اتوماسیون چیست؟
اتوماسیون چیست؟
کاتالوگ اینورتر آیمستر
اتوماسیون استفاده از فناوری برای انجام کارهایی است که قبلاً به صورت دستی توسط انسان انجام می شد. اتوماسیون معمولاً کارایی را افزایش می دهد، هزینه ها را کاهش می دهد، دقت را بهبود می بخشد و کارکنان را از کارهای تکراری و روزمره رها می کند و در نتیجه روش کار آنها را تغییر می دهد.
مراکز تماس به طور فزاینده ای از اتوماسیون استفاده می کنند. این نه تنها به عنوان ابزاری برای کارایی، بلکه به عنوان راهی برای بهبود تجربه مشتری و ارائه سلف سرویس به مشتریان استفاده می شود. به عنوان مثال، چت بات ها می توانند برای چت با مشتریان و ارائه پاسخ به سوالات رایج استفاده شوند.
بخشهای زیادی از یک مرکز تماس وجود دارد که میتوان آنها را خودکار کرد. به عنوان مثال، تشخیص خودکار گفتار (ASR) تعاملات پاسخ صوتی تعاملی مشتری (IVR) را تغییر میدهد و فرصتهای بیشتری را برای خدمات شخصی مشتری فراهم میکند. فناوری هوش مصنوعی (AI) به عوامل کمک می کند تا راه حل ها و اقدامات توصیه شده را در طول مکالمات تلفنی و چت با مشتریان پیشنهاد دهند.
این مثالها پتانسیل رویکردهای خودکار جدید را برای رفع نیازهای مصرفکننده برای نقاط تماس نشان میدهد که به مصرفکنندگان اجازه میدهد نحوه تعامل با کسبوکارها را انتخاب کنند و نقاط تماس مناسب برای حل مشکل را ارائه دهند. مراکز تماس پیشرو در حال بررسی چگونگی تطبیق این فناوریهای اتوماسیون جدید با مدلهای خدماتی خود هستند.
*محصولات مرتبط: اتوماسیون مرکز تماس
کاری که NICE می تواند برای شما انجام دهد
NICE CXone نرمافزار مرکز تماس پیشرو در بازار است که توسط هزاران مشتری در هر اندازه در سراسر جهان استفاده میشود تا به آنها کمک کند تا تجربهای عالی برای مشتری ارائه دهند. CXone مجموعهای از برنامههای کاربردی یکپارچه و بومی ابری است که برای کمک به کسبوکارها طراحی شده است تا مراکز تماس (یا تماس) خود را بهطور جامع اداره کنند.
CXone کاملترین، یکپارچهترین و هوشمندترین پلتفرم CX ابری است که میتواند جلوتر بماند، با قابلیتهای «هوشمند» سرتاسر برای جاسازی هوش مصنوعی و اتوماسیون در سراسر پلتفرم، تجربه نماینده و سفر مشتری.


CXone شامل ویژگی هایی مانند:
مسیریابی Omnichannel
قابلیتهای مدیریت مسیریابی و پاسخ را ارائه میکند که به نمایندگان کمک میکند تا به طور فعال و سازنده در کانالهای دیجیتال و صوتی به مشتریان خدمات ارائه دهند. این شامل توزیع خودکار تماس (ACD)، پاسخ صوتی تعاملی (IVR)، کانال های پاسخگویی و شماره گیر خروجی فعال است.
بهینه سازی نیروی کار
با توانمندسازی کارمندان برای رشد، تقویت اثربخشی مدیریت کیفیت (QM) برای بهبود تجربه مشتری و هدایت کارایی نیروی کار، پتانسیل تیم خود را آزاد کنید. این شامل مدیریت نیروی کار (WFM)، مدیریت کیفیت (QM)، ضبط، مدیریت عملکرد (PM) و غیره است.
اتوماسیون و هوش مصنوعی (AI)
فناوری پیشرفته و آسان برای استفاده، کارهای روزمره را حذف می کند، مشکلات مشتری را سریعتر حل می کند و نتایج کسب و کار بهتری را ارائه می دهد. این سرویس سلف سرویس، کمک عامل، هشدارها و اقدامات کاملاً خودکار و موارد دیگر را ارائه می دهد. CXone همچنین شامل ادغام های خارج از جعبه با راه حل های CRM و UCaaS پیشرو در بازار است. این همکاریها با هم یک راهحل نرمافزار مرکز تماس جامع را ارائه میکنند که میتواند تجربه مشتری را برای مشاغل در هر اندازهای بهبود بخشد.
اتوماسیون و هوش مصنوعی با CXone ارائه خدمات را سادهتر میکند، مشکلات مشتریان را سریعتر حل میکند، و کارهای روزمره را حذف میکند، و مردم را از شلوغی و شلوغی که نوآوری را خفه میکند، رها میکند. با تکمیل خودکار تعاملات معمول مشتری و وظایف پس از فروش، می توانید بر تصمیم گیری هایی تمرکز کنید که منجر به خدمات و نتایج کسب و کار بهتر می شود. وقت خود را برای کارهای احمقانه ای که به شما در رسیدن به اهداف مرکز تماستان کمک نمی کند، تلف نکنید. تیم شما می تواند بر روی آنچه واقعا مهم است تمرکز کند: ایجاد تجربیات بهتر برای مشتری.
بازگشت به واژه نامه
میخواهی بیشتر بدانی؟
اشتراک خبرنامه
در ارتباط باش
شرایط استفاده سیاست حفظ حریم خصوصی حقوقی