ابزارهای نوشتاری برای فریلنسرها

خواه یک نویسنده فریلنسر باشید که برای همیشه در خانه کار می‌کنید، یا در ماه‌های گذشته به شما دستور داده شده است که در خانه بمانید، بهره‌وری بسیار مهم است. شما ابزاری برای نوشتن می‌خواهید که به افزایش درآمد شما کمک کند. ابزارهایی تأثیر گذار که پیوندهای محکم با مشتری ایجاد می‌کنند.

با گذشت سالها، لیست ابزارها و میانبرهایی که در نوشتن تجاری استفاده می‌شود رشد کرده است. با توجه به اینکه در حال حاضر دورکاری را همه انجام می‌دهند تا سرعت انتشار کرونا را کاهش دهیم، فکر کردیم زمان خوبی است که یک لیست جدید از این ابزارهای کاربردی را برای شما ایجاد کنیم.

بسیاری از این ابزارها یا سایت‌ها رایگان هستند و  برخی از آنها  هزینه کمی دارند. همه اینها ارتباط با مشتری، انجام سریع کار، ارسال فاکتور و موارد دیگر را بسیار آسان کرده است. بهتر از همه آشنایی با برخی از ابزارهای محبوب فناوری موجود، به شما کمک می‌کند تا کارفرماها را پیدا کنید.

اگر شما از نوع فریلنسرهایی هستید که دوست دارید ابزارهای فنی را پیدا کنید و زندگی خود را راحت‌تر کنید، در بین این ابزارها جستجو کنید و لذت ببرید. ما آنها را به دسته‌هایی تقسیم کرده‌ایم بنابراین می ‌توانید سریعاً نوع ابزار مورد نظر خود را پیدا کنید.


ابزارهای وبلاگ نویسی

با توجه به اینکه طی سالهای گذشته تعداد زیادی از کارهای نوشتاری به صورت پست‌های وبلاگ درآمده است، بنابراین  باید یاد گرفت تا از برخی ابزارهای عالی وبلاگ نویسی استفاده کنیم. در اینجا یک مجموعه ابزارهای وبلاگ وجود دارد که به شما کمک زیادی در بافتن مشتریان می کند:

1. Headline Analyzer
اگر برای امرار معاش وبلاگ می‌نویسید، خیلی زود وسواس نوشتن عناوین برجسته را پیدا می‌کنید. این ابزار رایگان از فروشگاه نرم افزاری بازاریابی Coschedule به شما کمک می کند تا عنوان خود را در چندین عامل از جمله تعامل عاطفی قدرتمند بهبود ببخشید. جذاب و مفید!

Headline Analyzer
Headline Analyzer
Headline Analyzer

 

2. جستجوگر طول عنوان و برچسب Moz

یکی از کارهایی که نویسندگان حرفه‌ای قبل از ارسال یک عنوان اصلی یا پست وبلاگ به انجام می‌دهند بررسی طولانی بودن عنوان پیشنهادی پست و بررسی مناسب نتایج گوگل است. نشان دهید که قبل از بایگانی، با قرار دادن آن در جعبه جستجوگر ساده و رایگان جستجو Moz، تأیید شود که عنوان مناسبی است.

Image for post
Image for post

 

3. WordPress Editorial Calendar
این افزونه رایگان یک طرح تقویم ایجاد می‌کند که می‌توانید پست‌های خود (یا مشتری خود) را بر روی آن ترسیم کنید و به شما کمک می‌کند تا ماه کاری را سپری کنید. به عنوان مثال، در اینجا نمونه‌ای از یک ماه اخیر در اینجا وجود دارد:

WordPress Editorial Calendar
WordPress Editorial Calendar
WordPress Editorial Calendar

شبکه‌های اجتماعی و سئو

به طور فزاینده نویسندگان مستقل نیاز دارند که نه تنها برای خواندن توسط انسان، بلکه برای درک موتورهای جستجو و همچنین چگونگی پخش محتوا در شبکه‌های اجتماعی بنویسند. اگر مشغول انجام کارهای اجتماعی هستید یا برای مشتریان وبلاگ خود کلمات کلیدی پیدا می کنید، این ابزارها به شما کمک می کنند:

4. Hootsuite
اگر تولید پست‌های اجتماعی را برای مشتری‌ها انجام می‌دهید باید یک برنامه‌ریز داشته باشید بنابراین می‌توانید به صورت دسته‌ای کار کنید. در غیر این صورت مدیریت شبکه‌های اجتماعی شما را دیوانه می‌کند.

