تاثیر تبلیغات بر اقتصاد 

تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ

در مجموع، ضعف فعلی و موقتی اقتصاد برزیل تنها قدرت شرکت‌کنندگان صنعت ما را نشان داده است. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در بزرگراه صدر تهران از تحویل دیجیتال در طیف وسیعی از نمایشگرهای تبلیغاتی پشتیبانی می کنیم، داشتن راه حل های نرم افزاری و شریک مناسب بسیار مهم است. در این زمینه پیشرو است و ما مشتاقانه منتظریم تا با هم همکاری کنیم زیرا بازار همچنان به رشد و تکامل خود ادامه می دهد. آدریان لاوجوی، مدیر تحویل خدمات در انگلستان گفت.

ما چندین پلتفرم را قبل از تصمیم گیری آزمایش کردیم. مجری تبلیغات محیطی بزرگراه صدر تهران اتوماسیون، قابلیت‌های محتوای پویا و گزارش‌دهی قوی همان چیزی بود که تعهد آن را به بازار تبلیغات، قابلیت اطمینان به عنوان یک شریک نوآور و توانایی ارائه کمپین‌های بی‌سابقه را ثابت کرد. کریس فوردهام، رئیس عملیات دیجیتال در انگلستان گفت.

حضور بی وقفه در عرصه تبلیغات 

علاوه بر آموزش سریع و بازیگران قوی، هزینه های گزاف تبلیغات تلویزیونی فرصتی را برای تبلیغ کنندگان ایجاد کرده است تا قیمت جذابی را برای عملکرد در نظر بگیرند. نکاتی برای داشتن بهترین بیلبورد تبلیغاتی از جمله متروی لندن و راه‌آهن ملی، و محیط‌های خرده‌فروشی از جمله دارد. با پیشنهادات رسانه ای هدفمند و نوآورانه، دسترسی به مخاطبان شهری را به سختی به تبلیغ کنندگان ارائه می دهد. به برندها کمک می کند تا از طریق دارایی در بیش از 220 شهرداری، در سراسر کشور دیده شوند و مخاطبان قابل توجهی در آن حضور داشته باشند. در ژوئن 2015، یازده نمایشگر 70 اینچی در ایستگاه مرکزی آمستردام با گوگل، کوکاکولا، آمستل و تی موبایل با بهره گیری از صفحه نمایش های استراتژیک راه اندازی شد.

برنامه ریزی فروش

ما در به الهام بخشیدن به سفرهای روزمره اعتقاد داریم. ما خوشحالیم که از و امکاناتی که راه حل برنامه ریزی آنها به ارمغان می آورد استقبال می کنیم.، مدیر عملیات در گفت. اسکیپ بلوف، معاون فروش در می گوید: «همکاری با گواهی محکمی بر شهرت به عنوان قویترین راه حل برای شبکه های تجاری مبتنی بر تبلیغات در صنعت است. 

پویا بودن تبلیغات

ما پیش‌بینی می‌کنیم که یک رابطه پویا و پیشرفته با چنین رهبر بازاری وجود داشته باشد. این اعلامیه لحظه مهمی در فضای اروپایی و جهانی است. اولین ارائه دهنده جهانی نرم افزار علامت دیجیتال مبتنی بر ابر است. رویکرد خودکار و برنده جوایز آن برای مدیریت محتوا بالغ، قابل اعتماد و قوی است و به شبکه های دیجیتال خارج از خانه ظرفیت نامحدودی برای رشد بدون اضافه کردن پرسنل می دهد. پلتفرم پیچیده و خط پخش کننده های هوشمند مقرون به صرفه و هزینه استقرار شبکه را کاهش می دهد. رشد مداوم پایگاه مشتریان گسترده و تعهد به پیش‌بینی و پاسخگویی به روندهای صنعت، راه‌حل‌های علامت دیجیتال آن را به شرطی مطمئن برای آینده شبکه‌هایی با حتی پیچیده‌ ترین نیازها تبدیل کرده است. درباره تبلیغات خصوصی

بزرگترین تجارت خصوصی تبلیغات خارج از خانه در اروپا است. جذب مشتریان در حال حرکت و استفاده از ابزار های بینش گسترده، مخاطبان ارزشمند و مرتبط را به تبلیغ‌ کنندگان ارائه می‌کند. فرمت‌ها و محیط‌ های متنوع موجودی آن، چه کلاسیکو چه دیجیتال، شامل بیلبوردهای حمل‌ و نقل (متر زمین لندن، اتوبوس، راه آهن)، مبلمان خیابانی و خرده‌ فروشی است.

