استفاده از بیلبورد دیجیتال
 

Image for post
Image for post

مجری تبلیغات محیطی در محمودآباد رسانه‌های فضای باز برای مدت طولانی ابزاری قوی برای نیازهای تبلیغاتی هدفمند بوده‌اند. قابل مشاهده بودن یک بیلبورد به کسب و کارها این امکان را می دهد که از مشاهده پیام خود اطمینان حاصل کنند. به ندرت پیش می‌آید که بدون دیدن یکی از آن‌ها، چه در بزرگراه و چه در خیابان‌های سطحی، بروید. اما آیا این بدان معناست که هر شرکتی که به دنبال تبلیغ است باید از این به عنوان یک گزینه استفاده کند؟

انواع مختلف بیلبورد

ابتدا بین بیلبوردهای دیجیتال و استاتیک تمایز قائل می شویم. یک بیلبورد استاتیک از وینیل ساخته شده است. این بدان معنی است که نمی توان آن را در طول عمر خود بدون هزینه های مرتبط تغییر داد. از طرف دیگر، دیجیتال الکترونیکی است و هر چند بار که بخواهید قابل تغییر است. تبلیغات در محمودآباد
همچنین می توانید بیش از یک تبلیغ را در یک بیلبورد دیجیتال اجرا کنید. با این حال، راحتی آن ارزان نیست. تبلیغات دیجیتال معمولاً گرانتر از همتایان بدون تغییر خود هستند. در حالی که هر دو گزینه مزایای خود را دارند، ممکن است تصمیم گیری برای اینکه کدام یک برای شما مناسب تر است دشوار باشد.

چه کسانی بیشتر از تبلیغات دیجیتال سود می برند؟

همانطور که گفته شد، می توانید یک تبلیغ دیجیتال را هر چند بار که بخواهید در طول عمر آن تغییر دهید. شرکت هایی که دائماً اطلاعات را برای مخاطبان هدف خود به روز می کنند، بیشترین سود را از این امر خواهند داشت. بیل از نمایندگی خودرو به عنوان نمونه بارز یاد می کند. بیایید فرض کنیم که شما یک فروشنده خودرو هستید و می خواهید 20 مدل مختلف را با قیمت اجاره تبلیغ کنید. شما نمی توانید آن را روی یک بیلبورد ثابت قرار دهید." 
با این حال، شما گزینه‌های دیجیتالی هستید، به شما این امکان را می‌دهد که هر کدام را به راحتی تبلیغ کنید. اگر کپی نیاز به به‌روزرسانی‌های زیادی دارید، دیجیتال گزینه مناسبی برای شماست!

امروز به صورت آنلاین از ما دیدن کنید

آیا شما شرکتی هستید که می توانید از تبلیغات دیجیتال بهره مند شوید؟ ما می توانیم کمک کنیم! Media Outdoor بدون زحمت واقعاً نام خود را به دست آورده است. ما ورود شما را به رسانه های فضای باز تا حد امکان بدون دردسر می کنیم. امروز به صورت آنلاین از ما دیدن کنید تا بیشتر بدانید!

متن کلیپ
جیسون سیروتین:

سلام، من جیسون سیروتین هستم. امروز من با بیل هابز صحبت می کنم که مالک و مالک و مدیر عامل همه چیز Effortless Outdoor Media است که یک شرکت تبلیغات رسانه ای در فضای باز است. بیل، چه نوع کسب و کاری باید از بیلبورد دیجیتال استفاده کند؟ شرکت های تبلیغاتی محمودآباد

بیل هابز:

آره. در یک بیلبورد دیجیتال، نوع کسب‌وکاری که می‌خواهد آن فناوری جدید را تبلیغ کند و از مزایای آن بهره‌مند شود، هر نوع کسب‌وکاری است که نیاز به تغییر نسخه به طور منظم دارد، یا شخصی که به طرح‌های متعدد روی بیلبورد نیاز دارد. بنابراین فرض کنید شما یک فروشنده خودرو هستید و می خواهید 20 مدل مختلف را با قیمت اجاره تبلیغ کنید. شما نمی توانید آن را روی یک بیلبورد ثابت، بیلبورد سنتی قرار دهید. در دیجیتال، شما می توانید 20 پیام مختلف داشته باشید که در حال چرخش هستند، و در هر دقیقه، یک طرح جدید خواهید داشت که با ماشین متفاوتی ارائه می شود. بنابراین این کسی است که نیاز به تغییر مکرر کپی دارد از بیلبورد دیجیتال استفاده می کند.