بازاریابی به روش صحیح

Image for post
Image for post

وقتی صحبت از بازاریابی ایمیلی به میان می آید، اجاره بیلبورد تبلیغاتی در بلوار خیام مشتریان شما از اینکه برای وقت آنها ارزش قائل هستید قدردانی خواهند کرد. این مقاله را مرور کنید و متوجه خواهید شد که اطلاعات زیادی در اینجا وجود دارد که به شما کمک می کند بیشترین بهره را از بازاریابی ایمیلی ببرید. این همچنین احتمال اینکه مشترکین پیام شما را تا آخر بخوانند را افزایش می دهد. این می تواند بسیار مهم باشد، زیرا معمولاً محتوای مهم و همچنین پیوندها را در انتهای هر ایمیل اضافه می کنید.

مختصر بودن یک فضیلت است. مجری تبلیغات محیطی بلوار خیام اگر به افرادی که نمی خواهند در لیست پستی شما باشند ایمیل می فرستید، به احتمال زیاد ایمیل های شما را حذف خواهند کرد. این عمل برای شهرت کسب و کار شما وحشتناک است و حتی ممکن است در صورت دریافت شکایات در مورد پیام های ناخواسته شما، آدرس IP خود را توسط ISP ها مسدود کنید.

مخاطب انتخابی 

محتوایی که انتخاب می کنید باید مستقیم و دقیق باشد. آژانس تبلیغات محیطی آراد بعد از اینکه چند نفر ایمیل‌های شما را می‌خوانند، راه‌هایی را بیابید که آنها را وادار کنید تا از دوستان خود بخواهند که ثبت نام کنند. پیوندهای اشتراک را در ایمیل‌های خود بگنجانید تا خوانندگان شما بتوانند آنها را به دوستان خود ارسال کنند. پایگاه ایمیل شما واقعاً می تواند اینگونه رشد کند.

با ارائه تبلیغات، مشتریان خود را به ایمیل های خود علاقه مند کنید. هنگامی که شما این نوع خبرنامه ها را ارسال می کنید، نه تنها خوانندگان شما از شرکت کردن لذت می برند، بلکه ممکن است دوستان خود را معرفی کنند. با ارائه یک برنامه ارجاع می توانید لیست ایمیل خود را افزایش دهید.

لیست تبلیغاتی

یک لیست انتخاب دوگانه راهی عالی برای اطمینان از این است که هرکسی که در لیست شما ثبت نام می کند واقعاً می خواهد آنجا باشد. ممکن است غیر ضروری به نظر برسد، اما تضمین می کند که هر مشترک واقعاً می خواهد پیام های شما را دریافت کند، که این احتمال را کاهش می دهد که شما یا ارائه دهنده خدمات ایمیل شما متهم به ارسال هرزنامه یا ارسال پیام های ناخواسته شوید.

سعی کنید از گرافیک کمتری در کمپین ایمیل خود استفاده کنید. بسیاری از برنامه‌های ایمیل، گرافیک‌ها را مسدود می‌کنند و استفاده از آن‌ها را به اتلاف وقت تبدیل می‌کنند. برخی از افراد تنظیمات مناسبی برای باز کردن ایمیل های سنگین گرافیکی ندارند.

گرافیک را می توان در بازاریابی ایمیلی استفاده کرد، اما فقط به مقدار کم. بسیاری از سرویس گیرندگان ایمیل جدید تصاویر را به صورت خودکار نشان نمی دهند. نتیجه ممکن است پیام های غیرجذاب یا ناخوانا باشد. مهم‌ترین اطلاعات را در متنی که واضح است قرار دهید و مطمئن باشید که تمام تصاویر ایمیل‌های شما دارای برچسب‌های alt هستند که توصیفی هستند.

