تبلیغات محیطی، مورد پسند جامعه

بیلبورد تبلیغاتی
بیلبورد تبلیغاتی
بیلبورد تبلیغاتی

بالاخره بهار فرا رسیده است و باید چیزی در محیط وجود داشته باشد. زیرا ما به سختی در حال ساختن ویژگی های جدید در برای حمایت از تلاش های فروش شما بوده ایم. تبلیغات در زرقان به عنوان آخرین نسخه، ما تعداد انگشت شماری از ویژگی ها را برای اعمال بهترین شیوه ها در طول فرآیند ایجاد پروپوزال اضافه کرده ایم. از قابلیت همکاری بهبود یافته با آخرین نسخه تا پشتیبانی از فرآیند تأیید شما، این نسخه ابزارهای سفارشی سازی انعطاف پذیر را در دسترس شما قرار می دهد.

پشتیبانی از فرآیند های تایید داخلی خود با "درخواست های استمرار"

برای شرکت های تبلیغاتی در زرقان که برای فروش ساخته شده است تا موجودی را به روشی هوشمندانه و کارآمد بفروشند و در عین حال از قوانین تجاری و استراتژی های فروش شما حمایت کنند.

روند کاری مجری تبلیغات محیطی در زرقان، برای بسیاری از کسب ‌و کارها، این شامل پیروی از فرآیند تأیید می‌شود، به همین دلیل است که اکنون می‌توانید درخواست‌های نگهداری را در جای خود قرار دهید تا موجودی فقط زمانی قابل رزرو باشد که الزامات صحیح برآورده شده و توسط همه سهامداران امضا شده باشد.

ارتباط قوی‌ تری بین پیشنهاد ها و کمپین‌ های بدون نیاز به انجام کار اضافی.

برای بهبود ارتباط دو ویژگی جدید اضافه کردیم که به شما امکان می‌دهد پیشنهادات، قراردادها و موارد خط مستقیم خود را در آراد دیتابیس جستجو کنید.

با "شناسه قرارداد" چرخه عمر قرارداد و پیشنهاد را پیگیری کنید

ایجاد برند پیشنهادی گاهی اوقات می تواند چالش برانگیز باشد. اکنون سعی کنید یک پیشنهاد خاص را در جستجو کنید. با توجه به اینکه نام‌های پروپوزال گاهی ممکن است رایج باشند، کاربران همچنین باید این قابلیت را داشته باشند که موارد خط پیشنهادی مرتبط با یک پروپوزال را با استفاده از یک شناسه منحصر به فرد جستجو کنند. به همین دلیل است که ما به شما این امکان را می دهیم که برای هر پیشنهاد جدیدی که در ایجاد می شود، یک شناسه قرارداد درخواست کنید.

نکته فوق سریع

تحمیل این زمینه قابلیت بازاریابی را نشان می دهد، به این معنی که می توانید چرخه عمر قرارداد یا پیشنهاد را در کل اکوسیستم فروش خود پیگیری کنید. از شما تا دلخواه شما، با استاندارد کردن نام‌گذاری مورد خط پیشنهاد، قابلیت جستجو را بهبود بخشید.

پیروی از یک قرارداد نامگذاری این فرآیند را ساده می کند، به این معنی که دیگر وقت تلف نمی شود. همچنین اسناد را مرتب نگه می‌دارد، به این معنی که پیدا کردن آنها بسیار آسان‌تر است، به خصوص زمانی که بتوانید در یک نگاه جستجو کنید.

 هنگامی که یک کاربر یک پیشنهاد جدید تبلیغاتی ایجاد می کند، ممکن است بخواهد موجودی انتخاب شده خود را به موارد مختلف خط پیشنهادی جدا کند تا آنها را بهتر دسته بندی کند. در این صورت، سیستم یک نام عمومی برای هر مورد خط پیشنهادی ایجاد می کند.

 در این آخرین نسخه، با فعال کردن گزینه ای برای ایجاد یک الگوی نامگذاری دامنه، دردسر نام های ناسازگار را برطرف می کند. فعال کردن این ویژگی نه تنها جستجوی یک آیتم خط پیشنهادی خاص را در آسان‌ تر می‌کند، بلکه با استفاده از عملکرد جستجوی پیشرفته در ، به سرعت را آشکار می‌کند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%b2%d8%b1%d9%82%d8%a7%d9%86/