آموزش و مدرک گرایی در بازاریابی

تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی

بر اساس ابتکار آموزشی دانشکده برنامه‌ نویسی فنی و حرفه ایی، توسعه ‌دهنده فناوری بازاریابی دیجیتال خارج از خانه با، یک پلت فرم یادگیری آنلاین که به آموزش شرکت های تبلیغاتی در جاده سنتو اختصاص دارد، به نیروهای خود پیوسته است. برای راه‌اندازی برنامه آموزشی و صدور گواهینامه برنامه‌ای برای مجری تبلیغات محیطی در جاده سنتو، آژانس‌ های خرید رسانه و صاحبان رسانه. این برنامه با حمایت، آهنگ‌های یادگیری خودگام را ارائه می‌دهد که دارای برنامه درسی قوی شامل سخنرانی‌های ویدیویی، بررسی‌ها و آزمون‌هایی است که دنیای به سرعت در حال تکامل برنامه‌ای را ابهام می ‌کند.

آموزش علم بازاریابی

این آموزش های تبلیغات در جاده سنتو، اکنون در دسترس است. اولین آهنگ به ده ماژول تقسیم شده است که هر کدام دارای حداکثر چهار بخش جداگانه است. هر ماژول با یک نمای کلی شروع می شود، که با یک سری فیلم آموزشی دنبال می شود و با بررسی و ارزیابی محتوا پایان می یابد. شرکت‌کنندگانی که هر آهنگ را به پایان رسانده‌اند و گذرانده‌اند، از طریق کانال، که شامل دسترسی انحصاری به پرسش‌های متداول، پرسش و پاسخ، تابلوهای بحث اجتماعی، و بینش کارشناسان دنیای واقعی در قالب پست‌های وبلاگ و پادکست‌ها می‌شود، پشتیبانی و منابع بیشتری دریافت خواهند کرد. آنها همچنین با گواهی پایان کار، نشان دیجیتالی برای استفاده در پلتفرم‌های اجتماعی، و درک اساسی از مبانی.

بهترین روش های بازاریابی

علاوه بر همچنین قصد دارد تا اواخر امسال یک برنامه صدور گواهینامه بازاریابی و فروش را برای بازاریابان دیجیتال و خریداران رسانه ای با درک قبلی از تجارت برنامه ای که به دنبال گسترش تخصص خود در هستند، راه اندازی کند. دوره‌های آموزشی و گواهی‌نامه‌های اضافی که عمیق‌تر در زمینه‌های پیشرفته فرو می‌روند در حال حاضر در حال توسعه هستند و پیش‌بینی می‌شود در سال 2022 راه‌اندازی شوند.

آینده تبلیغات محیطی زا چگونه متصور می شوید؟

علاقه تبلیغ‌ کنندگان به تبلیغات محیطی در حال افزایش است، به ‌ویژه با آینده هدف ‌گذاری شخص ثالث در هوا و انتقال برنامه‌ای به سرعت در حال پیشرفت است. ادیت گاگن، نایب رئیس، موفقیت برنامه ‌ریزی، می‌گوید، با این حال، موانع بر سر راه پذیرش، که عمدتاً ماهیت آموزشی دارند، صنعت تبلیغات را از تحقق پتانسیل کامل رسانه باز می‌دارد.

با ابتکاراتی، ما در تلاش هستیم تا همه ابزارهای مورد نیاز را در اختیار حرفه ای ها قرار دهیم تا بتوانند یک رسانه قدرتمند را درک کنند و حداکثر استفاده را از آن ببرند و به رشد نقش در اکوسیستم تبلیغات دیجیتال بزرگتر کمک کنیم.

بازاریابی و فروش در آینده

با همکاری، دوره‌های و خود را برای خدمت به طیف وسیعی از بازیگران صنعت طراحی کرده‌ایم - از متخصصان که نیاز روزافزون به مهارت در برنامه‌ریزی را تشخیص می‌دهند، تا برندها، آژانس‌ها و ناشرانی که برای ارتقای پیشنهاد خود تلاش می‌کنند. بروک ارموگنیس، رئیس بینش، به اشتراک گذاشت. خواه شما تازه شروع کرده اید یا یک متخصص باتجربه در خارج از خانه هستید که به دنبال توسعه کسب و کار برنامه ریزی شده خود هستید، یک راه ساده برای تبدیل شدن به یک متخصص صنعت بازاریابی ارائه می دهد، و ما هیجان زده هستیم که آن را در دستان جامعه قرار دهیم. با کمک.

درباره تبلیغات محیطی

مجری تبلیغات محیطی به ناشران، آژانس‌ها و برندها قدرت می‌دهد تا از قدرت خارج از خانه استفاده کنند و با مخاطبان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. با بیش از 425000 تابلو در امتداد جاده ها و فرودگاه ها، مراکز خرید، کلینیک های بهداشتی، سیستم های حمل و نقل و موارد دیگر، قلب زندگی مردم است. پلتفرم به ناشران کمک می کند تا به طور مؤثرتری عملیات تجاری خود را مدیریت کنند و در عین حال به برندها و آژانس های تبلیغاتی امکان می دهد به راحتی کمپین های را رزرو کنند. این پلتفرم شامل ابزارهایی برای توزیع محتوا، پخش و اثبات عملکرد است. در دسترس بودن موجودی فروش و تولید پیشنهاد؛ تراکنش های خودکار برنامه ریزی شده؛ و عملیات تجاری.

منبع:

 https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%b3%d9%86%d8%aa%d9%88/