تاثیر بیلبورد تبلیغاتی خود را افزایش دهید

بیلبورد تبلیغاتی
بیلبورد تبلیغاتی
بیلبورد تبلیغاتی

به بیلبورد خود نگاه کنید. تبلیغات در اتوبان آزادگان اخیرا موفقیت آمیز نبوده. کانون های تبلیغاتی در بیلبوردهای تبلیغاتی موفق نشدند. به آنها برای برنده شدن کمپین ماه اکتبر تبریک می گوییم!

استفاده از عبارات مستقیم و واضح

پیام اصلی کل کمپین به وضوح با فونت بزرگ نمایش داده می‌شود تا همه رهگذران بلافاصله متوجه شوند. عنوان «ما استخدام می‌کنیم.» به طور جسورانه نمایش داده می‌شود و پیام را برای بینندگان نادیده می‌گیرد. متن دیگر ساده و سرراست است. این آگهی تمام اطلاعات مهمی را که باید در یک کمپین بازاریابی موثر گنجانده شود را پوشش می دهد. پس هنگام اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان آزادگان به این نکته توجه داشته باشید.

تضاد رنگی

رنگ های بیلبورد به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند. علاوه بر این، تمایز بین رنگ متن و تصویر پس زمینه باعث برجسته شدن متن می شود. این کار خواندن پیام و حفظ محتوای بیلبورد را برای بینندگان آسان می کند. اصولا مجری تبلیغات محیطی در اتوبان آزادگان در این امر کمک کننده شما هستند.

تصویر گویا

این بیلبورد به دلیل تصویر قرمز رنگ بیل مکانیکی که در کنار آسمان آبی با شکوه در پس‌زمینه قرار گرفته، بسیار چشمگیر است. این کامیون با شکوه و باشکوه به نظر می رسد، که برای همه رانندگان ساختمانی و هادی های ماشین آلات سنگین در آنجا و همچنین کسانی که مشتاق تبدیل شدن به یکی هستند جذاب است! منظورم این است که چه کسی دوست ندارد برای رانندگی و مانور به داخل چنین وسیله نقلیه باشکوهی بپرد، حتی اگر فقط برای سرگرمی باشد؟ araddatabase در این زمینه کمک کننده شماست.

الهام از طبیعت

اکنون که بالاخره پاییز فرا رسیده است و زمستان چندان عقب نمانده است، این فصول فرصت های زیادی را برای کسب و کارها به ارمغان می آورد تا کمپین های بازاریابی موثر و خلاقانه ای را به خصوص متناسب با تعطیلات انجام دهند. بازاریابان خبره اهمیت برنامه ریزی تقویم بازاریابی شرکت شما را از قبل (حداقل یک یا دو ربع!) می دانند. با این حال، برخی از شرکت ها تصمیم می گیرند محتوای بازاریابی خود را یک سال قبل از زمان برنامه ریزی کنند. از آنجایی که همه ما می دانیم زمان چگونه می گذرد، این به شما زمان کافی می دهد تا به روش های منحصر به فرد و هوشمندانه برای تبلیغ برند خود فکر کنید و از رویدادهای سالانه یا جشن های آینده به عنوان الهام بخش استفاده کنید. برای کسانی از شما که برنامه سه ماهه چهارم خود را برای امسال برنامه ریزی نکرده اید، اکنون زمان شروع است. 

تقویم خود را علامت گذاری کنید و از قبل برنامه ریزی کنید

اولین کاری که هنگام برنامه ریزی کمپین های بازاریابی آتی خود باید انجام دهید این است که آنها را بر روی یک تقویم ترسیم کنید، در حالی که تعطیلات مختلف، رویدادهای فصلی (مانند شروع مسابقات ورزشی، تعطیلات مدرسه و غیره)، مخاطبان هدف خود، و البته بهترین مکان های بیلبورد برای قرار دادن تبلیغات شما. هنگامی که تقویم سالانه خود را برنامه ریزی کردید، شروع استراتژی، بودجه بندی و سازماندهی کمپین را برای شما آسان تر می کند. شاید مهمتر از همه، با برنامه ریزی از قبل، از استرس لحظه آخری نیز جلوگیری کنید!

بنابراین، چه عناصری در مورد فصل زمستان می تواند الهام بخش کمپین بازاریابی بعدی کسب و کار شما باشد؟

پیشنهادی برای درج در آگهی بیلبورد

کدهای QR – نمایش یک کد QR در آگهی بیلبورد شما به افرادی که در حال رانندگی یا پیاده روی هستند کمک می کند تا زمانی که زمان یا وسیله ای برای توقف و یادداشت اطلاعات تماس شما ندارند، به راحتی و به سرعت به کسب و کار شما آنلاین دسترسی پیدا کنند. آنها همچنین به شما اجازه می دهند اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار یا خدمات خود در یک مکان مرکزی به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید. کدهای QR زمانی که در حال اجرای یک رقابت فصلی ویژه برای شرکت مشتریان خود هستید، می توانند بسیار کاربردی باشند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af%da%af%d8%a7%d9%86/