نتایج کمپین های تبلیغاتی

Image for post
Image for post

درک تفاوت‌های بین تبلیغ یک خدمات و یک محصول می‌تواند شرکت های تبلیغاتی در آذرشهر به شما کمک کند تا نتایج کمپین‌های بازاریابی خود را بهینه کنید و یک رابطه قوی با مشتریان خود ایجاد کنید تا از موفقیت بلندمدت کسب‌وکار خود اطمینان حاصل کنید.


محصولات ملموس راحت تر به بازار عرضه می شوند، زیرا می توانند توسط مصرف کنندگان نشان داده، نمایش داده شوند، نمایش داده شوند و لمس شوند، که به مخاطب کمک می کند تا ارزش های آنها را درک کند و چگونه نیازهای آنها را برآورده می کند. در مقایسه با بازاریابی محصول، تبلیغ یک سرویس در قانع‌کردن در مورد ارزش پیشنهاد کمی چالش‌برانگیزتر است و نیازمند رویکردی متفاوت برای تحریک یک انگیزه احساسی است که مشتری را وادار به خرید می‌کند.

 

چه چیزی بازاریابی خدمات را از تبلیغ محصول متفاوت می کند:

بازاریابی خدمات بازاریابی محصول
رابطه ارزشی را می فروشد
هدف برآوردن نیازهای مخاطب هدف خود رابطه ای با مشتریان خود ایجاد و حفظ کنید
کیفیت به راحتی بر اساس معیارهای از پیش تعریف شده اندازه گیری می شود، پیچیده تر از آنجا که هیچ ویژگی فیزیکی وجود ندارد
محصولات سفارشی سازی به صورت استاندارد طراحی و ساخته می شوند. خدمات می تواند بسته به نیاز مشتریان شما سفارشی شود آراد دیتابیس

هنگام تبلیغ خدمات خود، مهم است که تفاوت های بالا را در نظر بگیرید تا یک استراتژی بازاریابی کارآمد را تنظیم کنید و به اهداف خود برسید.

 

در اینجا 5 نکته مهم برای تسلط بر برنامه بازاریابی شما آورده شده است:

برجسته کردن افرادی که بخشی از ارائه خدمات شما هستند: کارمندان معمولاً مستقیماً با مشتریان شما تعامل دارند و به اندازه آنچه می خواهید بفروشید اهمیت دارند. رفتار کارمندان اغلب تجربه مشتری از برند شما را تعیین می کند.
نمایش هر عنصر ملموس مانند مکانی که در آن سرویس ارائه می‌شود و همچنین هر چیزی که اطلاعاتی درباره خدماتی که ارائه می‌دهید ارائه می‌کند (وب‌سایت، بروشورها، آگهی‌ها، برنامه، لوگو، کالای تبلیغاتی مارک دار و غیره).
وجود فرآیندهای خوب به طور مثبت بر سطح رضایت و تجربه مشتریان شما تأثیر می گذارد: ارائه استانداردهای خدمات یکسان به هر مشتری راهی عالی برای افزایش آگاهی از برند شما و ترغیب مردم به یادآوری برند شما است.
استفاده از تصاویری که ارتباط عاطفی با مخاطبان شما ایجاد می کند: تبلیغات در آذرشهر شخصیت دادن به برندتان به شما کمک می کند اعتماد ایجاد کنید و وفاداری مشتری خود را به دست آورید.
تاکید بر ماموریت خود و دلیل ارائه خدمات خود: مشتریان دیگر نه تنها به دنبال بهترین قیمت هستند، بلکه مایل به خرید از شرکت هایی هستند که با آنها شناسایی می کنند. اگر ارزش‌های شما با ارزش‌های خود مطابقت داشته باشد، شانس بیشتری برای متقاعد کردن آنها برای خرید خدمات شما به جای ارزش‌های رقبا دارید.
نکته پاداش: قدرت بررسی آنلاین را دست کم نگیرید! طبق تحقیقات نیلسن، آن‌ها دومین منبع معتبر اطلاعات برند هستند و فرصتی عالی برای یک کسب‌وکار خدماتی برای غلبه بر کمبود ویژگی‌های فیزیکی و کمک به اندازه‌گیری کیفیت پیشنهادشان.
 

بهترین شیوه های تبلیغات در فضای باز برای بازاریابی خدمات:

برخی از صنایع تحت هدایت خدمات از جمله سفر،مجری تبلیغات محیطی در آذرشهر  گردشگری، آموزش، مراقبت های بهداشتی، فناوری اطلاعات و سرگرمی با موفقیت از تبلیغات در فضای باز برای افزایش آگاهی از برند خود، برجسته شدن به عنوان یک برند قابل اعتماد و رشد کسب و کار خود استفاده کرده اند. نمونه های زیر را برای الهام گرفتن بررسی کنید:

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1-%d9%81%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%da%a9%d9%88%d9%87/