معنای کووید-19 برای تجارت رسانه در فضای باز چیست؟

 

Image for post
Image for post

 

زمانی که بیماری همه گیر سال 2020 برای اولین بار شروع شد، اجاره بیلبورد تبلیغاتی در صوفیان برای همه مقاصد و مقاصد هر بخشی از زندگی روزمره را تحت تأثیر قرار داد. همه مشاغل به نوعی این تأثیر را احساس کردند. برخی با تأکید، و برخی دیگر واقعاً نه. در حالی که صنعت رسانه بیرونی هنوز کاملاً سالم است، اما بی‌تأثیر نمانده است.

مجموع تأثیر کووید-19 بر صنعت ما از زمان موج اصلی آن تغییر کرده است.  ما نقاط بالا و پایین خود را دیده ایم، اما خوشبختانه این چیزی نیست که ما گزینه ای برای بهبودی نداشته ایم. برای یک نگاه قطعی به چگونگی تغییر و تغییر رسانه های خارجی در این مدت نگاه کنید.

پیش از همه گیری

قبل از شیوع بیماری همه گیر، طبیعی بود که قسمت های خاصی از بیلبوردها فروخته شده باشند. مناطق پرترافیک به طور خاص نمونه ای از این موضوع بودند. این دسترسی کم، انتشار عمومی در آن فضاها را دشوار می کرد. سپس، در آن نقطه، همه‌گیری رخ داد و همه چیز تغییر کرد. بیشتر در مورد آن در زیر. شرکت های تبلیغاتی صوفیان

پس از همه گیری

پس از موج شوک اساسی COVID-19، کسب و کار با چرخش شگفت انگیزی روبرو شد. "وقتی همه چیز در آوریل و مه تعطیل شد، همه چیز به سطل ضربه زد." این حاکی از فرصت‌های بی‌شماری بدون سابقه برای حافظه‌ی مداوم بود. با این حال، سرانجام، مشتریان متعددی برای ادامه مأموریت خود بازگشتند. مجری تبلیغات محیطی در صوفیان

نگاه کردن به آنچه در آینده است

در واقع، حتی پس از COVID-19، به نظر می رسد همه چیز تقریباً به حالت عادی در حال بازسازی است. در هر صورت، چند منطقه وجود دارند که روزنه هایی دارند که به هیچ وجه نخواهند داشت. این محدودیت‌های زیادی را ایجاد کرده است که معمولاً وجود ندارد. که اکنون درب باز ایده آلی را برای به دست آوردن یک محیط مناسب و با ارزش فوق العاده ایجاد می کند!

رسانه آسان در فضای باز

با بازگشت افراد به حرکت در این سیاره، این زمان کنونی فرصتی برای بهره برداری است. با یک روزنامه نگار محترم تماس بگیرید. Easy Outdoor Media برندی است که می‌توانید به آن اعتماد کنید تا بر هر مانعی که در مقابل بیلبوردهای تبلیغاتی با کیفیت وجود دارد غلبه کنید. امروز با ما در تماس باش! تبلیغات در صوفیان

رونوشت بستن:

جیسون سیروتین:

سلام، من جیسون سیروتین هستم. علاوه بر این، امروز من با بیل هابز صحبت می کنم، که مالک و مالک، رئیس نظارت بر همه چیز، رسانه های Outdoor بدون تلاش است، که یک سازمان تبلیغاتی رسانه ای در فضای باز است. COVID چگونه بر تجارت بیلبورد تأثیر گذاشته است؟

بیل هابز:

ویروس کرونا به طرق مختلف بر آن تأثیر گذاشته است. شماره یک، قبل از آن، بیلبوردها تقریباً در مناطق خاصی فروخته شده بودند و تقریباً دسترسی نداشتند. بنابراین وقتی همه چیز در آوریل و می تعطیل شد، همه چیز در صنعت ما تا حدودی مرده بود، اما با باز شدن کارها، بخشی از مشتریان برگشتند، با این حال سازمان‌های بیلبورد برگه‌های بیشتری نسبت به یک سال قبل در دسترس داشتند که در واقع اکنون انجام می‌دهند. بنابراین، این زمان کنونی یک فرصت ایده‌آل برای تبلیغ است، به این دلیل که آنها محدودیت‌هایی را بلافاصله ارائه می‌دهند، محدودیت‌هایی در ماه‌های اولیه، بنابراین شما پول نقد را کنار می‌گذارید. علاوه بر این، شماره دو، بیلبوردهای خاصی دائماً فروخته می شوند، آنهایی که مستقیماً در مناطق محبوب چهره شما قرار دارند. آنها ممکن است برای 10 یا 20 سال فروخته شوند و هرگز در دسترس نباشند. در حال حاضر با کووید، تعداد کمی از مشتریان در هر شهر مکان‌های واقعاً برجسته‌ای را رها کرده‌اند، بنابراین مناطق فوق‌العاده‌ای در دسترس هستند که هرگز در دسترس نبودند. بنابراین این همان چیزی است که COVID برای صنعت ما معنی داشته است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d9%81%db%8c%d8%a7%d9%86/