شبکه تبلیغات حرفه ایی

تبیلغ
تبیلغ
تبیلغ

شبکه ساینیج دیجیتال فرصتی را برای درآمد اضافی ایجاد می کند. برخلاف یک پوستر ثابت، هنگام استفاده از یک شبکه ساینیج دیجیتال، به راحتی می توان فضا را بین تبلیغات خارجی مختلف و محتوای سینمای شما به اشتراک گذاشت. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فرشته ترکیب دیجیتال خارج از خانه با رسانه های اجتماعی یک جفت ایده آل برای ایجاد یک کمپین چند کاناله تعاملی و جذاب است. کمپین هایی که از هر دو شبکه اجتماعی و استفاده می کنند می توانند 212 درصد افزایش دسترسی داشته باشند. رسانه‌های اجتماعی می‌توانند چشمان ما را ساعت‌ها به صفحه‌نمایش بچسبانند - یک کمپین دیجیتالی خارج از خانه که از محتوای اجتماعی استفاده می‌کند، می‌تواند چشم‌های بیشتری را روی بیلبورد نگه دارد.

منابع جایگزین درآمد به دست آورید

محتوای داخل تئاتر قبل از فیلم نیز فرصت جالبی برای تبلیغ کنندگان است. این ابزارها با هم توانایی ادغام مکالمات آنلاین و آفلاین را دارند. مجری تبلیغات محیطی فرشته، رئیس بخش مشارکت و توسعه کسب‌ وکار برای پلتفرمی که به بازاریابان اجازه می‌دهد محتوای رسانه‌های اجتماعی معتبر را به دست آورند، می‌گوید: «من نسبت به شبکه‌های اجتماعی در خارج از خانه و اینکه چگونه می‌تواند تبدیل‌های آنلاین و آفلاین را ایجاد کند، بسیار خوش‌بین هستم. به هر صفحه نمایش دیجیتالی پخش شود.

"افراد واقعی مانند من و شما هر روز میلیاردها قطعه محتوا در رسانه های اجتماعی ایجاد می کنند. زمان آن فرا رسیده است که از آن در موارد مهم بازاریابی استفاده کنید. زمان هیجان انگیزی برای بازاریابی محتوا در است."

تابلوهای دیجیتال در سینماها (نمایشگر)

مخاطب به راحتی بر اساس جمعیت شناسی تقسیم می شود، زیرا فیلم های مختلف می توانند انواع مختلفی از مردم را جذب کنند. استفاده از فید اجتماعی شرکت تبلیغاتی و بازاریابی آراد برای نمایش محتوا بر روی صفحه نمایش شما فرصتی برای تعامل واقعی با مخاطبان شما ایجاد می کند. آنها به قلب کمپین شما تبدیل می شوند.

اعتبار را به هر کمپین اضافه کنید

صندوق جهانی حیات وحش با همکاری کرد تا به حامیان خود بستری بدهد تا حمایت خود را از ساعت زمین اعلام کنند و در کمک به محافظت از سیاره ما مشارکت کنند. با پخش محتوای تولید شده توسط کاربر بر روی صفحه نمایش در متروی لندن، این سازمان غیرانتفاعی توانست صدایی معتبر برای کمپین دیجیتالی خارج از خانه خود ایجاد کند.

از قدرت هشتگ ها استفاده کنید

کمپین  کوکاکولا از توییتر برای اجرای یک کمپین بیلبورد کاملاً تولید شده توسط کاربر در میدان تایمز استفاده کرد. این هشتگ صدها بار استفاده شد و منجر به یک کمپین تعاملی و به یاد ماندنی شد.

تعامل رسانه های اجتماعی را با دیجیتال خارج از خانه تحریک کنید

در حالی که اجتماعی ابزاری عالی برای تقویت کمپین خارج از خانه است، عکس آن نیز به همان اندازه صادق است. یک کمپین چشم نواز در فضای باز می تواند به سرعت تبدیل به یک حس رسانه های اجتماعی شود.

از یک پخش اجتماعی استفاده کنید

نتفلیکس کمپینی ایجاد کرد که از اسنپ چت برای تشویق کاربران به تعویض چهره با شخصیت های مورد علاقه خود استفاده کرد. این کمپین در سراسر فرانسه با هزاران تعامل اجتماعی به صورت آنلاین پخش شد.

مشارکت با ارزش

کمپینی ایجاد کرد که به مشارکت اجتماعی تلفن همراه پاداش داد. رهگذران توسط ستاره سابق فوتبال سرگرم شدند، و او رای های اجتماعی را برای کمپین تشویق کرد.

چگونه یک کمپین اجتماعی موثر در خارج از خانه ایجاد کنیم

از یک هشتگ منحصربفرد استفاده کنید تا کاربران بتوانند به راحتی با کمپین شما درگیر شوند.

به مخاطب اجازه دهید مکالمه را برای تشویق محتوای معتبر هدایت کند.

به کاربران شرکت کننده جوایزی مانند تخفیف و شرکت در مسابقه بدهید.

محتوای قابل اشتراک گذاری و جلب توجه ایجاد کنید.

خلاق بودن!

