تبلیغات بیش از حد

تبلیغ

هر تعاملی، از استفاده از سیستم رهیاب گرفته تا اتصال به وای فای عمومی رایگان، ردیابی و ثبت می شود. با این حجم فراوان داده، امکاناتی برای تبلیغات بیش از حد هدفمند پدیدار خواهد شد. روندهای دیجیتال اجاره بیلبورد تبلیغاتی در احمدآباد مستوفی که در سال 2017 شاهد آن بودیم، پایه محکمی برای رشد آینده در صنعت ایجاد کرد. در واقع، انتظار می‌رود که بازار تابلوهای دیجیتال تا سال 2023 به 32.84 میلیارد دلار برسد. با ادامه این رشد، صفحه نمایش های بیشتری در مکان های بیشتری وجود خواهد داشت که محتوای بیشتری را نسبت به قبل نمایش می دهند. در اینجا برداشت ما از سه روندی است که انتظار داریم این اتفاق بیفتد.

فروش تبلیغات برنامه ای

با اولین صفحه نمایش های موجود برای خرید، برنامه نویسی مجری تبلیغات محیطی احمدآباد مستوفی اولین گام های خود را در سال 2017 برداشت. در سال 2018، با خرید و فروش بیشتر موجودی به صورت خودکار، برنامه نویسی با گام های بلندی پیشرفت خواهد کرد.

نزدیک به 90 درصد از برنامه ریزان رسانه، شرکت تخصصی تبلیغاتی آراد رسانه ها را به صورت برنامه ای خریداری می کنند. با فروش خودکار مستقیماً در خط دید این خریداران قرار می گیرد. مانند سایر صنایع رسانه ای، برنامه نویسی روش خرید فضای تبلیغاتی را متحول خواهد کرد.

همانطور که گفته شد، عرضه باید پاسخگوی تقاضا باشد. صاحبان رسانه‌ها باید داده‌های قابل‌توجهی از مخاطبان را در اختیار خریداران قرار دهند که آنها را در زمین بازی مشابه با سایر کانال‌های دیجیتال قرار دهد. داده‌ها بخش جدایی‌ناپذیر یک کمپین رسانه‌ای برنامه‌ریزی‌شده خوب است و تا زمانی که این اعداد در دسترس نباشند، در حال اجرا نخواهد بود.

پس از انجام این کار، صفحه‌های بیشتری با نصب می‌شوند. اگرچه برنامه‌ریزی جایگزین فروش مستقیم نمی‌شود، اما فرصت خوبی برای اپراتورهای شبکه است تا موجودی خود را به روی نوع جدیدی از خریدار دیجیتال باز کنند.

بخش بزرگتری از کیک بازاریابی را به دست خواهد آورد

از آنجایی که آژانس های رسانه ای بیشتر تأثیر تبلیغات را تشخیص می دهند، مایل خواهند بود بودجه بیشتری را صرف این رسانه کنند. تنها در بریتانیا، انتظار می‌رود که هزینه تبلیغات در سال 2018 به 440 میلیون پوند برسد که نشان دهنده افزایش 20 درصدی است.

با این حال، هنوز تنها درصد کمی از هزینه رسانه های جهانی را در اختیار دارد. برای اینکه سهم بیشتری از کیک بازاریابی را به دست آورد، این به صاحبان رسانه، فروشندگان و مشاوران بستگی دارد که رسانه را در مقابل کانال های دیگر قرار دهند.

رسانه مرتبط، تاثیرگذار و جذاب است، مسلماً بیشتر از رسانه های دیگر. همچنین با برخی از مشکلات اصلی نمایش آنلاین، ویدیو و موبایل که در حال حاضر با آن سروکار دارند، از جمله مسدود کردن تبلیغات و عدم ایمنی نام تجاری مواجه نیست. متقاعد کردن تبلیغ کنندگان به این هدف بزرگ در سال 2018 خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، معاون توسعه کسب و کار ما، استفانی گوتنیک، "مورد مربوط به علامت دیجیتال: نحوه فروش دیجیتال خارج از خانه در برابر رسانه های دیگر" را در و امسال ارائه خواهد کرد.

