرت هیجن به دنبال حفظ جریان ثابت‌تری از مشتریان به فروشگاه‌های خود بود و همچنین به دو کمپین و موبایل روی آورد.

برای توسعه استراتژی خلاقانه کمپین خود، آنها به دو نوع خریدار خود نگاه کردند

مشتریان عادی که به صورت روزانه یا هفتگی بازدید می کنند، و جویندگان معامله که فقط زمانی که قیمت مناسب است، بازدید می کنند.

از موبایل نیز برای پیگیری موفقیت کمپین استفاده شد. افزایش بازدید کنندگان جدید یا نادر را ردیابی کرد تا به طور مداوم کمپین را در حین اجرا تنظیم کند و واقعاً مکان هایی را که بیشترین تأثیر را داشتند مشخص کند.

کناب بانک با بیلبوردهای شخصی سازی شده تجربه مشتری را به سطح جدیدی می برد

هر سال، بانک ویدئویی را از طریق ایمیل ارسال می کند و از مشتریان برای وفاداری مداوم آنها تشکر می کند. امسال، آن‌ها می‌خواستند تلاش‌های قدردانی از مشتریان خود را به سطح کاملاً جدیدی برسانند، بنابراین از مشتریان خواستند علاقه خود را به نمایش نام خود در یک بیلبورد تأیید کنند.

در کمال تعجب، نزدیک به 15000 نفر از مشتریانش گفتند بله!

این کمپین با استفاده از یک لیست ساده از نام مشتریان و فناوری برای نمایش آنها بر روی صفحه نمایش، در 15 شهر مختلف هلند در سراسر صفحه نمایش اجرا شد. علاوه بر این، یک کمپین ایمیل خودکار ارسال شد که به مشتریان در مورد مکان و زمان پخش آگهی شخصی‌شده آنها اطلاع داده شد.

مشتریان کناب که از دیدن نام آنها بر روی بیلبوردها برای دیدن همه هیجان زده شده بودند، رسانه های اجتماعی را با سلفی ها و پست ها پر کردند و باعث ایجاد سر و صدای زیادی در روابط عمومی برای بانک شد. کناب بانک با موفقیت مرزهای را برای دستیابی به هدف خود که اجرای یک کمپین قدردانی از مشتری بسیار شخصی و ملی است، پشت سر گذاشت.

در واقع اخیراً یک جایزه تعاملی هلندی را برای شرکت در کمپین پذیرفته است!

از مکان یابی هوشمند برای ارتباط با دانشجویان سال اول دانشگاه استفاده می کند

دانشگاه های هلند هر ساله میزبان یک هفته معرفی برای دانشجویان سال اول هستند که شامل تورهای پردیس با راهنما، گشت و گذار در شهر، جلسات اطلاع رسانی و البته مهمانی های عالی می شود.

می‌خواست با دانشجویان تازه وارد آمستردام ارتباط برقرار کند، یک کمپین در سطح شهر برای تبلیغ برنامه تحویل آبجو خود راه‌اندازی کرد.

با این حال، برای به حداکثر رساندن بودجه خود، از برنامه رویدادهای دانشگاه استفاده کرد.

همانطور که دانش آموزان در سراسر شهر حرکت می کردند، تبلیغات به صفحه نمایش نزدیک رویدادهای آنها هدف قرار می گرفت. وقتی رویداد به پایان رسید، خلاق به صفحه های مربوطه بعدی منتقل شد. با تطبیق زمان و مکان با برنامه‌های رویداد، می‌توانست دانش‌آموزان را در طول روز بدون شکستن هزینه‌ها در اختیار بگیرد.

آیا حاضرید یکی از این رویکردهای خلاقانه و استراتژیک را برای خودتان امتحان کنید؟

خواه هدف شما افزایش آگاهی از برند باشد یا ایجاد پاسخ های مستقیم، ادغام برنامه ریزی شده در استراتژی بازاریابی شما مطمئنا است.

ارزش زمان و تلاش را دارد. این موارد نشان می‌دهند که دیجیتالی خارج از خانه مبتنی بر داده‌ها چقدر در کمک به برندها برای دستیابی به مخاطبان هدف خود با محتوای مرتبط، صرف ‌نظر از اندازه بودجه یا نوع داده‌ های موجود، مؤثر است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%88%d9%87/