Hootsuite علاوه بر نوشتن و برنامه ریزی آسان پست‌ها در چندین شبکه اجتماعی  به شما امکان می دهد به راحتی مواردی را برای اشتراک مجدد در فیدهای خبری خود بدست آورید (زیرا پست های شما نباید همه مربوط به مشتری شما باشد، درست است؟) مانند بسیاری از ابزارهای ذکر شده در اینجا که دارای سطح پولی هستند، می توانید با یک حساب کاربری رایگان شروع به کار کنید.

5. KWfinder
وقتی مشتری‌ها می‌گویند "کلمات کلیدی را برای محتوای خود پیدا کنید" می‌توان به این ابزار مفید، متوسل شد. یک میلیون ابزار کلمه کلیدی رایگان وجود دارد - اما KW به شما نمی گوید که جستجو چقدر محبوب است، بلکه می‌گوید چه کسی در آن جستجو قرار دارد، چه رتبه بندی برای آن برای خود دشوار است و چه شرایط مشابهی ممکن است فرصت بهتری را ارائه دهد.

به عنوان مثال، در اینجا نگاهی داریم به نتایج عبارت "ابزار نوشتن" ، که می خواهیم با این پست رتبه بندی کنم.

Image for post
Image for post

6. Missinglettr
اگر وبلاگ مشتری شما خیلی جلب توجه نمی‌کند در اینجا یک ابزار عالی برای توصیه وجود دارد. به طور خودکار 9 قطعه محتوایی را که در طول یک سال به اشتراک می گذارد ، می چرخاند. Missinglettr اطمینان حاصل می کند که محتوای شما پس از روز اول از بین نرود و نتیجه بیشتری به شما می دهد و مشتریان را وادار به ادامه کار می کند.

Missinglettr
Missinglettr
Missinglettr 

7. SEMRush
شما می‌توانید از این ابزار برای جاسوسی از رقبای مشتری خود استفاده کنید.  ببینید روند رفت و آمد آنها چگونه است، برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می‌کنند و موارد دیگر. اما این پلتفرم‌ دارای مجموعه کاملی از ابزارها به ویژه در سطح پرداختی پولی است. اگر مشتریانی استفاده نمی کنند، به آنها پیشنهاد دهید!

8. Yoast SEO
در اینجا ابزاری است که می توانید به مشتریان برای وبلاگ وردپرس خود توصیه کنید ، اگر قبلاً از آنها استفاده نکرده اید. Yoast برای کمک به شما در بهینه سازی پست خود، پیشنهادات مفید استفاده از کلمات کلیدی را در داخل وردپرس ارائه می دهد. این یک روش توقف ساده قرمز-زرد-سبز دارد تا به شما نشان دهد که چقدر خوب هستید.

Yoast SEO
Yoast SEO
Yoast SEO

وب سایت و نمونه کارهای نویسنده

بسیاری از پلتفرم‌ها هستند که هزاران نمونه کار آزاد را در یک نقطه جمع می کنند و می خواهند بگویند که ایده آل نیست. در حالت ایده آل ، شما نمونه کارهای خود را می خواهید

9. Wayback
Wayback که به عنوان Archive Internet نیز شناخته می‌شود. سایتی شگفت انگیز و رایگان است که می‌توانید کلیپ‌های قدیمی و گمشده را از سایت‌های از بین رفته پس بگیرید. اگر آدرس اینترنتی مورد استفاده در آن را می‌دانید ، به احتمال زیاد Wayback وقتی عکس گرفته است و می تواند آن را برای عکس گرفتن از صفحه جستجو کند. 


با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنید


10. Apollo.io
در اینجا مثالی از چگونگی جستجوهای دقیق در آن آورده شده است:

apollo
apollo
apollo

11. Calendly

روش اصلی برای تعیین اولین جلسه مشتری با یک برنامه تقویم است. این ابزار  یادداشت‌های یادآوری را برای شما و موضوع مصاحبه شما می‌فرستد و راهی آسان برای برنامه‌ریزی مجدد فراهم می‌کند.

Calendly
Calendly
Calendly

12. +Contacts

این ابزار Google همراه با یک جایگزین ایمیل می تواند به شما کمک کند تا به سرعت بررسی کنید آدرس الکترونیکی که قرار داده اید برای مخاطب مناسب است یا خیر، در واقع برای راه اندازی یکی از حساب‌های شبکه‌های اجتماعی آنها استفاده شده است. درست است به شما نمی گوید ممکن است این ایمیل درست باشد اما به طور قطعی اثبات یا رد می کند که ایمیل برای راه اندازی یکی از حساب های اجتماعی هدف شما استفاده شده است. اگر به جای رایانه خود عاشق ابزار نوشتن روی تلفن خود هستید، حتما از این ابزار استفاده کنید.

