3 نکته برای فروش در اینستاگرام

با اومدن اینستاگرام و قابلیت های خوبش، خیلی از کارآفرین ها و فروشنده هارو سمت خودش کشونده تا در یک فضای همگانی بتونن بازار هذف را شناسایی و زمان بازاریابی را به حداقل برسانند.

در ادامه 3 نکته طلایی که در دوره های پولی اساتیدی مانند : علی حاجی محمدی و احمد کلاته  بهشون اشاره کردند رو خدمتتون ارائه میدم

1- بازه زمانی پرتلاش : در این زمان شما میبایست اقدام به تولید محتوا باکیفیت مخصوصا محتواهای ویدئویی نمایید . صبور باشید و در این زمان علاوه بر تولید محتوا تبلیغات نیز بکنید ( براساس بودجه و بازار هدف میتونین از افراد تاثیر گذار برای تبلیغات محصول یا خدمت خود استفاده کنید ) در این ایام اصلا در محتواهای خود از واژه های فروشی استفاده نکنید که فاتحه پروژه خونده میشه 

2 - کمپین های محدود فروش : برای فروش محصول یا خدمت سعی کنید مخاطب را وادار کنید شما را به خاطر بسپارند و مبلغی ارائه دهید که مخاطب را جذب خود کند مثلا ( تا پایان امشب  جهت خرید کتاب اصول بازاریابی وقت دارین ثبت سفارش کنید که علاوه بر تخفیف 50 درصدی یک جلد لغت نامه ویژه بازاریابی نیز به صورت هدیه تقدیم حضورتان میگردد.

3 - ایجاد نیاز : مثلا در زمینه تولید ماگ  فعال هستین و بازار هدف شما شاغلین خواهند بود ، زیرا از ماگ جهت میل کردن چای، گرم کردن شیر و ... استفاده خواهند کرد، شما می توانید نکات مثبت ماگ که ( امکان قراردادن در مایکروفر را دارد ) را به مشتری دائما گوشزد کنید و گارانتی برای این موضوع در نظر بگیرید.