تبلیغات هیجان انگیز


با پیروی از توصیه های این مقاله، شما در راه رسیدن به یک حرفه ی هیجان انگیز و سودآور در صنعت املاک تجاری هستید. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در خیابان ولیعصر برخی از ثروتمندترین افراد جهان ثروت خود را در این زمینه هیجان انگیز به دست آورده اند. این مقاله برخی از مهم ترین توصیه ها و نکات را برای همه علاقه مندان به حوزه املاک تجاری ارائه می دهد. هنگام فروش املاک تجاری خود باید وقت بگذارید و پتانسیل درآمد آن را به درستی تبلیغ کنید. هنگامی که یک خریدار بالقوه خرید یک ملک تجاری را در نظر می گیرد، مهمترین عامل در تصمیم گیری آنها پتانسیل درآمد ملک است. اگر در مورد پتانسیل ها صادق باشید، باید بتوانید ملک را به سرعت بفروشید.
صبور بودن در امر تبلیغات
انواع مختلفی از املاک سرمایه گذاری مانند پارک های خانه متحرک و ساختمان های اداری وجود دارد. مجری تبلیغات محیطی خیابان ولیعصر در تصمیم گیری سریع املاک و مستغلات عجله نکنید. تند رفتن میتواند منجر به ضرری شود که اگر متوقف میشدید، تحقیق میکردید، تجزیه و تحلیل میکردید، ارزیابی میکردید و پتانسیل را با اهداف مورد نظرتان بررسی میکردید. برخی از سرمایه گذاران باید یک سال یا بیشتر منتظر بمانند تا فرصت مناسب را پیدا کنند.
سپرده های تبلیغاتی
از نماینده لیزینگ خود در مورد سیاست شرکت در مورد بازگرداندن سپرده امنیتی خود بپرسید. نکاتی برای داشتن بهترین بیلبورد تبلیغاتی برخی از شرکت ها بدون توجه به وضعیت آپارتمان شما هنگام نقل مکان، هزینه های تمیز کردن، پارگی و فرسودگی را کسر می کنند. قبل از امضای قرارداد اجاره، تصویر واضحی از سرنوشت سپرده خود داشته باشید، زیرا ممکن است هنگام نقل مکان، مقدار قابل توجهی از پول خود را از دست بدهید.
تعمیرات کسب و کار خود را سرعت ببخشید
اگر صاحب ملک اجاره ای هستید، مطمئن شوید که تعمیرات را به سرعت انجام داده اید. سریع ترین راه برای به دست آوردن نام بد در یک جامعه این است که آن تعمیرات را اصلاح نکنید. اگر مردم در خانه زندگی می کنند، اگر بتوانید فوراً مشکل را برطرف کنید، واقعاً از آن قدردانی خواهند کرد. این شما را صاحبخانه خوبی می کند.
مولد درآمد برای تبلیغات
نرخ سقف در املاک تجاری به محاسبه ارزش کلی املاک مولد درآمد اشاره دارد. نمونه های عالی برای تعیین نرخ های سقفی می تواند یک مرکز خرید نواری، چندین ساختمان اداری پشت سر هم، و مجتمع های آپارتمانی با حداقل بیش از 5 واحد باشد. نرخ های سقفی به تعیین مقدار جریان نقدی که می توانید از املاک تجاری خریداری شده خود انتظار داشته باشید کمک می کند.
قرارداد های تبلیغاتی
بسیار مهم است که یک وکیل خوب به قراردادهای املاک تجاری شما نگاه کند. مطمئن شوید که آنها همه چیز را در مورد املاک و مستغلات می دانند و می توانند همه چیز شما را بررسی کنند. این تضمین می کند که از شما محافظت می شود و بهترین معامله ممکن را دریافت خواهید کرد. اگر در املاک تجاری سرمایه گذاری می کنید، همیشه توجه داشته باشید که املاک بسیار دیگری نیز در دسترس هستند. هرگز نباید به خود اجازه دهید که در فروش تحت فشار باشید زیرا فکر می کنید این آخرین راه حل است. سایر املاک همیشه برای فروش هستند، بنابراین از درگیر شدن عاطفی با فروش خود دوری کنید.