 

«اعتماد، ایمنی و شفافیت در سال‌های اخیر بر گفتگوهای رسانه‌های دیجیتال غالب بوده است. پیچیدگی و شفافیت زنجیره تامین، تبلیغ‌کنندگان دیجیتالی خالص را به اندازه 30 تا 40 سنت رسانه‌های فعال برای هر دلاری که خرج می‌کنند، نشان می‌دهد. - باب لیودیس، مدیر عامل انجمن تبلیغات ملی 

با توجه به این موضوع، گزارش دقیق و قابل اعتماد نقش مهمتری در موفقیت آتی ایفا خواهد کرد. اکنون بیش از هر زمان دیگری برای صاحبان رسانه مهم است که شفافیت مورد نظر را برای تبلیغ کنندگان فراهم کنند.

برنامه‌ریزی که به عنوان ساده‌ترین راه برای ارائه تبلیغات مؤثر به مخاطب مناسب مورد ستایش قرار می‌گیرد، اخیراً با شیوه‌های مبهم تجاری همراه شده است. خوشبختانه، صنعت تبلیغات دیجیتال برای بازسازی اصولی که در ابتدا برای آن طراحی شده بود گرد هم می آیند.

از آنجایی که تنها در مراحل اولیه برنامه‌ریزی است، شروع به کار با پای راست با شفافیت کامل نقش بسیار زیادی در موفقیت آن ایفا می‌کند.

امنیت دیجیتال مهمتر از همیشه خواهد بود

با توجه به عمومی بودن شبکه‌های ساینیج دیجیتال، یک دقیقه صفحه‌های خالی یا محتوای تایید نشده می‌تواند نگرانی‌های عمده‌ای ایجاد کند. این دید بالا دقیقاً به همین دلیل است که صفحه های یک گزینه وسوسه انگیز برای مهاجمان است. کنترل تمام جنبه های یک شبکه ساینیج دیجیتال، از جمله سخت افزار فیزیکی، سیستم عامل و امنیت برنامه ضروری است.

در حالی که صاحبان رسانه ها می توانند تمام تلاش خود را برای ایمن سازی شبکه خود انجام دهند، آنها به دنبال همکاری با شرکای هستند که تعهد یکسانی به امنیت دارند. ارائه‌دهندگان نرم‌افزار و سخت‌افزاری که تحت آزمایش‌های کامل قرار می‌گیرند و گواهی‌نامه‌های امنیتی را دریافت می‌کنند، تعدادشان افزایش می‌یابد، زیرا اهمیت بیشتری به امنیت و قابلیت اطمینان داده می‌شود.

محتوای پویا و تعاملی

محتوای پویا پاسخگو و خلاق غالب خواهد بود

از آنجایی که تبلیغ‌ کنندگان بیشتری به دنبال هستند تا کمپین چند کانالی خود را تقویت کنند، سال 2018 سال دیگری از خلاقیت خواهد بود.

محتوای تعاملی یکپارچه‌سازی داده‌ها، تشخیص چهره و واقعیت افزوده تنها تعدادی از ابزارهایی هستند که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کنند تا داستان‌های برند خود را بهتر با مصرف‌کنندگان به اشتراک بگذارند.

با این فناوری در حال تکامل، محتوای واکنش‌گرا و خودکار رایج‌تر می‌شود و با این اتفاق، یک تبلیغ ویدیویی ساده مانند گذشته به خوبی نخواهد بود. این بدان معنی است که صاحبان رسانه باید مطمئن شوند که شبکه آنها آماده حمایت از هر تلاش خلاقانه است. زمان‌بندی انعطاف‌پذیر، محرک‌های محتوای پویا و یکپارچه‌سازی داده‌ها تبلیغات در زمان واقعی برای هر شبکه ضروری خواهد بود.

شهرهای هوشمند و کیوسک های دیجیتال مورد توجه قرار خواهند گرفت

مفهوم شهرهای هوشمند زمانی متولد شد که شرکت‌های فناوری و دولت‌های شهری با هم متحد شدند تا زندگی میلیون‌ها شهروند را از طریق تحول دیجیتال و فناوری پیشرفته بهبود بخشند.

شهرهای هوشمند برای ایجاد شبکه خود به دنبال بیش از ارائه دهندگان فناوری هستند. آنها به دنبال شرکای استراتژیک خواهند بود که نیازهای آنها را درک کنند و بتوانند از تجربه و دانش دیجیتالی خود برای تغییر جوامع خود استفاده کنند. همانطور که اولین شهرهای هوشمند به تغییر شکل زندگی شهری ادامه می دهند، شهرهای بیشتری نیز از این روند پیروی خواهند کرد. اکنون زمان آن است که صنعت درگیر شود.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%ad%d9%85%d8%af%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d8%af-%d9%85%d8%b3%d8%aa%d9%88%d9%81/