محتوا پادشاه است؟

سئو داخلی چیست ؟

در اینترنت محتوای زیادی وجود دارد، و اطمینان از منحصربه‌فرد بودن محتوایتان امری ضروری می‌باشد. یکی از رایج‌ترین گفته‌ها و تیکه کلام‌ها در دنیای سئو و همچنین در بازاریابی محتوا عبارت “محتوا پادشاه است” می‌باشد. در حقیقت، سئو و بازاریابی محتوا در موارد زیادی باهم ارتباط دارند، آن‌ها یکدیگر را تکمیل می‌کنند. محتوا باکیفیت شامل شده از کلمات کلیدی به شکل اصولی و متنی که برای ارزش‌ها و نیازهای کاربر اینترنت است و همین‌طور باید مورد رضایت و خشنودی موتورهای جستجو باشد. این نوع عمل پایه سئو و بخش عمده سئو داخلی صفحات را تشکیل می‌دهد.

به محتوا به عنوان مکالمه‌ی با بازدیدگنندگان نگاه کنید. آیا کاربران وقتی وارد سایت شما می‌شوند علاقه‌مند می‌گردند یا سایت را ترک می‌کنند؟ آیا نیاز آن‌ها بعد از خواندن مقاله رفع می‌شود یا محتوا صرفا برای پر کردن سایت است؟ باید حدس و پیش‌بینی کنید که چه دیدگاهی کاربران سایت با توجه به سیاست های داخلی سایت شما می‌توانند داشته باشند؛ و همینطور باید شرایطی را فراهم کنید تا از بازدیدکننده‌ها بازخوردهای لازمه را بگیرید. زیرا هر بازخورد میتواند راهی در بی‌راهی‌های نامحسوس شما باشد.

هنگامی‌که محتوایی تولید می‌کنید، باید محتوا نشان دهد که شما در این زمینه متخصص هستید. در نظر داشته باشید که بهترین محتواها می‌تواند به صورت مستقیم با بازدیدکننده صحبت کند و ارزشی که به آن‌ها توسط محتوا نمایش می‌دهد می‌تواند آن‌ها را جذب خواندن ادامه مطلب یا خرید محصولی به سرانجام برساند.

به‌منظور بهبود سئو داخلی سایت خود برای افزایش ترافیک سایت، محتوا باید مشکلی را از کاربران برطرف کند و نیاز سرچ کننده، در محتوای شما باشد و درعین‌حال محتوای شما به‌راحتی خوانده شود بدون اینکه ازنظر نوشتاری یا گرامر دچار اشتباهی باشد.

نسبت به الگوریتم های گوگل آگاه باشید

به‌منظور حذف بعضی از وبسایت‌ها در رتبه‌های بالا که دارای محتوای اسپم، تگ‌های اشباع‌شده با کلمات کلیدی و محتوای ضعیف هستند و کلا از روش‌های اسپم در سئو استفاده می‌کنند، گوگل الگوریتم پاندا را در فوریه 2011 راه‌اندازی کرد و به‌صورت منظم آن را به‌روزرسانی می‌کند. اگر همچنان محتوای بی‌کیفیت و ضعیف دارید، وبسایتتان در فضای مجازی پیدا نخواهد شد.

فاکتورهای سئو داخلی سایت می‌تواند تاثیری مستقیم و مهم در پنالتی شدن و یا رفع پنالتی شدن سایت شما داشته باشد، همیشه سعی کنید فاکتورهای موجود در این مقاله را با دقت اعمال کنید، و فکر نکنید که اگر بیش از حد فاکتوری را انجام دهید باعث بهبود سئو شما می‌شود، هر چند هم ممکن است برعکس این موضوع رخ دهد.

در حال حاضر پاندا یکی از مهم‌ترین ابزارهای رتبه دهی است و اگر به‌طور مداوم مطابق انتظارات کاربران پیش بروید رتبه بهتری به دست خواهید آورد. درحالی‌که به‌روزرسانی و گسترش محتوا را ادامه می‌دهید، مطمئن شوید تمرکزتان روی ساخت محتوای باکیفیت است که دارای کلمات کلیدی به شکل بهینه هم باشد و در حین نوشتن همیشه کاربر را در گوشه ذهن‌تان داشته باشید که خود را جای اون قرار دهید و بگوید اگر من به عنوان کاربر باشم چه دیدگاهی نسبت به این مقاله خود پیدا خواهم کرد؟