نمایشگرهای دیجیتال اثربخشی برنامه های عضویت را افزایش می دهند

بیلبورد تبلیغاتی
بیلبورد تبلیغاتی
بیلبورد تبلیغاتی

مصرف کننده مدرن نشان داده است که مایل به تبادل داده برای دسترسی بیشتر و معاملات بهتر است، و کمتر چیزی این را بهتر از محبوبیت زیاد برنامه های وفاداری و عضویت ثابت می کند. چیزی مثل تهاتر. تبلیغات در باغ بهادران هم همین موصوع را پیگیری می کند.

جلب اعتماد مشتریان

با توجه به وفاداری به مجری تبلیغات محیطی باغ بهادران، 77 درصد از مصرف‌ کنندگان می‌گویند برنامه‌های وفاداری باعث می‌شود که مشتریان مکرر برند مرتبط باشند. حدود 63 درصد از مصرف ‌کنندگان تا آنجا پیش می‌روند که می‌گویند صرفاً برای اینکه بیشترین سود ممکن را از برنامه وفاداری خود ببرند، هزینه‌های خود را تغییر می‌دهند. تابلوهای دیجیتال نقطه خرید فرصتی عالی برای برجسته کردن برنامه های عضویت و وفاداری توسط شرکت های تبلیغاتی در باغ بهادران، در فروشگاه و به روشی بصری جذاب ارائه می دهد. با این حال، آنها همچنین می توانند به داده های برنامه وفاداری متصل شوند تا تجارب خرده فروشی حتی قانع کننده تری ایجاد کنند.

به روز بودن، سبب پیشرفت کانون تبلیغاتی می شود. چون:

با ادغام تابلوهای دیجیتال با داده‌های اراددیتابیس، خرده‌فروشان می‌توانند هر زمان که کارت خود را در فروشگاه اسکن می‌کنند، ارائه خلاقیت مربوط به مصرف‌کنندگان را آغاز کنند. این می تواند تأثیر زیادی داشته باشد، زیرا تحقیقات نشان می دهد که 71٪ از مصرف کنندگان تبلیغاتی را می خواهند که متناسب با علایق و سابقه خرید آنها باشد. برای خرده فروشانی که هم روی نمایشگرهای دیجیتال و هم در برنامه های وفاداری سرمایه گذاری می کنند، این رویکرد می تواند به باز کردن بیشترین ارزش از هر دو کانال کمک کند.

 شخصی که یک اسکنر لیزری را در دست دارد و کارت وفاداری که توسط مشتری نگهداری می شود را اسکن می کند.

ادغام برنامه های وفاداری با نمایشگرهای فروشگاه می تواند به ارائه محتوای شخصی سازی شده برای خریداران کمک کند.

نمایشگرهای دیجیتال می توانند با تجربیات تعاملی سرگرم شوند

تحقیقات گارتنر نشان داد که 89 درصد از شرکت ها انتظار دارند که بیشتر بر اساس تجربه مشتری رقابت کنند. برای متمایز شدن از تجربه مشتری در محیط رقابتی خرده فروشی، مهم است که فراتر از لبخندهای دوستانه و دانش نگاه کنید. در عوض، بهتر است به دنبال راه‌هایی برای ارائه یک تجربه فروشگاهی جذاب باشید که مشتریان نتوانند آن را در جای دیگری بیابند. برای این منظور، صفحه نمایش های دیجیتال می توانند به خرده فروشان کمک کنند تا تجربیات تعاملی و بسیار بصری ایجاد کنند که باعث لذت و آگاهی می شود. از گزینه‌هایی برای امتحان کردن لباس‌ها به صورت مجازی گرفته تا کمک‌های درخواستی و فراتر از آن، راه‌های زیادی وجود دارد که از فناوری صفحه لمسی می‌توان برای ایجاد تعامل بیشتر و ایجاد ارتباط مثبت و قوی با یک خرده‌فروش برای مشتریان استفاده کرد.

 مثال بازاریابی تابلو های تبلیغاتی

مثال: یک فروشگاه مواد غذایی در کانادا یک نصب موقت را راه اندازی کرد که به مشتریان اجازه می داد محصولات روی پشت بام را انتخاب کرده و ظرف چند دقیقه در فروشگاه به آنها تحویل دهند. این یک نمونه عالی از نوع تجربه منحصر به فرد و به یاد ماندنی است که با نمایشگر دیجیتال امکان پذیر شده است.

نمایشگرهای دیجیتال داده های گرانول را در دسترس شما قرار می دهند

چند نفر به نمایشگر متوسط ​​ نگاه می کنند؟ چقدر به نظر می رسند؟ تفکیک جمعیتی افرادی که به تبلیغات مختلف نگاه می کنند چیست؟ اینها سوالاتی هستند که تعداد کمی از خرده فروشان در موقعیتی هستند که بتوانند با دقت به آنها پاسخ دهند، اما لزوماً اینطور نیست.

بالاخره هوش مصنوعی به کمک خرده فروشان آمد

نمایشگرهای دیجیتال به راحتی می‌توانند ابزارهای تحلیلی را ادغام کنند که خرده‌فروشان را قادر می‌سازد تا تصویر واضح‌تری از بین مشتریانشان به نمایشگرهایشان نگاه کنند. با دوربین‌ها و عملکرد جمع‌آوری داده‌های ناشناس، می‌توانند به ایجاد گزارش‌های دقیق کمک کنند که نشان می‌دهد کدام تبلیغات بیشتر برای کدام بخش از پایگاه مشتری جذاب است. سایر استفاده‌های بالقوه، از جمله موارد ساده مانند دریافت گزارش‌هایی که تعداد بازی‌های تبلیغاتی را با کل فروش کالاهای تبلیغاتی مقایسه می‌کند، نیز با یک راه‌حل دیجیتال خوب قابل انجام است. نتیجه برای خرده‌فروش سیستمی است که داده‌های فراوانی را برای بهبود مستمر در طول زمان فراهم می‌کند و به اطمینان از حداکثر اثربخشی نمایشگرهای در طول زمان کمک می‌کند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87_%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%ba-%d8%a8%d9%87%d8%a7%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/