تعمل مکرر تبلیغاتی

Image for post
Image for post

تعامل مکرر با مشتریان یا مشتریان بخش مهمی از ایجاد یک حضور اینترنتی است. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در شهر ماهان کمپین های بازاریابی ایمیلی می توانند راه خوبی برای رسیدن به این هدف باشند. این نکات را دنبال کنید تا بهترین استفاده را از کمپین بازاریابی ایمیلی خود ببرید.

هرگز ایمیل های ناخواسته را برای مشتریان ناخواسته ارسال نکنید. مجری تبلیغات محیطی شهر ماهان اگر مطالب بازاریابی را برای افرادی ارسال کنید که آنها را درخواست نکرده اند، ممکن است پیام های بازاریابی شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنند. این امر شهرت شما را از بین می برد، باعث می شود بسیاری از ISP ها ایمیل های شما را مسدود کنند و حتی ممکن است در لیست سیاه هرزنامه های اینترنتی قرار بگیرید.

از بمباران گیرندگان خود با "اکنون بخرید!" رویکرد. بیلبورد تبلیغاتی چیست این روش چندان مؤثری نیست. اگر این کار را انجام دهید، کار شما مانند هرزنامه به نظر می رسد. آنها می دانند که شما فقط به فروش خدمات و محصولات اهمیت می دهید، می خواهید رابطه خوبی با آنها داشته باشید و حرفه ای محسوب شوید. مشترکین شما متوجه روش های شما خواهند شد و احتمال اینکه از شما خرید کنند بیشتر خواهد بود.

از منابع مختلف استفاده کنید و تا جایی که ممکن است در مورد مفهوم بازاریابی ایمیلی بیاموزید. می توانید در کتابخانه کتاب بخوانید، وبلاگ ها را بررسی کنید و به انجمن ها بپیوندید. علاوه بر این، بسیاری از کلاس ها و کارگاه های محلی را می توان در منطقه شما کشف کرد. بنابراین، به شما کمک می کند تا در صورت امکان در این جلسات شرکت کنید.

فرمت های مختلف ایمیل را حتما تست کنید. اطلاعاتی که از همه مهمتر هستند و همچنین پیشنهادات جدید را در همان ابتدای ایمیل های خود درج کنید. سعی کنید از فرمت های مختلف استفاده کنید تا بفهمید کدام یک از آنها پاسخ های بیشتری دریافت می کند. سپس، وقتی فهمیدید چه چیزی برای شما مفید است، می خواهید از آن به نفع خود استفاده کنید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، همه مشتریان شما می‌دانند هنگام جستجوی اطلاعاتی که علاقه‌مند به خواندن هستند، کجا باید جستجو کنند.

هدف نهایی بازاریابی 

به خاطر داشته باشید که هدف نهایی بازاریابی ایمیلی فروش محصول شماست. این بدان معنی است که هر ایمیل باید باعث شود خوانندگان از نظر خرید بسته شوند. این را می توان با نوشتن یک ایمیل پر از اطلاعات مربوط به پیشنهادات محصول جدید، پیشنهادات محصول قدیمی، یا معاملات ویژه ای که در دسترس آنها است، انجام داد.

هوشمندانه است که به افراد علاقه مند اجازه دهید قبل از دریافت ایمیل، دوبار شرکت کنند. اگرچه این یک مرحله اضافی برای مشتری شما است، اما می توانید مطمئن تر باشید که مشتری شما واقعاً علاقه مند است و همچنین خطر ایجاد مشکل با ارائه دهنده ایمیل شما برای ارسال هرزنامه را کاهش می دهد.

در حین فرآیند انتخاب، حتما نام مشتریان خود را بپرسید، به خصوص نام کوچک آنها. با انجام این کار، می‌توانید تمام ایمیل‌های گیرندگان خود را به صورت جداگانه شخصی‌سازی کنید تا آنها را با یک یادداشت شخصی‌تر آدرس‌دهی کند. این به ارتباطات ایمیل شما ظاهر بهتری می دهد و آنها را از سایر ایمیل های انبوه دیگری که دریافت می کنند متمایز می کند.

