فروش دوچندان از طریق بیلبوردها

Image for post
Image for post

تبلیغات در جاده هراز چگونه Primedia Outdoor راه را با برنامه نویسی در آفریقای جنوبی هموار می کند

وقتی صحبت از روشن کردن آسمان ها و شهرها با تابلوهای دیجیتال جذاب می شود، هیچ کس در آفریقای جنوبی مانند Primedia Outdoor این کار را انجام نمی دهد.

امروزه Primedia Outdoor با بیش از دو دهه تجربه در فضای بیرون از خانه، بزرگترین متخصص رسانه تبلیغات در فضای باز کشور است. این فناوری پیشرفته ترین راه حل های دیجیتال خارج از خانه را در 300 نمایشگر ارائه می دهد، و اکنون با DOOH برنامه ریزی شده، تجربه نمایش دیجیتال را با افزایش اندازه گیری، تجزیه و تحلیل مخاطب، فید داده های خارجی و موارد دیگر افزایش می دهد. بیلبورد تبلیغاتی در جاده هراز

پیشرو در فضای DOOH آفریقای جنوبی


Primedia Outdoor مستقر در رودپورت دارای یک شبکه ملی است که 1100 متر مربع نمایشگر دیجیتال کنار جاده، 200 صفحه دیجیتال مرکز خرید و 77 صفحه تلویزیون رتبه بندی در مراکز عمده شهری و مناطق روستایی را در بر می گیرد. علاوه بر این، این شرکت در 8 بازار در سراسر آفریقا از نفوذ بالایی برخوردار است.

با چنین پوشش گسترده ای، این شرکت برای ارائه فرصت هایی برای ایجاد تجربیات به یاد ماندنی خارج از خانه، بهترین گزینه در بازار است. فراتر از آن، دارایی‌های فن‌آوری آن از آخرین فناوری بهره می‌برد، فرصت‌هایی را برای برنامه‌های مبتنی بر آب و هوا، به‌روزرسانی‌های امتیازات ورزشی زنده، پخش رویدادهای بی‌درنگ، ادغام با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، Primedia Outdoor یک راه حل چند کاناله رادیویی به جاده را ارائه می دهد که همگامی کانال های صوتی و بصری را همراه با ویژگی هایی که خودروهای ناشناس و تجزیه و تحلیل های ویدیویی را ردیابی می کند، برای ایجاد پیام های هدفمند و خاص مفید است.

همه اینها بدان معنی است که شرکت هایی که به دنبال ایجاد کمپین های هوشمندتر هستند می توانند برای دانش و تجربه خود در این زمینه به Primedia Outdoor مراجعه کنند. ردیابی، نظارت، و درک رفتارهای مخاطبان برای این تیم یک دوره است. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده هراز

انجام حرکات با برنامه در مراکز خرید

نمونه ای از نمایشگرهای بازار دیجیتال Primedia Outdoor در عمل
Primedia Outdoor در میان موجودی غنی خود، بیش از 200 صفحه نمایش در مراکز خرید در سه مرکز بزرگ شهری-ژوهانسبورگ، پرتوریا و کیپ تاون- دارد. بیش از یک چهارم صفحه‌های این شرکت دارای قابلیت‌های برنامه‌نویسی هستند که به افزایش ردیابی تحلیل مخاطبان برای تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند.

تاکید روزافزون بر فضاهای مراکز خرید چیزی است که تیم Primedia Outdoor در چند سال گذشته به سختی روی آن کار کرده است، پروژه ای که مستلزم توسعه و اجرای داده های منحصر به فرد مخاطب در تنظیمات مرکز خرید با استفاده از گره های وای فای غیرفعال بوده است. هدف در اینجا درک بهتر عادات یک خریدار در حضور نمایشگرهای دیجیتال است. در نهایت، این سیستم ثابت کرده است که در تغذیه مخاطبان با برداشت‌های هدفمند با استفاده از داده‌های جمع‌آوری‌شده به طور منظم - ساعتی، روزانه یا هفتگی - که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند محتوای مرتبط و با طراوت را برای بینندگان تولید کنند، مفید است.

در نهایت، Primedia Outdoor به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که از خریدهای برنامه‌ریزی شده‌شان به طور مؤثرتری با دسترسی به مشتریان در زمانی که در مرکز خرید هستند و احتمالاً آماده خرید هستند، استفاده کنند. به این ترتیب، تبلیغ‌کنندگان انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به کمپین‌های خود پیدا می‌کنند و می‌توانند استراتژیک‌تر و در نتیجه مقرون‌به‌صرفه‌تر در مورد خرید باشند.


یک صفحه نمایش LED با ارتفاع 13 متر در مرکز خرید Fourways در سندتون، آفریقای جنوبی
Broadsign و Primedia Outdoor
شراکت Primedia Outdoor و Broadsign برای اولین بار تقریباً یک دهه پیش با تقویت محتوای صفحه از طریق Broadsign Control آغاز شد. در سال 2020، این شرکت با ادغام پلت فرم سمت عرضه Broadsign Reach این رابطه را گسترش داد. در حالی که این حرکت برای مدتی طولانی مطرح بود، همه‌گیری COVID-19 به عنوان کاتالیزور عمل کرد و تیم را وارد عمل کرد. شرکت های تبلیغاتی جاده هراز

ابتدا، این شرکت یک مرحله آزمایشی را در آگوست 2020 معرفی کرد. سپس، مدت کوتاهی پس از آن با اولین راه‌اندازی موفقیت‌آمیز خود به صورت زنده شروع به کار کرد. کمپین افتتاحیه pDOOH بر روی 12 صفحه نمایش LED کنار جاده ای در سراسر کشور در ماه سپتامبر آغاز شد، که سپس در اواخر سال به دو صفحه نمایش LED فرودگاه گسترش یافت. امروزه، آنها 27 صفحه نمایش LED کنار جاده ای را در بازارهای بزرگ آفریقای جنوبی مانند ژوهانسبورگ، پرتوریا، کیپ تاون، شرق لندن و دوربان شمارش می کنند.

"معرفی DOOH برنامه‌ای گام طبیعی بعدی در تکامل دیجیتالی ما بود و از تلاش‌های مداوم ما برای ارائه ارزش، نوآوری و دسترسی آسان به موجودی‌مان سخن می‌گوید."

دیو رابرتز، مدیر عامل Primedia Outdoor

در مجموع، این راه‌اندازی نتایج مثبتی را برای Primedia Outdoor به همراه داشته است و به تبلیغ‌کنندگان فرصت‌های بیشتری برای تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر و مؤثرتر در مورد نحوه و مکان فعالیت کمپین‌هایشان ارائه می‌دهد.

«پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز Broadsign Reach در Primedia Outdoor، توانایی پلتفرم SSP برای ساده‌سازی خرید آگهی، بهینه‌سازی فرآیند از انتها به انتها و کسب درآمد افزایشی واقعی را نشان می‌دهد. دستاوردهای آنها قدرت واقعی برنامه نویسی را نشان می دهد.