درک عملکرد بازار

تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ

هنگامی که متوجه شدید که املاک تجاری و املاک مسکونی کاملاً از هم جدا هستند، می توانید شروع به درک چگونگی عملکرد بازار تجاری کنید. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در میدان آزادی به عنوان مثال یک ساختمان اداری و یک خانه بر اساس معیارهای مختلف ارزش گذاری و فروخته می شود. در این مقاله همه چیز را در مورد املاک تجاری بیاموزید. شما باید خودتان اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که صاحبخانه در مورد متراژ مربع صادق است. اگر متوجه شدید که اینطور نیست، می توانید از تمام اطلاعاتی که دارید برای مذاکره و مذاکره برای یک معامله جدید استفاده کنید.

تعمیرات و پشتیبانی از تبلیغات خود را به چه کسی می سپارید؟

روابط با وام دهندگان و سرمایه گذاران همیشه مهم است، مجری تبلیغات محیطی میدان آزادی اما در هنگام خرید سرمایه گذاری تجاری اهمیت دو چندانی دارد. شما اغلب مجبور نیستید شرکای خود را به دست آورید و با آنها کار کنید زیرا یک فرد معمولی می تواند به تنهایی یک میلیون به علاوه سرمایه گذاری کند. روابط و شبکه‌ سازی در یافتن املاک سرمایه‌ گذاری تجاری به همان اندازه مهم هستند، زیرا معمولاً به روشی که املاک مسکونی فهرست می‌شوند، فهرست نمی‌شوند.

درآمد تبلیغاتی

شما باید نحوه محاسبه (NOI) خالص درآمد عملیاتی ملک تجاری خود را یاد بگیرید. نکاتی برای داشتن بهترین بیلبورد تبلیغاتی داشتن اعداد مثبت تنها راه تضمین موفقیت است. برای به دست آوردن یک معامله عالی در خرید املاک تجاری، به دنبال فروشندگان بسیار با انگیزه ای باشید که مایلند از املاک خود کمتر از ارزش بازار جدا شوند. پیدا کردن فردی که ناامید یا با انگیزه است بسیار مهم است، زیرا در املاک و مستغلات، کسی که نیازمند است، احتمال بیشتری برای مذاکره دارد تا کسی که ناامید برای جدا شدن از دارایی خود نیست.

تضمین موفقیت تبلیغاتی

هنگامی که به خرید ملک تجاری فکر می کنید، باید به فکر بزرگتر شدن باشید. هر چه تعداد واحدها در ساختمان بیشتر باشد، هر واحد ارزانتر خواهد بود. علاوه بر این، اگر مجبور به مدیریت واحدها هستید، مدیریت 50 واحد واقعاً سخت تر از 10 نیست. اگر بازرسی ها در معامله املاک شما گنجانده شده است، همانطور که معمولاً هستند، برای مشاهده اعتبار بازرسان درخواست دهید. هنگام استخدام یک سرویس کنترل آفات باید به خصوص کوشا باشید، زیرا بسیاری از افرادی که در این زمینه کار می کنند اعتبار ندارند. یک بازرس غیرمجاز می تواند منشا مشکلات باشد.

فرم های تبلیغاتی

فرم های قانونی املاک را هم برای خرید و هم برای فروش همیشه همراه خود داشته باشید. اینها را می توان به صورت آنلاین در بسیاری از وب سایت های معتبر املاک و مستغلات یافت. تحقیق خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که فرم یک سند قانونی است، و در صورتی که فرم ها در غیر این صورت در دسترس نیستند، هرگز مجبور به جستجوی چاپگر نخواهید بود.

مقالات آماده شده برای تبلیغات شما

اطمینان حاصل کنید که مقالات و وبلاگ های برخی از بهترین مناطق برای خرید در محل خود را مطالعه می کنید. این به شرکت شما بهترین شانس را برای خرید یک قطعه زمین جامد می دهد تا ارزش سرمایه گذاری خود را به حداکثر برساند. قبل از تصمیم گیری از تمام اطلاعاتی که در اختیار دارید استفاده کنید. هنگام خرید ملک سرمایه گذاری، فکر معقول را فراموش نکنید. اگر معامله ای واقعاً خوب است، اگر اینطور به نظر برسد، درست است. مطمئن شوید که تمام حقایق را دارید و اطلاعاتی که به شما داده شده را کاملاً درک می کنید. بدون اینکه درک کاملی از آنچه دارید وارد شوید و همچنین با آن راحت باشید، در یک فرآیند عجله نکنید.

بررسی مکان های تبلیغاتی برای کمپین های شما

هنگامی که برای بررسی املاک تبلیغاتی بالقوه برای سرمایه گذاری می روید، یک دوربین دیجیتال همراه خود داشته باشید. می توانید از عملکرد ویدیویی برای ضبط افکار خود در حالی که در حال بررسی ملک هستید استفاده کنید. اگر به چندین ویژگی نگاه می کنید، این کار باعث می شود که حقایق خود را مستقیم نگه دارید.

اگر برای فروش املاک تجاری بر سر میز مذاکره هستید، حتما این واقعیت را حفظ کنید که مایلید فروش به سرعت تکمیل شود. اگر معلوم باشد که برای گرفتن ملک عجله دارید، خواهید دید که اهرم زیادی را برای دستیابی به معامله بهتر از دست خواهید داد.

 

همیشه باید بدانید چه کسی تعمیرات اضطراری را انجام می دهد. از صاحبخانه ای که تعمیرات اضطراری را در دفتر یا ساختمان شما انجام می دهد، بپرسید. شماره های تماس را در دسترس داشته باشید و از قبل از آنها بپرسید که زمان پاسخگویی آنها چقدر است. از این اطلاعات برای طراحی یک برنامه اضطراری به منظور جلوگیری و پاسخگویی به شکایات مشتریان ناشی از مسائل نگهداری استفاده کنید.

 

زمان مورد نیاز برای اثر گذاری تبلیغات

هنگامی که شروع به تبلیغ املاک خود از طریق یک وب سایت می کنید، باید درک کنید که زمان بسیار کمی برای جلب توجه بازدیدکنندگان دارید. اگر محتوای شما متمرکز نباشد، بلافاصله هزاران خریدار بالقوه را از دست خواهید داد. اگر می خواهید مشتری جذب کنید، مطمئن شوید که سایت شما متمرکز است. هنگام فروش املاک تجاری خود باید وقت بگذارید و پتانسیل درآمد آن را به درستی تبلیغ کنید. هنگامی که یک خریدار بالقوه خرید یک ملک تجاری را در نظر می گیرد، مهمترین عامل در تصمیم گیری آنها پتانسیل درآمد ملک است. اگر در مورد پتانسیل ها صادق باشید، باید بتوانید ملک را به سرعت بفروشید.

تبلیغ های گسترده تر برای دستیابی به بیشترین تعداد مخاطب 

اگر می خواهید ملکی را بفروشید، آن را به صورت محلی و در سطح وسیع تر نیز تبلیغ کنید. بسیاری از فروشندگان به اشتباه تصور می کنند که ملک آنها فقط برای خریداران محلی جذاب است. اگر قیمت ها به اندازه کافی پایین باشد، سرمایه گذاران خصوصی املاک خارج از منطقه خود را خریداری می کنند.

 این به شما این امکان را می دهد که همیشه بهترین حرکت ممکن را انجام دهید. نکاتی مانند نکاتی که در این مقاله خواندید می توانند در این راه به شما کمک کنند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%db%8c%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af%db%8c/

منبع:

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/