چگونه کووید-19 بر تجارت رسانه در فضای باز تأثیر گذاشته است
 

Image for post
Image for post

شرکت های تبلیغاتی در مسیر فرودگاه امام خمینی هنگامی که همه گیری سال 2020 برای اولین بار رخ داد، تقریباً همه جنبه های زندگی روزمره را تحت تأثیر قرار داد. همه صنایع به نوعی این تاثیر را احساس کردند. برخی از جنبه های مثبت و برخی دیگر نه چندان زیاد. در حالی که صنعت رسانه در فضای باز هنوز زنده و در حال رشد است، بی تاثیر نمانده است.

میزان تأثیر COVID-19 بر صنعت ما از زمان موج اولیه تغییر کرده است. ما فراز و نشیب‌های خود را دیده‌ایم، اما خوشبختانه این چیزی نیست که نتوانسته‌ایم از آن بازیابی کنیم. برای مشاهده جزئیات نحوه تغییر و تنظیم رسانه های فضای باز در این مدت به ادامه مطلب مراجعه کنید. مجری تبلیغات محیطی مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی

پیش از همه گیری


قبل از همه‌گیری، فروش برخی از مکان‌های بیلبورد غیرعادی نبود. به ویژه مناطق پر تردد نمونه رایج این موضوع بود. این در دسترس بودن کم، تبلیغات در آن مناطق را دشوار می کرد. سپس همه‌گیری اتفاق افتاد و همه چیز تغییر کرد. بیشتر در مورد آن در زیر.

پس از همه گیری


پس از موج شوک اولیه COVID-19، صنعت چرخش وحشتناکی را تجربه کرد. وقتی همه چیز در آوریل و مه تعطیل شد، همه چیز از بین رفت. این به معنای تعداد زیادی جای خالی برای اولین بار در حافظه اخیر بود. با این حال، در نهایت، بسیاری از مشتریان برای از سرگیری کمپین های خود بازگشتند.

نگاه به آینده


حتی در پی COVID-19، به نظر می رسد همه چیز به حالت عادی باز می گردد. با این حال، مکان‌های متعددی وجود دارند که دریچه‌هایی دارند که در غیر این صورت نمی‌توانستند. این منجر به تخفیف های زیادی شده است که معمولاً وجود ندارد. که اکنون فرصتی عالی برای به دست آوردن یک محیط خوب با ارزش عالی است!

رسانه های فضای باز بدون زحمت


همانطور که مردم به حرکت در جهان بازگشته اند، اکنون زمان آن است که از مزایای آن استفاده کنید. با یک تبلیغ کننده معتبر تماس بگیرید. Efortless Outdoor Media برندی است که می توانید به آن اعتماد کنید تا فاصله بین شما و بیلبوردهای با کیفیت را پر کند. امروز با ما تماس بگیرید! تبلیغات در مسیر فرودگاه بین المللی تهران

متن کلیپ:
جیسون سیروتین:

سلام، من جیسون سیروتین هستم. و امروز با بیل هابز صحبت می‌کنم، که مالک و مالک، مدیر عامل، همه چیز رسانه‌های Effortless Outdoor است، که یک شرکت تبلیغات رسانه‌ای در فضای باز است. COVID چگونه بر تجارت بیلبورد تأثیر گذاشته است؟

بیل هابز:

کووید از چند طریق بر آن تأثیر گذاشته است. شماره یک، قبل از این اتفاق بیلبوردها تقریباً در مناطق خاصی فروخته شده بودند و در دسترس بودن بسیار اندک بود. بنابراین وقتی همه چیز در آوریل و مه تعطیل شد، همه چیز در صنعت ما به نوعی مرده بود، اما با باز شدن کارها، برخی از مشتریان برگشتند، اما شرکت‌های بیلبورد تابلوهای بیشتری در دسترس داشتند و الان هم نسبت به یک سال قبل دارند. . بنابراین، به همین دلیل، اکنون زمان مناسبی برای تبلیغات است، زیرا آنها در ماه اول تخفیف ارائه می دهند، در چند ماه اول تخفیف می دهند، بنابراین در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد. و شماره دو، بیلبوردهای خاصی همیشه فروخته می شوند، بیلبوردهایی که در مناطق پرتقاضا در چهره شما هستند. آنها ممکن است برای 10 یا 20 سال فروخته شوند و هرگز در دسترس نباشند. اکنون با کووید، برخی از مشتریان مکان‌های واقعاً برجسته‌ای را در هر شهر رها کرده‌اند، بنابراین مکان‌های عالی در دسترس هستند که قبلاً هرگز در دسترس نبودند. بنابراین اینگونه است که COVID بر صنعت ما تأثیر گذاشته است.

جیسون سیروتین:

بیل، از اینکه امروز دانش خود را با ما به اشتراک گذاشتید بسیار متشکرم. ما واقعا از آن قدردانی می کنیم. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد چیزهایی هستید که بیل ارائه می دهد، می توانید به صورت آنلاین در effortlessoutdoormedia.com به او مراجعه کنید و می توانید به bhobbs ایمیل بزنید، B-H-O-B-B-S، @effortlessoutdoormedia.com.