فواید و مضرات اتوماسیون
اتوماسیون به عنوان بهینه سازی فرآیند از طریق فناوری به موضوع مهمی برای شرکت ها تبدیل شده است. به هر حال، افزایش چشمگیر چابکی در شرکت ها نیز امکان پذیر است. خرید اینورتر ال اس IG5A با این حال، از آنجایی که اتوماسیون می تواند برای هر شرکت، هر بخش، هر کارمند و هر فرآیند متفاوت به نظر برسد، در حین پیاده سازی مزایای زیادی وجود دارد. مزایای اتوماسیون برای شرکتها شرکتها میتوانند از اتوماسیون در زمینههای بسیار متنوعی، از خرید گرفته تا کار فناوری اطلاعات و منابع انسانی، استفاده کنند، که در نتیجه فرآیندهایی به وجود میآید که تلاشهای انسانی میتواند با هوش مصنوعی جایگزین شود. چیزی که در ابتدا فقط صرفه جویی در نیروی انسانی به نظر می رسد، نکات مثبت دیگری نیز برای ارائه دارد. صرفه جویی در زمان و نیروی کار مهمتر از همه، اتوماسیون به معنای افزایش بهره وری و کارایی است. بسیاری از فرآیندهای دستی که در غیر این صورت توسط کارگران انجام می شود از طریق افزایش استفاده از ماشین آلات حذف می شوند. این امر فرآیندها و مراحل کار را تا حد زیادی سرعت می بخشد و در عین حال میزان کار را کاهش می دهد. در نتیجه، شرکت ها اغلب می توانند هزینه های نیروی کار خود را کاهش دهند زیرا اکنون به کارکنان کمتری نیاز دارند. خطاهای پردازش کمتر در عین حال، اتوماسیون همچنین می تواند میزان خطا را در فرآیندها و مراحل کار کاهش دهد. از آنجا که مراحل ساده دیگر نیازی به انجام دستی توسط کارگران نیست، احتمال پردازش نادرست نیز کاهش می یابد. ورود نادرست داده ها، مبادله سوابق یا سوء تفاهم بین بخش ها اغلب به دلیل بی دقتی کارگر اتفاق می افتد. از طرف دیگر استفاده از ماشین آلات اینگونه خطاها را از بین می برد. افزایش رضایت مشتری در حالی که مزایایی که قبلاً ذکر شد اغلب آشکار است، سایر موارد غیر پولی معمولا نادیده گرفته می شوند. اما مشتریان شرکت ها نیز می توانند در دراز


مدت از اتوماسیون بهره مند شوند. زیرا زمان تولید سریعتر و ضریب خطای کمتر معمولاً منجر به خدمات بهتر به مشتریان می شود. در نهایت این افزایش معمولاً به معنای رضایت بیشتر مشتری نیز بوده و در نهایت اعتبار شرکت را نیز تقویت می کند. انطباق بهتر با استفاده از فرآیندهای خودکار، شرکت ها همچنین الزامات حفاظت از داده ها، حسابداری و مدیریت فایل را برآورده می کنند. با این حال، انطباق با و اجرای فرآیندهای مربوط به دستورالعملهای شرکت در حال حاضر هنوز عمدتاً بر اساس فعالیتهای دستی است که انطباق با آنها به شدت نظارت میشود. به عنوان مثال، بر اساس GDPR جدید، حفاظت از داده های شخصی نقش مهم تری ایفا می کند. به عنوان مثال، این بدان معناست که شرکتها باید دادهها و اطلاعات مشتریان دیجیتال را غیرقابل تشخیص کنند و از آنها با رمزگذاری محافظت کنند. الزامی که نه تنها زمان بر است، بلکه معمولاً همیشه مطابق با مقررات انجام نمی شود. از سوی دیگر، خودکارسازی این فرآیندها نه تنها میتواند نرخ خطا را کاهش دهد، بلکه گردش کار سریعتر را نیز ارتقا میدهد. افزایش چابکی چابکی اخیراً اهمیت فزایندهای پیدا کرده است، بهویژه با توجه به تغییرات مداوم، بازارهای پویا و دیجیتالی شدن مداوم. بنابراین اتوماسیون یک موضوع مهم برای شرکت هایی است که می خواهند چابکی بیشتری را به فرآیندها و بخش های خود وارد کنند. از این گذشته، شرکتها میتوانند چابکی را بهخوبی پیادهسازی کنند، اگر زمان واکنش و پیادهسازی در فرآیندها را کوتاه نگه دارند و آنها را تا حد امکان شفاف مدیریت کنند. این نیز شفافیت در توسعه و تداوم را ترویج می کند و فضایی برای تفکر نوآورانه ایجاد می کند. در نهایت، این در نرخ خطای کمتر، بهبود کیفیت پیشنهاد و رضایت بیشتر مشتری منعکس می شود. اگر میخواهید در مورد چابکی و دیجیتالی شدن در شرکتها اطلاعات بیشتری کسب کنید، مقالات زیر را در مورد این موضوعات بخوانید: رابطه بین چابکی و دیجیتالی شدن موانع چابکی مدیریت چابکی رهبری 4.0. تغییر دیجیتال دیجیتالی سازی در محل کار. توجه جنسیتی: از ابتدای سال 2022، مطمئن شدم که همیشه از فرمولهای بینظیر جنسی استفاده میکنم. قبل از سال 2022 برای خواندن راحت تر از فرم مذکر استفاده می کردم. تا زمانی که یک تمایز صریح صورت نگیرد، همیشه منظور از زنان، گوناگون و مردان و نیز افراد از هر خاستگاه و ملتی است. ادامه مطلب املا: من این وبلاگ را به صورت پاره وقت اداره می کنم و مقالات زیادی در مورد قطار/هواپیما یا بعد از کار می نویسم. من می خواهم افکار و رویکردهای خود را به عنوان توصیه به اشتراک بگذارم. اغلب اشتباهات تایپی در مقالات وجود دارد و من از آن IC عذرخواهی می کنم