سعی کنید پیامی که در ایمیل‌هایتان است تا حدودی شخصی به نظر برسد. اگر پیام ها غیرشخصی باشند، پاسخ مثبتی نخواهند داشت. پیام هایی که از طرف رئیس، مدیر عامل یا سایر چهره های برجسته یک شرکت ارسال می شود، تأثیر قوی بر مشتریان می گذارد.

اطمینان حاصل کنید که بازاریابی ایمیلی شما با برند شرکت شما سازگار است. طرح رنگ خود را ثابت نگه دارید و مطمئن شوید که در هر پیامی که قصد ارسال آن را دارید، لوگوی منحصر به فرد شرکت خود را نیز درج کنید. هنگامی که از طریق برند خود شهرت مثبتی کسب می کنید، ایمیل های شما احتمالا با موفقیت بیشتری دریافت می شوند.

می‌توانید یک ایمیل را دارای بخش‌های متعددی کنید تا به بیشترین مخاطبان دسترسی پیدا کنید. کدنویسی چند قسمتی از HTML و متن ساده به صورت ترکیبی استفاده می کند، به این معنی که مشتریان می توانند محتوای ایمیل شما را بدون توجه به روشی که برای خواندن آن استفاده می کنند، مشاهده کنند. ممکن است کار اضافی به نظر برسد، اما حفظ مشترکین باعث می شود در دراز مدت ارزش آن را داشته باشد. اگر فقط از یک روش تحویل استفاده کنید، ممکن است تعداد زیادی از خوانندگان بالقوه را از دست بدهید.

قبل از ارسال ایمیل به مشتری اجازه بگیرید. اگر بدون رضایت او پیامی برای کسی ارسال کنید، ممکن است از ارسال هرزنامه به آنها شکایت کنند و به ایمیل شما نگاه نکنند. اکثر مردم از ایمیل‌های شما انصراف می‌دهند و ممکن است به دلیل اینکه یک هرزنامه شناخته شده باشید جریمه‌هایی دریافت کنید.

لوگو و نام تجاری خود را سرلوحه قرار دهید

یا بخشی قابل مشاهده از ایمیل های شما. این شناخت برند توجه آنها را به پیام های شما افزایش می دهد. مشتریان این ثبات را خوشایند می دانند. ما باید مراقب نحوه استفاده رقبا از بازاریابی ایمیلی باشید. این را می توان به سادگی با عضویت در لیست ایمیل آنها انجام داد. اگر کمپین آنها را دیده باشید، می توانید کمپین خود را حتی بهتر کنید. سعی کنید خلاءهای موجود در صنعت خود را پر کنید و به طور مداوم استراتژی های بازاریابی خود را بهبود بخشید. سعی کنید تبلیغ بهتری نسبت به آنچه آنها ارائه می دهند ایجاد کنید. از اطلاعاتی که از مشترکین دریافت می کنید استفاده کنید تا تجربه خرید آنها را روان تر کنید. از اطلاعات مشتری از اشتراک برای تکمیل خودکار فرم‌های خرید استفاده کنید. این روند خرید را برای آنها سریعتر می کند و احتمال خرید چیزی را افزایش می دهد.

اگر می خواهید در کسب و کار موفق شوید، باید یک برنامه بازاریابی خوب داشته باشید. کمپین های بازاریابی ایمیلی به ابزارهای ضروری در محیط بازاریابی امروزی تبدیل شده اند. استفاده از مطالبی که در اینجا خوانده اید یک راه عالی برای ایجاد کمپین بازاریابی ایمیلی شما به موفقیتی سرسام آور است!

منبع

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d9%87%d8%a7%d9%86/

منبع

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/