بازگشت تبلیغات محیطی به صدر جدول پس از همه گیری کرونا


تبلیغات غیر سنتی جدید و همیشه در حال تغییر است. لیست کانال های تبلیغاتی غیر سنتی بی پایان به نظر می رسد. این می تواند شامل بازاریابی رویداد، بازاریابی تأثیرگذار، پادکست، بازاریابی پیام متنی، بازاریابی ایمیلی، وبلاگ و غیره باشد. اساساً از تمام انواع تبلیغاتی که سنتی تلقی نمی شوند تشکیل شده است. کسبوکارها میتوانند از تبلیغات غیر سنتی برای توسعه استراتژیهای بازاریابی که خارج از هنجار هستند، استفاده کنند. این کمپین ها به دلیل منحصر به فرد بودنشان برای مصرف کنندگان کاملا خاطره انگیز هستند.
پیشرفت ایران در زمینه تبلیغات
ایران سریعتر از حد انتظار به سمت رشد اقتصادی مثبت حرکت کرده است و بهبود سریع گواه این روند است. آخرین نتایج سه ماهه اول در arad database ما نشان میدهد که درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل کمی بیش از 24 درصد کاهش داشته است، که در مقایسه با کاهش 65 درصدی مشاهده شده در سه ماهه دوم 2020، یک بازگشت قابل توجه است.
افزایش فروش در دوران همه گیری
مجری تبلیغات محیطی در اتوبان معلم تأثیر این همه گیری را احساس کرده است و منجر به کاهش 39.4 درصدی درآمد خالص رسانهها در سال 2020 شده است. پیشبینی میکنید چقدر سریع درآمد را بهبود میبخشید، و برای بازگشت این صنعت چه چیزی لازم است؟ خبر خوب این است که شرکت های تبلیغاتی اتوبان معلم در ایران در مسیر بهبودی است و ما شاهد بازگشت درآمد در راستای افزایش حجم مخاطب هستیم.
قدرت تبلیغات سبز
در استرالیا، دیجیتال همچنان نقش کلیدی در رشد به طور کلی بازی می کند. چرا اینقدر قدرتمند بوده است و رشد آن را در آینده چگونه می بینید؟ اعضای صدها میلیون دلار برای ایجاد یک شبکه دیجیتال پویا سرمایه گذاری کرده اند که مقیاس، تأثیر، زمینه و بی واسطه بودن را به تبلیغ کنندگان ارائه می دهد.در حالی که هنوز راهی برای رفتن وجود دارد، ما با ایده های جدید و یک طرح تجاری جدید که به عنوان نقشه راه ما برای خروج سریعتر از این رکود یعنی تبلیغات در اتوبان معلم، عمل می کند، نیرو می گیریم.
پیشرفت تبلیغات سبز در ایران
در سال 2014، کمی بیش از 17 درصد از درآمد به علائم دیجیتال نسبت داده شد. شش سال بعد در سال 2020، این رقم بیش از سه برابر شده و به 56 درصد رسیده است. تبلیغات محیطی به رشد خود ادامه می دهد زیرا بوم خلاقانه آن اکنون مقیاس پذیر، سازگار و چابک است. این به تبلیغ کنندگان این فرصت را می دهد که پیام های خود را با قرار گرفتن در مکان مناسب در زمان مناسب تقویت کنند. در آینده، من می بینم که به روش های مبتنی بر داده، بینش و خلاقیت بیشتر استفاده می شود، زیرا نحوه تعامل برندها با مخاطبان خود یکپارچه تر و یکپارچه تر می شود.
برنامه در سرتاسر جهان گسترش یافته است و بعد جدیدی به رسانه تبلیغاتی اضافه می کند. به نظر شما، برنامه نویسی چگونه در پیشنهاد قرار می گیرد؟ بسیاری از تبلیغ کنندگان در حال حاضر از به روشهای هوشمندانه استفاده میکنند تا پیامهای مرتبط به موقع و مرتبط را به مشتریان خود ارائه دهند.
اندازه گیری و شناخت مخاطب
اندازه گیری مخاطب همیشه یک موضوع داغ در است. شما اخیراً سیستم سنجش مخاطب جدیدی را با اعلام کردهاید. به ما بگویید چگونه کار می کند، چگونه با سیستم های دیگر در سراسر جهان مقایسه می شود و چه کسی از آن سود می برد؟ تابلوهای دیجیتال ما به حجم بحرانی رسیدهاند - با بیش از نیمی از درآمد از علائم دیجیتال در سال 2020 باعث میشود سرمایهگذاری بیشتری روی پایه محکمی که است و مناسب کردن آن برای عصر دیجیتال انجام دهد، ضروری است.


این صنعت در حال حاضر سیستم را برای اندازهگیری تأثیر علائم دیجیتال و همچنین تمام قالبهای در سراسر کشور از جمله علائم منطقهای ارتقا میدهد، و همچنین قابلیت گزارش تغییرات فصلی و ماهانه مخاطبان را خواهد داشت. سیستم جدید توسط در حال توسعه است و مرحله تست و یادگیری در حال انجام است.
نفر اول عرصه تبلیغات چه کسی خواهد بود؟
همانطور که در زمان راه اندازی یک سیستم سنجش مخاطب در سطح جهانی بود، سیستم ارتقا یافته نیز با همان دقت توسعه خواهد یافت. با ترکیب بهترین تفکر از سراسر جهان، سیستم ارتقا یافته مطابق با بهترین روش های بین المللی ساخته خواهد شد و بهترین عناصر گیلاس از سیستم های برجسته در سایر نقاط جهان انتخاب شده است. بزرگترین برندگان ارتقا به ارز سنجش مخاطب در صنعت، تبلیغ کنندگان و آژانسهای تبلیغاتی خواهند بود که از اندازه گیری همه فرمت های در یک مکان سود میبرند، علاوه بر آن درک بیشتری از تأثیر و اثر بخشی کمپین های خود به دست میآورند.