تبلیغات هنگام انتظار

بیلبورد تبلیغاتی
بیلبورد تبلیغاتی
بیلبورد تبلیغاتی 

اتاق انتظار مراقبت ‌های بهداشتی معمولاً تصور یک زمان خوب برای کسی نیست. آنها معمولاً به نوعی کسل‌ کننده هستند. اما با تبلیغات در زرقان، اتاق‌های انتظار در سراسر کبک محتوای جذاب و اطلاعات مفیدی را ارائه می ‌دهند که بیماران هنگام انتظار نوبت خود برای ملاقات با پزشک می‌خواهند. و این به لطف قدرت است.

 

انجام بهتر اتاق های انتظار تبلیغاتی

ماموریت مجری تبلیغات محیطی در زرقان، استفاده از ایده ها و فناوری های نوآورانه برای ایجاد یک تجربه کارآمد تر و دلپذیرتر در تبلیغات محیطی است. هسته اصلی این مأموریت، آراد دیتابیس است که به مشتریان امکان می‌دهد مشاوره با کارشناسان تبلیغات محیطی را رزرو کنند، و همچنین برای بیمارانی که «راهپیمایی» می‌کنند، قرار ملاقات با پزشکان و متخصصان را رزرو کنند. هدف این است که مدت زمان واقعی انتظار در اتاق انتظار را تا حد زیادی کاهش دهیم و عجله صبح زود که می‌بیند بیماران احتمالی در سیل می‌آیند و همه منتظر می‌مانند تا نوبت به دیده شدن برسد، از بین برود.

 

زمانی که بیماران منتظر قرار ملاقات خود هستند، مرحله بعدی، ورود شرکت های تبلیغاتی در زرقان به مکان است. تجربه که توسط بخش هدایت می شود، آغاز می شود. در کلینیک‌ها و مطب‌های پزشکان، صفحه‌های نمایش اطلاعات به‌روز در مورد تعداد بیماران و اطلاعیه‌های مربوط به خط‌مشی‌های محلی یا در طول همه‌گیری، راهنمایی‌های COVID را نمایش می‌دهند. اینها در کنار اطلاعات مفید در مورد سلامت و تغذیه، و همچنین محتوای تبلیغاتی ارائه شده توسط مارک های مرتبط که به دنبال ارتباط با مخاطبان آگاه به سلامت هستند، قرار می گیرند.

این نوع اطلاعات دوستانه و مفیدی است که زمان انتظار را کمی زیباتر می‌کند، و در بین پزشکان و متخصصان در سراسر استان کبک بونجور-سانته و فراتر از آن محبوبیت پیدا می‌کند.

از جمله تغییرات زیادی که COVID در فضای مراقبت های بهداشتی ایجاد کرد، کاهش مراجعه حضوری به کلینیک بود که البته بر تقاضا برای تبلیغات درون کلینیک تأثیر داشت. که نمی‌خواست منتظر همه‌گیری باشد، در عوض ابزاری را برای رزرو قرارهای مجازی با پزشکان راه‌اندازی کرد - چیزی که بیماران اعلام کردند می‌خواهند. و رویکرد موجود خود را به محتوا و تبلیغات در پیش گرفتند و آن را به فضای آنلاین آوردند.

 تبلیغات متنی و ویدئویی

که می‌خواهد هم محتوای آنلاین را از همان ابزاری که برای نمایش‌های درون کلینیک خود استفاده می‌کردند مدیریت کند و هم برای ارائه یک تجربه ثابت به بیماران بدون توجه به جایی که هستند، تصمیم گرفت با همکاری کند تا یک راه‌حل سفارشی ایجاد کند.

 

  1. ارزش کامل موجودی خود را باز کنید

2. زمان بیشتر. فروش بیشتر. استرس کمتر

 

راهنمای رایگان خود را دریافت کنید

همانند نمایشگرهای در محل، محتوای تحویل داده شده به اتاق‌های انتظار دیجیتال با برنامه‌ریزی شده است. با این حال، توسط آژانس تبلیغاتی، سرور تبلیغات برای بازیکنان غیر ارائه می شود. به‌جای ارائه محتوا به پخش‌کننده علامت دیجیتال متصل به نمایشگر، به جای آن فهرست‌های پخش محتوا را تولید می‌کند که با سیستمی که توسط توسعه داده شده است، همگام‌سازی می‌شود. این به راه‌حل‌های وب اجازه می‌دهد تا محتوای مشابهی را که در نمایشگرهای واقعی در کلینیک ظاهر می‌شود، بیرون بکشد، و آن را دقیقاً در مرورگر قرار دهد تا بیماران در حالی که منتظر شروع قرار مجازی خود هستند، ببینند.

 چالش های جدید

این یک پیاده‌سازی جالب از ابزاری است که برای دیجیتالی خارج از خانه طراحی شده است، ابزاری که نمونه خوبی از چگونگی حل چالش‌های جدید برای ارائه محتوا و تبلیغات به کاربران در فضاهای مجازی است، همانطور که در محیط‌های تبلیغات سنتی انجام می‌دهید.

 

 با تبلیغات حس انتظار را کمرنگ می کنید

  1. تبلیغات و محتوای خود را به اتاق انتظار مجازی گسترش داده است

2. توانمندسازی کلینیک ها برای برقراری ارتباط با بیماران

موسسات پزشکی اگر شلوغ نباشند چیزی نیستند، و با جریان دائمی تازه واردان که نیاز به پرسیدن سوالات مشابه در طول روز دارند، فرصتی واقعی برای بهبود کارایی و دوستی بیمار با ابزارهای پیام رسانی هوشمند وجود دارد. ارائه دسترسی مشتریان خود به ، یک سیستم پیام رسانی و محتوا مبتنی بر الگو، به این امکان را داده است که این کار را انجام دهد.

 تبلیغات در ساعت اضافه

در سطح پایه، این سیستم برای ارائه پیام های مربوط به افراد آنجا در کلینیک در یک زمان معین مفید است. برای مثال، ممکن است پیامی در مورد ساعات کاری داروخانه در محل یا ساعات تعطیلات، یا یادآوری گهگاهی برای رفتن و پرداخت پارکومتر وجود داشته باشد. و از آنجایی که تمام محتوا مبتنی بر قالب است، برای کاربران محلی بدون آموزش تخصصی آسان است که محتوا را با حفظ ظاهر و برند مورد نظر به روز کنند.

 

 قالب های تبلیغاتی

قالب های به تیم های محلی اجازه می دهد تا به راحتی پیام هایی را برای نمایش روی صفحه نمایش خود ایجاد کنند

اما در شرایطی که نیاز به توجه ویژه دارد، مانند همه‌گیری کووید، این ابزار می‌تواند مفیدتر باشد. سیاست‌های محلی یا دولتی را می‌توان به راحتی به‌روزرسانی و در صورت لزوم به اشتراک گذاشت، و نکات بهداشتی خاصی را می‌توان برای آموزش بیماران منتظر به اشتراک گذاشت. حتی پیام‌های ساده‌تر، مانند مشخص کردن قسمت‌های ورودی و خروجی اتاق برای به حداقل رساندن شلوغی، می‌توانند کاندیدای عالی برای این نوع پیام‌ها باشند.

 

برای هماهنگ ‌کننده‌های پزشکی که وظیفه دارند بیماران را مطلع و درگیر نگه دارند و همچنین مکان را کارآمد نگه دارند، این نوع قابلیت‌ها برای کاهش حجم کار و حفظ خدمات با کیفیت بالا برای بیماران معجزه می ‌کنند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%b2%d8%b1%d9%82%d8%a7%d9%86/