4 دلیل که چرا تقویم ها ابزارهای بازاریابی عالی هستند

تقویم ها نسبت به سایر انواع تبلیغات چاپی مزایای زیادی دارند، اما اغلب به عنوان یک ابزار بازاریابی نادیده گرفته می شوند. در اینجا چهار دلیل وجود دارد که چرا استفاده از تقویم برای تبلیغ کسب و کار شما یک ایده عالی است. همچنین توضیح خواهیم داد که چرا آنها شناخت برند و نرخ تبدیل را نسبت به سایر رویکردهای بازاریابی بهبود می بخشند.


آنها در واقع مفید هستند
توزیع اقلام تبلیغاتی یک چیز است، اما ارائه اقلام تبلیغاتی که مخاطب شما واقعاً از آن استفاده خواهد کرد چیز دیگری است. همه از تقویم استفاده می کنند و اکثر مردم حداقل یک تقویم رومیزی در خانه دارند. و شرط می بندم که بخش بزرگی از آنها ماهیت تبلیغاتی دارند. تقویم یکی از محتاطانه ترین اما کارآمدترین راه ها برای ایجاد آگاهی از برند است.

اقلام تبلیغاتی که مردم واقعا استفاده می کنند به ایجاد ارتباط مثبت بین برند شما و کاربر کمک می کند. این به ویژه برای شرکت‌های خدماتی خوب عمل می‌کند و افراد ممکن است در مواقع ضروری برای خدمات شما تماس بگیرند.

تقویم رومیزی طوری ساخته شده اند که به معنای واقعی کلمه هر روز به آنها نگاه می شود. و هر بار که مشتری بالقوه برند شما را می بیند، به شما فکر می کند. در عرض یک ماه، آنها قبلاً به دلیل آشنایی نسبت به برند شما تعصب دارند. این واقعیت که شما یک تقویم رومیزی مفید را به صورت رایگان به آنها دادید، به غریزه انسان برای تعامل متقابل نیز کمک می کند. به طور خلاصه، آنها با نام تجاری شما حک می شوند و در صورت داشتن حق انتخاب مستعد خرید از شما هستند.

این را با بروشورها یا بروشورهای چاپ شده مقایسه کنید که حتی اگر به خانه برده شوند، ممکن است در کشو گذاشته شوند و فراموش شوند. چاپ تقویم همچنین این فرصت را فراهم می کند تا برند خود را در مکان های مختلف در مقابل افراد قرار دهید، مانند تقویمی که در خانه خود قرار داده اند و تقویم رومیزی که روی میز کار گذاشته اند.

طول عمر
اگر به کسی بروشور بدهید، ممکن است آن را نگه دارد تا زمانی که از کنار سطل زباله رد شود یا آن را روی یخچال بگذارد. با این حال، به احتمال زیاد در آنجا باقی نمی ماند مگر اینکه در درازمدت مفید باشد، مانند منویی برای مکانی که اغلب از آن استفاده می کنند یا توصیه های پزشکی که احساس می کنند نمی توانند از دست بدهند.

تقویم‌ها این مزیت را دارند که به معنای واقعی کلمه برای ماه‌ها کاربرد جهانی دارند. ماهیت سالانه آنها همچنین تضمین می کند که آنها در یک برنامه زمانی قابل پیش بینی جایگزین می شوند و شما می دانید که آخرین نسخه از مطالب بازاریابی خود را چه زمانی به مخاطبان خود ارسال کنید.

قرارگیری بالقوه در مکان ایده آل برای تبدیل
از تقویم‌ها می‌توان برای تبلیغ کسب‌وکارتان در زمان و مکان مناسب برای بستن معامله استفاده کرد. به عنوان مثال، رستوران ها اغلب تقویم لیگ های ورزشی را برای همه افراد در منطقه تحویل خود ارسال می کنند. اکنون شخصی که برنامه فوتبال یا فوتبال را در تقویم‌های چاپی ارزان بررسی می‌کند، منوی رستوران را در زیر آن می‌بیند و به این فکر می‌کند که سفارش تحویل غذا را بدهد تا به موقع برای بازی برسد.

تقویم های کوچکی که در یک قاب مغناطیسی تعبیه شده اند برای نصب روی یخچال عالی هستند. و زمانی که تقویم روی یخچال یک رستوران را تبلیغ می‌کند، به‌خوبی می‌تواند یک صاحب خانه را به مشتری تبدیل کند، وقتی یخچال خالی را می‌بندد و فکر می‌کند برای شام چه کار دیگری می‌تواند انجام دهد.

تنوع فرصت ها
هنگامی که شخصی چاپ تقویم ارزان را به عنوان یک فرصت بازاریابی در نظر می گیرد، اکنون به این فکر می کند که آیا در حال رقابت با برنامه های تقویم و تقویم های تزئینی زیبا هستند که مشتری از قبل مالک آنهاست. با این حال، در واقع می توانید یک چاپ تقویم سفارشی را سفارش دهید تا اطلاعات مفیدی را به مشتری بالقوه منتقل کنید که جزو تاریخ استاندارد نیست. ما قبلاً نمونه ای از تقویم روز بازی را ارائه کردیم که طرفداران از آن استقبال خواهند کرد.

گزینه دیگر فهرست کردن تاریخ کنسرت، فعالیت های مدرسه یا تاریخ های توصیه شده برای باغبان است. یک فروشنده بلیت کنسرت اکنون هر بار که به لیست رویدادها نگاه می کند، هر برنامه ای را که برای دوستداران موسیقی ارائه می دهد تبلیغ می کند. تقویم‌هایی را به‌صورت آنلاین چاپ کنید که تاریخ‌هایی مانند اولین روز و آخرین روز مدرسه و تعطیلات مدرسه را فهرست می‌کنند و آن‌ها را بین همه والدین در منطقه توزیع کنید. این یک راه عالی برای ترویج تدریس خصوصی آکادمیک، خدمات مراقبت از کودک یا هر چیز دیگری است که والدین را هدف قرار می دهد.

یک شرکت خدمات مراقبت از چمن یا کنترل آفات می‌تواند تقویمی را با تاریخ‌های توصیه‌شده برای کاشت و برداشت گیاهان مختلف به اشتراک بگذارد، زیرا بداند زمانی که خواننده تصمیم می‌گیرد به خدمات آنها نیاز دارد، آنها در لیست اول هستند. اگر تقویمی را ببینند که خدمات کنترل آفات را بعد از اولین یخبندان یا یادآوری برای تعویض فیلترهای هوا قبل از فصل آلرژی توصیه می کند، به آنها یادآوری می شود که برای خدمات با کسب و کار شما تماس بگیرند.

نتیجه
تقویم ها به طور منظم بررسی می شوند و برای مدت طولانی در محدوده بصری باقی می مانند. می‌توانید تقویم‌های سفارشی را برای فهرست کردن مجموعه‌ای از رویدادها یا تاریخ‌هایی که مخاطبان شما مفید می‌دانند و به طور منظم به آنها مراجعه می‌کنند، طراحی کنید. اگر آیتم را طوری طراحی کنید که در زمانی که افراد به احتمال زیاد تصمیم به خرید دارند، در جایی که اطلاعات را در مقابل آنها قرار می دهد، باقی بماند، نرخ تبدیل را نیز بهبود می بخشد.

منبع