هیجان را در تبلیغات خود تزریق کنید

تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی

 

تبلیغات در اتوبان خلیج فارس، برنامه ‌ای خارج از خانه به عنوان یکی از سریع ‌ترین کانال‌های رسانه‌ ای در حال رشد ظاهر شده است و در راس جهش پس از همه‌ گیری قرار دارد. برای ما، یک شرکت، این یک خبر هیجان انگیز است! ما در واقع شاهد افزایش 30 درصدی صفحه نمایش های قابل تراکنش برنامه ریزی شده در پلتفرم خود بودیم که اکنون 75000 صفحه در سراسر جهان در دسترس است.

اما چرا این خبر برای بازارگانان هیجان انگیز است؟

یکی از امیدوار کننده ‌ترین چیزها در مورد مجری تبلیغات محیطی در اتوبان خلیج فارس، توانایی استفاده از محرک‌های داده برای افزایش ارتباط کمپین‌ های فضای باز است. و با بیشتری که دسترسی به این قابلیت پویا را ارائه می دهند، تعداد فزاینده ای از برندها برای اولین بار در حال بررسی فرصت های خلاقانه هستند!

بنابراین محرک های داده چیست؟

بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان خلیج فارس به زبان ساده، از لحظات برای ایجاد زمینه بهتر یک کمپین استفاده می کند. برای مثال، اگر در مونترال برف می‌بارد، می‌توانید خلاقیت‌هایتان را طوری تنظیم کنید که با تبلیغات سفری که دمای هوا در میامی آفتابی و زمان پرواز بعدی خارج از شهر را نمایش می‌دهند، روی صفحه‌های نمایش زنده پخش شوند.

آماده شروع استفاده از داده ها برای افزایش خلاقیت و اثربخشی کمپین های تبلیغاتی خود هستید؟ ما چند نکته و بینش برای شما داریم.

تجزیه داده ها در یک مکان

آراد دیتا بیس، برنامه ‌ای می باشد که ممکن است همان نوع هدف‌ گیری یک به یک را که ممکن است در تبلیغات آنلاین و موبایلی به آن عادت کرده‌اید ارائه ندهد، اما هنوز داده‌های زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند پیام مرتبط ‌تری را بر اساس شرایط و زمینه محلی ارائه دهید. وقتی در نظر می گیریم که چه داده هایی می توانند به کمپین های تبلیغاتی  شما وارد شوند، چهار دسته کلیدی وجود دارد.

مخاطبان شما در حوزه کاریتان

بسیاری از شبکه‌های با ارائه ‌دهندگان داده‌ های تلفن همراه یکپارچه می‌شوند تا دیدی تاریخی از جمعیت‌ شناسی مخاطبان و حرکت در اطراف نمایشگرهایشان داشته باشند. می‌توانید از این داده‌ها برای کمک به تصمیم ‌گیری بهترین صفحه ‌نمایش برای کمپین شما استفاده کنید.

اما برای یک لایه اضافی از زمینه، برخی از نگاهی بی ‌درنگ به افرادی که در حال حاضر در آن منطقه هستند، ارائه می‌دهند. این کار را می‌توان با حسگرهای دوربین انجام داد که مواردی مانند جمعیت‌ شناسی مخاطب، زمان اقامت، تعامل و موارد دیگر را تشخیص می‌دهند.

در صورت وجود شرایط مناسب، می توان از داده ها برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی شما استفاده کرد. برای مثال، یک شرکت ریش تراش ممکن است بخواهد فقط زمانی کمپین خود را اجرا کند که درصد بیشتری از مردان در آن منطقه باشند.

تاریخ و زمان تبلیغات

این یک روش نسبتاً ساده است، اما استفاده از زمان روز یا روز هفته می تواند به طور قابل توجهی کمپین شما را بهبود بخشد. به جای اینکه کمپین خود را همیشه اجرا کنید، می توانید تنها لحظات مرتبط با مخاطبان و کسب و کار خود را انتخاب کنید.

همچنین می توانید بسته به زمان خلاقیت های مختلفی را آماده داشته باشید. برای مثال، یک رستوران می‌تواند برای صبحانه از ساعت 6 صبح تا 11 صبح، یک تبلیغ ناهار در ظهر، و یک نوشیدنی ویژه بعد از کار را در ساعت 4 بعد از ظهر نمایش دهد.

جهان تبلیغات

با نگاهی به رویدادهای جاری جهان، می توانید حس انسانی را به کمپین های خود اضافه کنید. این محرک‌ها می‌تواند تقریباً هر چیزی باشد که می‌تواند توسط یک فید داده در زمان واقعی ارائه شود، مانند آب و هوا، قیمت سهام، امتیازات ورزشی، برنامه‌های قطار و موارد دیگر!

برای مثال، کمپبل ها از آب و هوای پایین تر از دمای معین برای راه اندازی کمپین سوپ داغ خود استفاده کردند. موجودی را زمانی که سطح گرده در مناطق جغرافیایی خاص افزایش یافت، خریداری کرد.

زمینه تبلیغاتی شما

در حالی که بخش قبلی به رویدادهای خارجی نگاه می‌کرد، می‌توانید از رویدادهای داخلی نیز برای راه‌اندازی کمپین خود استفاده کنید، زیرا برخی از توانایی وارد کردن داده‌های منحصربه‌فرد خود را به شما ارائه می‌دهند. این می تواند نه تنها برای ارائه تجربه بهتر به مخاطبان شما استفاده شود، بلکه می تواند برای بهینه سازی هزینه کمپین شما نیز استفاده شود.

برای مثال، نام تجاری سوپرمارکت ، از میزان فروش، داده‌های فروش فروشگاه و در دسترس بودن موجودی انبار برای تازه‌سازی و بهینه‌سازی خلاقیت خود در فضای باز استفاده کرده است.

همه تبلیغات خود را کنار هم بگذارید

عملاً هیچ محدودیتی برای انواع داده هایی که می توان از آنها برای راه اندازی محتوا استفاده کرد وجود ندارد. با همپوشانی چند تریگر، می‌توان با هدف‌ گیری خود به روش‌هایی که تا کنون امکان‌ پذیر نبود، دانه‌ بندی شد. یک یا چند مورد از این محرک‌ های داده می‌توانند جرقه‌ ای برای تبلیغات خلاقانه و جذاب ایجاد کنند که نه تنها به تنهایی موفق می‌شوند، بلکه به افزایش عملکرد کمپین‌ های گسترده ‌تر همه ‌کاناله شما نیز کمک می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ‌ای، سری ویدیوهای آموزشی کوتاه برنامه‌ نویسی را بررسی کنید و سپس دانش تازه کسب‌ شده خود را با برنامه رایگان گواهینامه برنامه‌ نویسی آزمایش کنید.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%84%db%8c%d8%ac-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3/