رسانه های اجتماعی امکان ایجاد ارتباط بین برندها و مصرف کنندگان را فراهم می کند. با نمایش محتوای مرتبط تولید شده توسط کاربر در صفحه‌های دیجیتال خارج از خانه، تبلیغ‌کنندگان کمپین‌های چند کانالی تاثیرگذار و معتبر ایجاد می‌کنند. در عصر نتفلیکس امروزی، فیلم‌ها به راحتی از روی کاناپه‌ها یا حتی تخت‌خواب‌های ما قابل دسترسی هستند. با این حال، حتی با وجود این راحتی، هنوز مخاطبان فعالی وجود دارند که ترجیح می دهند به تئاتر بروند.

اما چرا؟ چه چیزی باعث می شود آنها بارها و بارها برگردند؟

این همه در تجربه است. مردم برای لذت بردن از فیلم بلند به سینماها می روند اما این خیلی بیشتر از این است. سینماها فضا و فضایی را ارائه می دهند که به سادگی نمی توان آن را در خانه بازسازی کرد.

با این حال، تماشاگران سینما امروز به اندازه دوران اوج سینما نیست. برای جذب واقعی تماشاگران، سینماها باید اطمینان حاصل کنند که جادوی فیلم‌ها از لحظه ورود به گیشه تا زمان شروع فیلم احساس می‌شود.

در واقع مردم قبل از شروع فیلم حدود 15 دقیقه را در لابی سینما می گذرانند. این لحظه ایده آل برای سرگرم کردن مخاطب و افزایش انتظار برای دنیای فیلمی است که قرار است وارد شود. ناگفته نماند، این فرصتی است برای سینماها تا با ترویج فروش امتیازی و تبلیغات شریک، درآمد بیشتری کسب کنند.

بنابراین، سینمای شما دقیقاً چگونه می تواند به اهداف و نتایج فوق دست یابد؟

تجربه تماشاگر فیلم را تقویت کنید

برای تبدیل سینما به یک ماجراجویی واقعی، ارائه یک تجربه عالی در هر نقطه تماس با مشتری مهم است. استفاده از شبکه دیجیتال ساینیج ایجاد یک محیط جذاب را از طریق ویژگی های تعاملی آسان می کند. کمپین‌های سرگرم‌کننده رسانه‌های اجتماعی، یکپارچه‌سازی خلاقانه تلفن همراه، و فعالیت‌های جذاب صفحه نمایش لمسی تنها نمونه‌هایی از این هستند که چگونه سینماها می‌توانند تجربه تماشاگران فیلم را تقویت کنند. با کمک ساینیج دیجیتال، می توانید تجربه های به یاد ماندنی فیلم و گزینه پخش فیلم روی کاناپه را در مقایسه با رنگ پریده ایجاد کنید.

به مشتریان اطلاع دهید

گیشه اولین چیزی است که مشتریان هنگام ورود به سینمای شما می بینند. مهم است که مطمئن شوید تجربه تا حد امکان روان است، به خصوص در شب های شلوغ افتتاحیه.

با انتخاب علامت دیجیتال، اطلاعات مهم از جمله زمان نمایش، جزئیات فیلم و رتبه بندی سنی را می توان به وضوح نمایش داد. از صفحه‌نمایش‌های موجود در لابی نیز می‌توان برای نمایش شماره‌های تئاتر و کمک به مسیریابی عمومی استفاده کرد.

دیجیتالی شدن نیز به شما انعطاف پذیری بیشتری با تابلوها می دهد. آیا یک فیلم بهتر از فیلم دیگر عمل می کند؟ ترتیب ظاهر شدن پوسترها را به راحتی تغییر دهید. اتفاق ویژه ای در شرف وقوعه؟ برای تشویق تماشاگران، هر نمایشگر لابی سینما را به مدت یک دقیقه در اختیار بگیرید.

 

ساینیج دیجیتال به شما کمک می‌کند شرکت‌کنندگان را خوشحال کنید و آنها را در جریان فیلم‌های آینده نگه دارید تا بازدیدهای بعدی را تشویق کنید.

افزایش فروش امتیازی

غرفه های امتیازی جایی هستند که سینماها سود می برند. خبر خوب این است که حدود 78 درصد از فعالیت‌های لابی سینما به صورت امتیازی است. این بدان معنی است که مشتریان قطعاً در وضعیت خرید هستند. تابلوهای منوهای دیجیتال کالاهای امتیازی را به چشم مصرف کنندگان شما می آورند و می توانند 10 تا 50 درصد افزایش فروش داشته باشند. مدیریت آن‌ها آسان است و آیتم‌های منو می‌توانند بر اساس زمان روز، روز هفته و موارد دیگر متفاوت نمایش داده شوند.

 

تابلوهای دیجیتال در سینما 

حالا، اجازه دهید اعتبارات تابلوهای دیجیتال رول شوند!

اتوماسیون، تعامل دیجیتال و نمایشگرهای شیک نه تنها متعلق به فیلم‌های علمی تخیلی هستند، بلکه تجربه‌های واقعی برای تماشاگران فیلم هستند. با دیجیتال ساینیج، سینمای شما می تواند فراتر از وضعیت موجود باشد.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d9%81%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87/

منبع:

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/