محتواهای تبلیغاتی

به الهام بخشیدن به زندگی روزمره اعتقاد دارد - با قرار دادن محتوای مناسب، در مقابل افراد مناسب، در زمان مناسب و در مکان مناسب، سفرهای معمولی را به تجربیات خارق العاده تبدیل می کند. با فعالیت در بریتانیا، ایرلند، فرانسه، هلند و اسپانیا با مجموعه‌ای از شرکای جهانی برای تعامل و ارائه مخاطبان در مقیاس محلی و چند کشوری کار می‌کند.

در سفر از کانادا به اروپا، به دیدن سفارش‌های ساده استارباکس با برچسب قیمتی کاملاً در صورت‌حساب کارت اعتباری من عادت کرده‌ام. به این ترتیب، ممکن است تصور شود که تجربه معکوس آن شاداب کننده باشد. بدون شک اینطور است، مخصوصاً هنگام خرید شخصی. با این حال، برداشتن یک گام به عقب و فکر کردن به معنای آن برای صنعت دیجیتال خارج از خانه (و برزیل در کل) داستان متفاوتی است.

تبلیغات خارج از کشور

برزیل سال سختی را پشت سر گذاشته است و نرخ ارز نشان دهنده این است. تیم من که برای نمایشگاه در حرکت می‌کردم نمی‌دانستیم چه چیزی را باید انتظار داشته باشیم، اما برای بدترین شرایط آماده شد. در کمال تعجب، نمایش پر از فعالیت بود. شاید انتظارات پایینی برای تشکر از این موضوع وجود داشته باشد، اما من به انعطاف پذیری و خوش بینی برزیل اعتبار می دهم.

در مراحل اولیه رشد در برزیل قرار دارد و موقعیتی عالی برای یادگیری از مناطق بالغ تری مانند آمریکای شمالی و اروپا دارد. تمایل به استفاده از دیدگاه‌های بین‌المللی در طول کنفرانس‌های روی زمین در نمایشگاه علامت‌گذاری برزیل در سال گذشته بیشترین تأثیر را بر من گذاشت (نه یک صندلی خالی در بین مخاطبان) و این امر حتی با وجود فضای گسترده‌تر نیز صادق بود.

تبلیغات در نمایشگاه اکسپو

امسال 23 غرفه‌ دار در اکسپو حضور داشتند که کمتر از گذشته بود، اما به نوعی «کیفیت بیش از کمیت» بود. به لطف اشتیاق اپراتورهای شبکه برای یادگیری، رشد و نوآوری، غرفه هایی که با دقت طراحی شده بودند، دائماً مشغول بودند. وضعیت اقتصاد منجر به اپراتورهای شبکه بسیار دقیق و انتخابی شده است که سرمایه گذاری های خود را زیر ذره بین می گذارند، به این معنی که تنها قوی ترین فروشندگان در این فضا فعال هستند.

به همان سرعتی که اطلاعات جدید جذب می شود، اجرا می شود - تغییری تازه از برخی دیگر از بازارهای توسعه یافته تر. به عنوان مثال، به این نکته توجه کنید که چگونه مراکز خرید جدید، تابلوهای منوی دیجیتال را اجباری می‌کنند تا تابلوهای دیجیتال از همان ابتدا در زیرساخت‌ها ادغام شوند و تجربه کاربری یکپارچه‌تر و منسجم‌تر را نسبت به زمانی که به عنوان یک فکر بعدی وارد ساختمان می‌شوند، ارائه می‌دهند.

