نکات برنامه ریزی برای تبلیغات رسانه ای بعدی شما در فضای باز

Image for post
Image for post

تابلوها احتمالاً بارزترین راه برای جلب توجه به کسب و کار شما هستند. شرکت های تبلیغاتی آمل می توانید یکی از وینیل را با طرحی جذاب بسازید. یا از طرف دیگر، می توانید یک انتخاب پیشرفته با تصاویری مشابه را انتخاب کنید. در هر صورت، یک اطلاعیه برای دریافت نظرات شما تضمین می شود. این درایوهایی را ایجاد می کند که معاملات را تحریک می کند. بیلبورد

در هر صورت، چه چیزی باید در توسعه هیئت مدیره شما نقش داشته باشد؟ آخرین کاری که باید انجام دهید این است که از این رسانه فوق العاده ناتوان استفاده کنید. به همین دلیل است که ما این وبلاگ و گیره را جمع آوری کرده ایم تا به شما در تصمیم گیری در مورد برنامه درست کمک کنیم. برای مطالعه آنچه که در طرح اعلامیه قرار می گیرد، زیر را مطالعه کنید! 

دستورالعمل های گام به گام برای برنامه ریزی اعلامیه

یکی از مواردی که باید به طور مداوم در هنگام تولید یک اعلامیه به خاطر بسپارید، تکنیک KISS است. "ساده و سرراست نگه دار". ممکن است وسوسه شوید که تا جایی که می توانید به جمع خود بگویید در حالی که آنها را مورد توجه قرار می دهید. با این حال، این امر نادرست خواهد بود. بهترین نکته برنامه ریزی شما این است که تصویر و مدیریت خود را در چند کلمه که واقعاً انتظار می رود خلاصه کنید. تبلیغات در آمل

به همین ترتیب، مطمئن شوید که لوگوی شما قابل توجه است! حامیان متعددی وجود دارند که به میزان قابل توجهی از موارد تکراری در هیئت مدیره خود استفاده می کنند. این می‌تواند منحرف‌کننده باشد و باعث از بین رفتن برداشت شما شود. همه چیز برابر است، "از نسخه های تکراری قوی استفاده کنید... و ... آن را فوق العاده مبتکرانه کنید."

یکی از راه های تخیل و قابل توجه بودن، فکر کردن به یک شعار مناسب است. چیزی اساسی و جذاب که مطمئناً در بین جمعیت باقی می ماند، تصمیم مهمی است! این به طور قابل‌توجهی قانع‌کننده‌تر از یک بخش خسته‌کننده یا ترجمه تکراری دشوار است. به این دستورالعمل ها پایبند باشید، و یک بولتن موفق برای پیشرفت تصویر خود خواهید داشت! بیلبورد تبلیغاتی در آمل

از EOM برای بولتن بعدی خود استفاده کنید

برای پیشبرد تصویر خود با یک برد با کیفیت آماده اید؟ سعی کنید یک ثانیه بیشتر تلف نکنید! ما اینجا هستیم تا در بالا بردن قابلیت درک تصویر شما کمک کنیم. همین امروز با شرکت Effortless Outdoor Media تماس بگیرید تا همه چیز را به دست آورید!

رونوشت بستن:

جیسون سیروتین:

سلام، من جیسون سیروتین هستم. علاوه بر این، امروز من با بیل هابز صحبت می‌کنم، که مالک و مالک، رئیس نظارت بر همه چیز، «مدیای بدون تلاش در فضای باز» است، که یک سازمان رسانه‌ای بیرونی است که وضعیت را تبلیغ می‌کند. بهترین نکات برای برنامه ریزی یک تابلو چیست؟

بیل هابز:

این یک تحقیق فوق العاده است. بنابراین، بهترین نکات برای برنامه‌ریزی یک تابلوی متقاعدکننده این است که شماره یک آن را تا آنجا که واقعاً می‌توان انتظار داشت، ساده نگه دارید. من مطمئن هستم که همه توسط هیئت‌هایی هدایت می‌شوند که نمی‌توانید بگویید که تبلیغ‌کننده کیست، موارد تکراری زیادی در این اعلامیه وجود دارد.

شماره دو این است که باید اطمینان حاصل کنید که از تکراری بسیار چشمگیر در بولتن استفاده می کنید و پس از آن نیز باید آن را به طور استثنایی نوآورانه کنید. به این ترتیب، اگر قابل تصور باشد، باید تصویری از چیزی یا شعاری داشته باشید که زمان شما را قرض بگیرد.

و پس از آن به احتمال زیاد شما این کار را انجام می دهید، و این چیزی است که با توجه به تجربه 30 ساله خود، ما به سخت ترین راه ممکن با ارتکاب خطاها، آنچه برای مشتریان مفید است و آنچه در بولتن ها از بین می رود استفاده کرده ایم. و پس از آن، من به همین ترتیب، فقط برای اینکه به شما فکر کنم، سازمان های مختلفی دارم که با آنها کار کرده ام، من با یک سازمان شماره تلفن کار می کنم.

بنابراین من یک سازمان وام مسکن دارم که یک هیئت مدیره داشت و "800 اعتبار جدید" در اعلامیه آنها دارد. بنابراین یادآوری آن چیزی ساده است، با این حال باید آن را به همان اندازه که واقعاً انتظار می رود، داشته باشید. علاوه بر این، شما به همین ترتیب نیاز دارید که چیز مهمی داشته باشید و چیزی که به اندازه کافی برجسته باشد که توجه آنها را جلب کند.