تبلیغات، سوخت کسب و کار شما


مجری تبلیغات محیطی اتوبان خلیج فارس، امروزه با بیش از دو دهه تجربه در فضای بیرون از خانه، بزرگترین متخصص رسانه تبلیغات در فضای باز کشور است. این فناوری پیشرفته ترین راه حل های دیجیتال خارج از خانه را در 300 نمایشگر ارائه می دهد، و اکنون با برنامه ریزی شده، تجربه نمایش دیجیتال را با افزایش اندازه گیری، تجزیه و تحلیل مخاطب، فید داده های خارجی و موارد دیگر افزایش می دهد.
پیشرو در فضای ایران زمین
بیلبورد تبلیغاتی اتوبان خلیج فارس دارای یک شبکه ملی است که 1100 متر مربع نمایشگر دیجیتال کنار جاده، 200 صفحه نمایش دیجیتال مرکز خرید و 77 صفحه تلویزیون رتبه بندی در مراکز عمده شهری و مناطق روستایی را پوشش می دهد. علاوه بر این، این شرکت در 8 بازار در سراسر آفریقا از نفوذ بالایی برخوردار است.
ویژگی های کانون تبلیغاتی
با چنین پوشش گسترده ای، تبلیغات در اتوبان خلیج فارس بازار مناسب است تا فرصت هایی برای ایجاد تجربیات به یاد ماندنی خارج از خانه فراهم کند. فراتر از آن، دارایی های تکنولوژیکی آن از آخرین فناوری بهره میبرد، فرصت هایی را برای برنامههای مبتنی بر آب و هوا، بهروزرسانی های امتیازات ورزشی زنده، پخش رویدادهای بی درنگ، ادغام با پلتفرم های رسانههای اجتماعی و موارد دیگر ایجاد میکند.
به روز رسانی جاده ها، کمک به تبلیغات
علاوه بر این، یک راه حل چند کاناله رادیویی به جاده را ارائه میکند که همزمانی کانال صوتی و بصری را همراه با ویژگی هایی که خودروهای ناشناس و تجزیه و تحلیلهای ویدیویی را ردیابی میکند، برای ایجاد پیامهای هدفمند و خاص مفید است. همه اینها بدان معنی است که شرکت هایی که به دنبال ایجاد کمپین های هوشمندتر، مثل اراد دیتابیس هستند می توانند برای دانش و تجربه خود در این زمینه به مراجعه کنند. ردیابی، نظارت، و درک رفتارهای مخاطبان برای این تیم یک دوره است.
انجام تبلیغات با برنامه در مراکز خرید
در میان موجودی غنی خود، بیش از 200 صفحه نمایش در مراکز خرید در سه مرکز بزرگ شهری-ژوهانسبورگ، پرتوریا و کیپ تاون- دارد. بیش از یک چهارم صفحههای این شرکت دارای قابلیتهای برنامهنویسی هستند که به افزایش ردیابی تحلیل مخاطبان برای تبلیغکنندگان کمک میکند.
تبلیغات در مراکز خرید
تاکید روزافزون بر فضاهای مراکز خرید چیزی است که تیم در چند سال گذشته به سختی روی آن کار کرده است، پروژه ای که مستلزم توسعه و اجرای داده های منحصر به فرد مخاطب در تنظیمات مرکز خرید با استفاده از گره های وای فای غیرفعال بوده است. هدف در اینجا درک بهتر عادات یک خریدار در حضور نمایشگرهای دیجیتال است. در نهایت، این سیستم ثابت کرده است که با استفاده از دادههای جمعآوریشده به طور منظم - ساعتی، روزانه یا هفتگی - که به تبلیغکنندگان کمک میکند محتوای مرتبط و با طراوت را برای بینندگان تولید کنند، در تغذیه مخاطبان با برداشتهای هدفمند مفید است.
در نهایت، به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که از خریدهای برنامهریزی شدهشان به طور مؤثرتری با دسترسی به مشتریان زمانی که در مرکز خرید هستند و احتمالاً آماده خرید هستند، استفاده کنند. به این ترتیب، تبلیغکنندگان انعطافپذیری بیشتری نسبت به کمپینهای خود دریافت میکنند و میتوانند استراتژیکتر و در نتیجه مقرونبهصرفهتر در مورد خرید باشند.
بیلبورد های مورد استفاده در مراکز خرید
یک صفحه نمایش با ارتفاع 13 متر در مرکز خرید در سندتون، آفریقای جنوبی
شراکت برای اولین بار تقریباً یک دهه پیش با تقویت محتوای صفحه از طریق آغاز شد. در سال 2020، این شرکت با ادغام پلت فرم سمت عرضه این رابطه را گسترش داد. در حالی که این حرکت برای مدتی طولانی مطرح بود، همهگیری COVID-19 به عنوان کاتالیزور عمل کرد و تیم را وارد عمل کرد.
نمونه ایی از تبلیغات هدفمند در آفریقای جنوبی
ابتدا، این شرکت تبلیغاتی یک مرحله آزمایشی را در آگوست 2020 معرفی کرد. سپس، مدت کوتاهی پس از آن، اولین راه اندازی موفقیت آمیز خود را آغاز کرد. کمپین افتتاحیه بر روی 12 صفحه نمایش کنار جاده ای در سراسر کشور در ماه سپتامبر آغاز شد، که سپس در اواخر سال به دو صفحه نمایش فرودگاه گسترش یافت. امروزه، آنها 27 صفحه نمایش کنار جاده ای را در بازارهای بزرگ آفریقای جنوبی مانند ژوهانسبورگ، پرتوریا، کیپ تاون، شرق لندن و دوربان شمارش می کنند.
"معرفی برنامهای گام طبیعی بعدی در تکامل دیجیتالی ما بود و از تلاشهای مداوم ما برای ارائه ارزش، نوآوری و دسترسی آسان به موجودیمان سخن می گوید."
برنامه نویسی در تبلیغات به کجا می رسد؟
پیاده سازی موفقیت آمیز در ، توانایی پلتفرم را برای ساده سازی خرید آگهی، بهینه سازی فرآیند از انتها به انتها و کسب درآمد افزایشی واقعی نشان میدهد. دستاورد های آنها قدرت واقعی برنامه نویسی را نشان می دهد. از طریق برنامه موقعیت خود را به عنوان پیشگام در فضای دیجیتال خارج از خانه آفریقای جنوبی، یک شرکت، بیشتر تقویت کرده است. که با ارائه ارزش بیشتر، نوید نوآوری و سهولت استفاده در مورد موجودی آن از رقبا متمایز است.