ضعف در تبلیغات

با توجه به اینکه المپیک 2016 در راه است، صنعت ما برای موفقیت در موقعیت خوبی قرار دارد. نمایشگر دیجیتالی با مساحت 7200 فوت مربع در نمای بیرونی هتل در نیویورک سیتی – میدان تایمز واقع شده است و توسط ساخته شده است و توسط نرم افزار علامت گذاری دیجیتال خودکار LLC طراحی شده است. در اواخر اکتبر نصب شد تا تجربیات جذابی را برای برندهای استثنایی در مکانی بسیار قابل مشاهده ایجاد کند. این نقطه بر روی صفحه نمایش بزرگ پخش خواهد شد، همچنین دارای کمپین های برجسته توسط مارک هایی مانند دیزنی، دیلی شو، پاناسونیک، برندهای آنریل، هتل دابل تری و اکسپرس پرو است.

شرکت رسانه ایی تبلیغاتی

یک شرکت رسانه ای نسل بعدی است که نمایشگرهای در فضای باز در مقیاس بزرگ، نماهای رسانه دیجیتال شفاف، تجربیات رسانه های دیجیتال داخلی و فناوری های نمایش سنتی را طراحی، نصب و راه اندازی می کند. ما راه‌ حل‌ های کلیدی در دستی را به صاحبان املاک و توسعه‌ دهندگان ارائه می‌کنیم تا به آنها کمک کنیم از ساختمان‌ها و امکانات نمادین خود کسب درآمد کنند. به عنوان پیشرو در بخش در مقیاس بزرگ، یک شریک ایده آل برای صاحبان ساختمان هایی است که به دنبال ایجاد تجربیات استثنایی در ارائه رسانه هستند.

انحصار طلبی در تبلیغلات

با حدود 50000 نمایشگر حرفه ای دیجیتال خارج از خانه در فرانسه نصب شده است، بازار این کشور سومین بازار بزرگ در اروپا است. به دنبال بریتانیا و آلمان در رشد و نوآوری، پویایی منحصر به فرد خود را در فرانسه دارد و این یک بار دیگر در آشکار شد. واقعاً در فرانسه نمایشگاهی وجود ندارد که صرفاً به تابلوهای دیجیتال اختصاص داده شود، اما دهکده دیجیتال در کار خوبی برای نمایندگی صنعت تبلیغات ما در میان دریایی از چاپگرها انجام می دهد. این تا حد زیادی به دلیل دخالت شدید است که میزبان جلسات مربیگری، کنفرانس‌ها و رویدادهای شبکه‌ای در طول نمایش بود.

پروژه های جدید تبلیغاتی

سه سال است که در دهکده دیجیتال شرکت می کند و گفتگو با شرکت کنندگان فقط از نظر آگاهی و آموزش افزایش یافته است. علاقه بیشتری به حمایت از پروژه های جدید و سرمایه گذاری های اساسی در این رسانه وجود دارد. شبکه‌ های می‌خواهند صفحه‌ نمایش‌ های خود را بزرگ کنند، روندی که به سرعت در حال ظهور است، صنعت را به مسیری جدید و هیجان‌ انگیز می‌برد.

همانطور که پروژه ها بزرگتر می شوند و بازار رشد می کند، مهم است که یک قدم جلوتر باقی بمانید و آینده را پیش بینی کنید. با علاقه به راه اندازی شبکه های بزرگ، چالش جدید تشویق گردش کار خودکار خواهد بود که به مدیریت مقیاس پذیر همراه با ابزارهای جدید استفاده، مانند تعامل و تعامل تلفن همراه کمک می کند.

مایه مباهات ما مشتریان و پروژه های آنهاست. با توجه به اینکه مشتریان پیشگام در صنعت مانند به طور مداوم کمپین های نوآورانه و چشمگیر را به نمایش می گذارند، ما مطمئن هستیم که بازار فرانسه به طور کامل رسانه ها را پذیرفته و با ما رشد می کند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%b5%d8%af%d8%b1/

منبع:

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/