چرا بیلبورد

Image for post
Image for post

شرکت های تبلیغاتی در نمک آبرود شکل قبلی تبلیغات در فضای باز، ساندویچ تخته بیرون از یک کافه، رستوران یا تجارت بود. هدف از این کار جذب مشتریان با پیشنهادات ویژه، تبلیغات یا صرفاً تبلیغ خدمات است. امروز، این هدف هنوز یکسان است، اما روشی که ما آن را انجام می دهیم در مقیاس بسیار بزرگ تری افزایش یافته است.

چرا بیلبورد؟

در دنیای پر سرعت، جایی که همه به سرعت اطلاعات می خواهند، بازاریابی بیلبورد می تواند یک ابزار تبلیغاتی درخشان باشد. یک بیلبورد روزانه توسط هزاران نفر دیده می شود، گاهی اوقات بیش از یک بار. می توان آن را در یک مکان استراتژیک قرار داد، به عنوان مثال. در یک جامعه محلی شلوغ، در یک ایستگاه قطار یا در یک بزرگراه شلوغ. به طور خلاصه، این یک راه سریع و مستقیم برای تبلیغ کسب و کار شما، ایجاد آگاهی از برند و گسترش پایگاه مشتری شما است. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در نمک آبرود

چرا تبلیغات بیلبورد متفاوت است؟

تبلیغات بیلبورد به طور قابل توجهی با سایر اشکال تبلیغات متفاوت است زیرا کمتر به راحتی فراموش می شود. این به این دلیل است که یک بیلبورد به تنهایی نمی تواند در دریایی از تبلیغات دیگر (مثل یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی متشکل از چندین آگهی) که برای جلب توجه شما رقابت می کنند گم شود. برخلاف سایر ابزارهای تبلیغاتی، شما مجبور نیستید یک بیلبورد را به خانه خود دعوت کنید و نیازی نیست که منبع سرگرمی برای حفظ یک مخاطب معمولی باشد. و برخلاف دیدن یک تبلیغ تلویزیونی یا اینترنتی، بیننده نمی تواند کانال را تغییر دهد، خاموش کند یا روی صفحه دیگری کلیک کند. این یک مخاطب را تضمین می کند.

مزایای مالی تبلیغات بیلبورد

یک بیلبورد همچنین می تواند یک راه مقرون به صرفه برای تبلیغ کسب و کار شما در طولانی مدت باشد. یک آگهی تمام صفحه در یک روزنامه یا مجله برای یک روز ممکن است به همان قیمت یا بسیار بیشتر در مقایسه با تبلیغات روی بیلبورد برای 3 ماه یا بیشتر هزینه داشته باشد. در هر زمان و در هر آب و هوایی توسط تعداد زیادی از مردم دیده می شود. این به این معنی است که یک نفر به طور بالقوه می تواند هر روز آن را ببیند و فرکانس بالایی از قرار گرفتن در معرض ایجاد می کند.

نکاتی برای موفقیت در تبلیغات بیلبورد

مختصر باشید: یک بیلبورد فقط برای چند ثانیه توسط رهگذران دیده می شود، بنابراین باید منظور خود را به طور مختصر بیان کنید.
ساده نگه دارید: فونت شیک یا تصاویر زیاد می تواند خواندن را برای رهگذر سخت تر کند، بنابراین پیام شما را بی اثر می کند.تبلیغات در نمک آبرود
خلاق باشید: بیلبوردی که با هنجار متفاوت است یا از بین مردم متمایز است، احتمالاً توسط افرادی که آن را می بینند به خاطر می آورند، بنابراین احتمال بیشتری برای استفاده از خدمات شرکت شما وجود دارد.
فقط یک پیشنهاد را تبلیغ کنید: دادن بیش از حد به بیننده برای فکر کردن در یک بازه زمانی کوتاه می‌تواند او را گیج کند و احتمال اینکه شرکت شما یا کاری که انجام می‌دهید را به خاطر بسپارد کمتر می‌شود.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%86%d9%85%da%a9-%d8%a2%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%af/