تبلیغات با ذهن مردم چه می کند؟

تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان فرودگاه اصفهان، برای بسیاری از خواربارفروشی های زنجیره ای و سوپر مارکت ها قبلاً از روند تابلوهای دیجیتال خارج از خانه استفاده کرده اند. با این حال، دیدن صفحه ‌نمایش ‌های دیجیتالی که در بازارهای کوچک ‌تر مواد غذایی کشور، به نام نمایش داده می‌شوند، معمول نیست. اما شرکتی است که به دنبال تغییر آن است. آن‌ها از صفحه‌نمایش‌های دیجیتال در مغازه‌های کوچک‌تر استفاده می‌کنند، و از قدرت برای افزایش فروش و به جا گذاشتن تأثیر ماندگار در بین خریداران استفاده می‌کنند.

 

بازاریابی خرده فروشی بهتر از طریق تبلیغات هدفمند محیطی

ماموریت که کمی بیش از دو سال پیش توسط و تأسیس شد، نوآوری در تجربه خرید از فروشگاه‌های است. اینها ترکیبی از بازارهای مواد غذایی و فروشگاه های رفاه هستند که تقریباً 400 متر مربع وسعت دارند. در بیشتر موارد، مشتریان فرنچایز نیستند. در عوض، مجری تبلیغات محیطی در فرودگاه اصفهان، کسب و کارهای مستقلی هستند که تحت چتر مارک های خرده فروشی بزرگ مانند، و دیگران هستند. اکثر آنها در شهرهای سراسر فرانسه واقع شده اند.

 نمایشگرهایی  در مشاغل مستقل در سراسر ایران یافت می شود

خریدارانی که به این مکان‌ها مراجعه می‌کنند، معمولاً حرفه‌ای‌ هایی با درآمد بالاتر هستند، که زندگی پرمشغله ‌شان به این معنی است که به‌جای خرید یک یا دو بار در ماه مواد غذایی به‌صورت عمده، احتمالاً چندین بار در هفته از خریدشان خارج می‌شوند. در حالی که غذاخوری ‌های پروکسی در خیابان‌های شلوغ در محله‌های شلوغ به راحتی قابل دسترسی هستند، مکان آن‌ها به این معناست که گاهی اوقات در ساختمان‌ های قدیمی ‌تر قرار می‌گیرند و ارتقا به فناوری جدید تر را تا حدودی دشوار یا پرهزینه می‌کند. پس اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فرودگاه اصفهان صرفا با همین دلیل، توجیه می شود.

آیا بازار تبلیغات بیلبوردی اشباع شده است؟

علی ‌رغم این چالش، کمبود تابلوهای دیجیتال را فرصتی مناسب برای راه‌اندازی موجودی خود در این فروشگاه‌ها می‌دانست. در سال 2018، این شرکت عرضه صفحه نمایش دیجیتال خود را در پاریس، بزرگترین بازار فرانسه آغاز کرد. شروع کار در پاریس به قرار دادن بر روی نقشه کمک کرد و به آن اجازه داد در شهرهای دیگر فرانسه نیز به رسمیت شناخته شود. در سال 2020، آنها در سطح ملی گسترش یافتند و رشد کردند تا به ارائه دهنده پیشرو در بازارهای کوچک مواد غذایی تبدیل شوند. امروز، موجودی شامل حدود 1000 صفحه نمایش در تقریباً 600 فروشگاه در سراسر کشور است.

نکات جانبی در مورد تبلیغات محیطی که باید رعایت کنید

موجودی هر ماه بیش از 15 میلیون بازدید واجد شرایط ایجاد می کند. بخشی از این موفقیت را می توان به عادات خرید غذا در فرانسه نسبت داد، زیرا مشتریان تمایل دارند چندین بار در هفته از مغازه ها بازدید کنند. در حالی که برخی ترجیح می دهند در خارج از محدوده شهر پیاده روی کنند تا مواد غذایی را چند بار در ماه بخرند، بسیاری از ساکنان شهرها ترجیح می دهند به طور متوسط ​​دو تا سه بار در هفته از بازار غذای محلی خود دیدن کنند.

تاثیر تبلیغات محلی

کار با فروشگاه‌های محلی به این معنی است که می‌تواند یک رابطه مثبت با پایگاه مشتری تاجر خود حفظ کند. به این دلیل که صاحبان مغازه از صفحه نمایش برای انواع دیگر ارتباطات نیز استفاده می کنند که فراتر از تبلیغ اقلام در فروشگاه است. دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی، ساعات کاری و اطلاعات مفید اضافی برای مشتریان، همگی بر روی صفحه نمایش نمایش داده می شوند، که مشتریان را با آنها گرم می کند و آنها را به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط و نه وسیله ای برای تبلیغات می بیند. به نفع صاحبان فروشگاه، همچنین به طور منظم یک خبرنامه ارسال می کند و در مورد تبلیغاتی که قرار است نمایش داده شوند، اطلاع رسانی می کند. چنین همزیستی به بازرگانان اجازه می‌دهد تا با تطبیق تجارت خود یا اطمینان از داشتن موجودی کافی برای افزایش فروش، برنامه‌ریزی کنند. می‌خواست به گسترش شبکه خود ادامه دهد و راه‌های جدیدی برای کمک به بازرگانان برای ارتباط با مخاطبان درون فروشگاهی که آماده تصمیم‌گیری خرید هستند، بیابد. برای تحقق این امر، به پشتیبانی پلتفرم سمت عرضه نیاز داشت.

برنامه تبلیغ کنندگان برای تبلیغات محیطی شما

تیم متخصصان با ادغام بازیکنان داخلی خود با تبلیغ کنندگان، مشتریان خود را قادر می‌سازد تا با کمپین ‌های تبلیغاتی برنامه‌ای مرتبط، بهتر به مخاطبان بسیار اسیر و آماده برای خرج کردن دسترسی پیدا کنند. از آنجایی که به تعداد زیادی پلتفرم سمت تقاضا متصل است، یکپارچه سازی موجودی را نیز به روی تقاضای خریداران جدید از سراسر جهان باز می کند. تراکنش های برنامه ریزی شده از طریق آراد دیتا بیس را به تقاضای جهانی متصل می کند

تشنه بیشتر داشتن بیلبورد تبلیغاتی

کانون های تبلیغاتی قصد دارند به رشد خود در سراسر ایران ادامه دهد و به دنبال نصب 200 تا 400 صفحه نمایش اضافی در فروشگاه ها تا سال 2024 است. این شرکت همچنین به دنبال این است که کل موجودی خود را آماده برنامه ریزی کند. در حالی که صنایع غذایی بوده اند

نان و کره از روز اول، بنیانگذاران همچنین شروع به بررسی پتانسیل گسترش در حوزه‌های دیگر کرده‌اند و قبلاً آگهی‌هایی را از مشاغل غیرغذایی از جمله شرکت‌های مخابراتی و کارت اعتباری منتشر کرده‌اند. به عبارت دیگر، این شرکت جاه طلب تشنه چیزهای بیشتری است و تازه شروع به کار کرده است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%af%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/