+Contacts
+Contacts
+Contacts

13. LinkedIn

اگر فقط از یک شبکه اجتماعی استفاده می‌کنید آن را به LinkedIn تبدیل کنید. جای تعجب نیست  زیرا این تنها مکانی است که می توانید بدون مسدود شدن حساب شما درخواست معرفی و کمک شغلی را درخواست کنید.

 بسیاری از بهترین مشتریان در طول سالها با پیدا کردن نویسندگان در اینجا، از جمله شرکت Fortune 500 (معتقدندشرکت‌های بزرگ از موتور جستجوی LinkedIn برای یافتن فریلنسر استفاده می کنند، نه Google). یک شبکه بزرگ بسازید.

لبنکدین
لبنکدین
لبنکدین

14. اسکایپ
ارتباط با مشتری در تماس های ویدیویی همیشه برای ایجاد روابط نزدیک بسیار عالی بوده است. در عصر انزوای کنونی، چیزی اساسی نیست. اسکایپ تماس های 1: 1 در سراسر جهان را آسان می کند. سطح رایگان و پولی آیا لازم است تماس اسکایپ خود را ضبط کنید؟ برای آن ، یک ابزار اضافی وجود دارد: ضبط تماس اسکایپ.

17. Zoom
اگر تیم مشتری بزرگتر از 25 نفر دارید که باید با آنها ملاقات کنید ، برای تماس به جای Skype از Zoom استفاده کنید. به نظر استفاده از زوم راحت‌تر است. بهترین راه حل برای تماس‌های بین المللی به نظر می رسد ، دارای یک ابزار ضبط شده داخلی است و بسته به سطح پرداختی که انتخاب می شود ، می تواند تا 100 نفر را همزمان یا بیشتر مدیریت کند. سطح رایگان به شما جلسات نامحدود با حداکثر 3 مهمان تا 40 دقیقه می دهد.


ابزارهای تجاری

15. Unroll.me

صندوق ورودی ایمیل مسدود دشمن بهره وری نوشتن است. چرا رنج می بریم ، وقتی این ابزار مفید به شما امکان می دهد همه خبرنامه های خود را در یک ایمیل واحد جمع کنید؟ با افزودن مداوم آدرس‌های جدید به جمع آوری اطلاعات، از روزانه حدود 200 ایمیل به تقریباً 20 ایمیل خواهید رسید.

Unroll.me
Unroll.me
Unroll.me

مدیریت مشتری

16. آسانا
اگر نمی خواهید روزانه 10 بار ایمیل را چک کنید ، در صورتی که مشتری چیزی از شما می خواهد؟  تعامل خود را به وظایف آسانا تبدیل کرده و داشبورد خود را بررسی کنید. ابزاری ساده همراه با مهلت تعیین شده ، جایی برای اظهار نظر ، شما می توانید یک مورد را به اعضای دیگر تیم اختصاص دهید - تیم خودم در دنی آن را دوست دارم.

17. DropBox
آیا از تلاش برای ارسال پرونده های بزرگ از طریق ایمیل خسته شده اید و در بلاتکلیفی گیر کرده اید؟ شما به DropBox نیاز دارید. پرونده خود را در آنجا پاپ کنید، یک پیوند برای مشتری خود به اشتراک بگذارید. برای پروژه های مختلف پوشه درست کنید و همه چیز را مرتب کنید.

18. Slack

اگر به مکانی نیاز دارید که با مشتری بدون جابجایی ایمیل مکالمه کنید Slack ابزار خوبی است. این ابزار به شما امکان می دهد کانال‌های موضوعی ایجاد کنید و هر شرکت کننده می تواند در موضوعات مرتبط خود مشترک شود و بقیه را نادیده بگیرد. این اقدام بسیار بهتراز دریافت 50 ایمیل "پاسخ دادن به همه" در مکالمه گپ ایمیل است. 

Slack
Slack
 Slack

نکته آخر

 اگر دیگران می‌توانند استفاده از راه حل‌های فنی را یاد بگیرند، شما نیز می‌توانید. اگر یک شخص غیر فنی باشید از شکست در برابر فناوری جدید امتناع نورزید اما به آرامی و مطمئناً، در طی زمان خواهید آموخت که چگونه از ده‌ها ابزار مفید نوشتن استفاده کنید که به شما کمک می‌کند تا با مشتریان خود کار کنید. شما می‌توانید این کار را انجام دهید.