تبلیغات، شلیک به سیبل پیشرفت


تبلیغات در مراکز شهری شلوغ، مثل تبلیغات در اتوبان معلم، توسط علائم دیجیتالی خارج از خانه ثابت شده است که یکی از قدرتمند ترین ابزارهایی است که مشاغل، دولت ها و سایر نهادها می توانند از آن برای دستیابی به مخاطبان انبوه استفاده کنند. شرکتهای بیشتری نسبت به هر زمان دیگری شروع به کشف این رسانه کردهاند و از پتانسیل آن به گونه ای استفاده میکنند که رسانههای سنتی به سادگی نمیتوانند مطابقت داشته باشند.
بازوی تبلیغات محیطی، چقدر قدرت دارد؟
در حالی که برخی در حال حاضر در مورد قابلیت های یاد می گیرند، جلوتر از منحنی است. مجری تبلیغات محیطی در اتوبان معلم، که بیش از یک دهه پیش به شروع روند دیجیتال کمک کرده است، پیشگامان در کشور خود هستند و یک شبکه دیجیتال گسترده و به طور مداوم در حال رشد به نام araddatabase اعتبار آنها را به خود اختصاص داده است. ماموریت آنها کمک به برندها و آژانس ها برای شناختن و بهره مندی از تمام قابلیت های رسانه های دیجیتال است.
دیجیتال از روز ازل
بیلبورد تبلیغاتی اتوبان معلم در سال 2007 نصب کرد، اولین تجارتی که در ایران، این کار را انجام داد. چشم انداز پیشگام آنها بدین معنی بود که می توانستند املاک و مستغلات تبلیغاتی برتر را در مناطق پرتردد تضمین کنند و به آنها کمک کند موقعیت خود را به عنوان رهبران بازار در منطقه خود مستحکم کنند. در طول سال ها، عملیات به طور قابل توجهی رشد کرده است. پرایم مدیا که با 9 نمایشی با فرمت بزرگ شروع به کار کرد و تحت نام فعالیت کرد، به زودی موقعیت رهبری خود را در گواتمالا با خرید، کسب و کار شماره دو در این کشور تثبیت کرد.
گسترش تبلیغات محیطی بین تبلیغ کننده ها
اخیراً، یک خرید بزرگ دیگر را انجام داد و را خریداری کرد و در این فرآیند تبدیل به بزرگترین شرکت در گواتمالا شد. اکنون مداری از چشمگیرترین نمایشگرهای دیدنی کشور را اجرا می کند که به بیش از 4.8 میلیون نمایش روزانه در برخی از ممتازترین مکان های کشور می رسد.
شبکه ما در سراسر ممتازترین مکانهای ایران تأثیرات بهینه خود را ایجاد میکند
همچنین خدمات تولید محتوا و بازاریابی دیجیتال را به شرکت هایی ارائه می دهد که به دنبال کمک هستند تا ایده های دیجیتال ساینیج خود را زنده کنند. این طیف گسترده از خدمات به حدود 200 برند محلی و بین المللی که با آنها شریک هستند کمک کرده است تا به مخاطبان جدیدی در شهر گواتمالا و اطراف آن دسترسی پیدا کنند. از تبلیغات خاص گرفته تا مشارکت های پایدار، ترکیب محتوای طیف گسترده ای دارد. آنها همچنین با آژانسهای بشردوستانه و اورژانس همکاری کردهاند و صفحه نمایشهایشان را قادر میسازند تا محتوای نجاتبخش را در مواقعی که بیشتر مورد نیاز است، مانند زمان شیوع ویروس کرونا در اوایل سال 2020، پخش کنند.
بررسی تاثیر تبلیغات محیطی در جهان
هنگامی که تقریباً یک شبه جهان را تغییر داد، کاربران اولیه صفحههای دیجیتال مانند موقعیت بهتری برای دسترسی ایمن و کارآمد به مخاطبان پیدا کردند، در حالی که از صفحه نمایش برای تقویت پیامهای مهم در مورد سلامت، ایمنی و سایر ارتباطات دولتی استفاده میکردند. برندهای بیشتری تمایلی به صرف هزینههای چاپی در طول همهگیری نداشتند، که به شرکتهایی که در سرمایهگذاری میکردند مزیت رقابتی داد.
چگونه پیشرفت در امر تبلیغات محیطی
هنگامی که شما از قبل در اوج بازی خود هستید، همانطور که است، تنها جایی که باید بروید حتی بالاتر است. با نگاهی به سال جدید و فراتر از آن، امیدوار است که حضور غالب خود را افزایش دهد و 15 بیلبورد دیگر را به موجودی خود اضافه کند و تعداد کل آنها را تا سال 2022 به 40 برساند. با این کار، قصد دارد قویترین شبکه را در منطقه بسازد، شبکهای که بتواند تاثیرگذاری بالایی برای هر تبلیغکنندهای ارائه دهد.