پایان تبلیغات

فراموش نکنید که در پایان هر ایمیل یک تماس موثر برای اقدام قرار دهید. این به گیرندگان شما مستقیماً در ایمیل می گوید که چه کاری باید انجام دهند. هر پیوند اضافه شده باید واضح و دارای دستورالعمل استفاده باشد. ممکن است بخواهید این موارد را در نزدیکی بالا و همچنین پایین ایمیل های خود قرار دهید.

باید بدانید که یک ویژگی پیش‌نمایش ایمیل به کاربران این امکان را می‌دهد تا پیش‌هدر ایمیل شما را بدون باز کردن آن ببینند. پیش‌هدرها اساساً خط اولیه کاراکترهای خود ایمیل هستند که در متن هایلایت شده ارائه می‌شوند. کلاینت‌های ایمیل مانند جی‌میل پیش‌هدرها را بعد از موضوع نمایش می‌دهند که جلب توجه می‌کند.

در زمانی که مشتری در لیست شما شرکت می کند، حداقل نام کوچک او را بپرسید. با داشتن نام گیرندگان، می توانید پیامی را شخصی سازی کنید که لحن آن شخصی تر است. به این ترتیب، شما بسیار جلوتر از رقابت خواهید بود.

اطلاعات مفید تبلیغاتی

اگر فقط ایمیل هایی ارسال می کنید که حاوی اطلاعات مفید هستند، به مشتریان خود نشان می دهد که وقت آنها برای شما ارزشمند است. فقط با ارسال ایمیل های متفکرانه حاوی اطلاعات مربوطه، نه صرفاً موارد فروش، به هوش مشتریان احترام بگذارید. اطلاعات مورد نیاز خواننده خود را ارائه دهید، مانند پاسخ به سوالات، یا اطلاعاتی در مورد تبلیغات آتی.

آدرس ایمیل مشتریان را بدون اطلاع و دریافت مجوز اضافه نکنید. اگر افرادی را به لیست خود اضافه کنید که نمی خواهند در آنجا حضور داشته باشند، کسب و کار شما بد جلوه می کند. همچنین باید بدانید که ارائه دهنده ایمیل شما می تواند شما را به دلیل نقض خط مشی خود در مورد هرزنامه ممنوع کند.

چند لمس شخصی به ایمیل های خود اضافه کنید. با ابزارهای ایمیل مارکتینگ امروزی، می‌توانید خیلی بیشتر از اضافه کردن نام کوچک به یک پیام ایمیل انجام دهید. از تمام اطلاعاتی که مشتریان در اختیار شما قرار داده اند استفاده کنید. می توانید دسته های کوچکی از مشترکین را بر اساس علایق مشترک ایجاد کنید و پیام های خود را طوری تنظیم کنید که با این گروه های کوچک از مشتریان صحبت کنید.

فرایند اشتراک تبلیغاتی

در طول فرآیند اشتراک ایمیل‌های خود، زمانی را برای تعیین انتظارات واقع بینانه از مشترک از نظر دریافتی‌ها اختصاص دهید. به مردم در مورد نوع ایمیل هایی که قرار است دریافت کنند و اینکه چند وقت یکبار خبرنامه خود را ارسال می کنید، اطلاع دهید. پیشرو بودن با این اطلاعات از تعجب برای مشترکین شما جلوگیری می کند.

ثبت نام برای تبلیغات

هر طور که می توانید ایمیل های خود را شخصی سازی کنید تا مشترکین شما توجه شخصی شما را احساس کنند. اگر آنها معتقدند که با آنها به عنوان "مشتری شماره 13992" رفتار می شود و نه فردی با علایق و خواسته های خاص، فقط شما را حذف می کنند. ایمیل بزنید و از لیست خود لغو اشتراک کنید. گنجاندن نام کوچک آنها در ایمیل‌ها ساده است، اما می‌توانید شخصی‌تر هم شوید. باید بدانید چه زمانی، کجا و چرا آنها ثبت نام را انتخاب کردند. این اطلاعات باید در پیام های شما استفاده شود.

 

منبع

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d8%ae%db%8c%d8%a7%d9%85-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/

منبع

https://aradholding.com/%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/