جزییات تبلیغاتی
اگر به ملکی برخورد کردید که دوست دارید، سعی کنید تمام جزئیات مالک این ملک را به دست آورید. تعیین اینکه آیا با یک آژانس سر و کار دارید یا یک مالک مستقیم، به عنوان یک قطعه اطلاعات ارزشمند در هنگام تلاش برای انجام یک معامله عمل می کند. خودتان را فقط به ساختمان های آپارتمانی محدود نکنید. بسته به منطقه ای که در آن خرید می کنید و مشتریانی که می خواهید به آنها رسیدگی کنید، یکی از این گزینه ها ممکن است بهتر در خدمت اهداف بلند مدت شما باشد. قبل از خرید همه گزینه های خود را در نظر بگیرید.
ضمانت نامه های تبلیغاتی
هنگام مذاکره برای اجاره املاک تجاری، باید از گرفتن ضمانت نامه شخصی خودداری کنید. اگر نمی توانید از دریافت ضمانت نامه شخصی جلوگیری کنید، باید مطمئن شوید که ضمانت نامه قبل از پایان اولین دوره اجاره زمانی که گزینه تمدید اجاره رخ می دهد منقضی شود. علاوه بر این، فقط باید مبلغ ثابت دلاری داشته باشد.
کارگزار تبلیغاتی
وقتی با یک کارگزار برای بررسی ملک میروید، حتماً سؤالاتی را که قصد دارید بپرسید یادداشت کنید. آنها را در دسته های مختلف فهرست کنید تا مطمئن شوید که به مهم ترین سؤالات پاسخ داده شده است. در حالی که شما آنجا هستید و سپس بقیه سوالات خود را بعد از آن پیگیری کنید. اگر در حال جستجو در بازار املاک تجاری هستید، قبل از شروع جستجو باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید. مکانی که می خواهید ملک در آن باشد را بدانید. آیا این یک سرمایه گذاری است یا جایی که ممکن است در آن زندگی کنید؟ آیا پول نقد می پردازید یا باید برای اموال بودجه پیدا کنید؟
مکان شناسی برای تبلیغات
قبل از اینکه در چه چیزی سرمایه گذاری کنید، همه گزینه های ملک خود را بسنجید. آپارتمان ها انتخاب آسانی هستند، اما افراد زیادی هستند که در حال حاضر در بازار آپارتمان هستند. به انواع دیگر املاک تجاری مانند ساختمان های اداری، زمین های تجاری و غیره نگاه کنید. شاید بهتر باشد از منطقه آسایش خود خارج شوید و یک هدف منحصر به فرد پیدا کنید.
تبلیغات مستمر فقط نتیجه می دهد
اگر میخواهید برای امرار معاش خانههای خود را تغییر دهید، باید مطمئن شوید که خودتان تبلیغ میکنید. یک وب سایت داشته باشید، کارت ویزیت بگیرید، در روزنامه ها برای خانه ها آگهی بگذارید، و غیره. اگر می خواهید پول در بیاورید، باید با این کار به عنوان یک تجارت رفتار کنید، در غیر این صورت نمی توانید انتظار نتایج تجاری را داشته باشید. هنگامی که شروع به تبلیغ املاک خود از طریق یک وب سایت می کنید، باید درک کنید که زمان بسیار کمی برای جلب توجه بازدید کنندگان دارید. اگر محتوای شما متمرکز نباشد، بلافاصله هزاران خریدار بالقوه را از دست خواهید داد. اگر می خواهید مشتری جذب کنید، مطمئن شوید که سایت شما متمرکز است.
خریداران محلی تابلو های تبلیغاتی
املاک تجاری را هم برای خریداران محلی و هم برای خریداران دورتر تبلیغ کنید. با این فکر اشتباه نکنید که مردم محلی تنها افرادی هستند که به فروش شما علاقه مند هستند. بسیاری از سرمایه گذاران خصوصی وجود دارند که اگر قیمت مناسب باشد، ملک را خارج از منطقه محلی خود خریداری می کنند. مانند هر صنعت دیگری، کلید موفقیت در املاک تجاری، شناسایی بهترین مشاوره و اطلاعات موجود و استفاده از آن به نفع خود است.
منبع:
منبع:
https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/