معرفی 28 مورد از بهترین برندهای لوازم آرایشی
برندهای آرایشی بسیار زیادی در بازار وجود دارد البته ناگفته نماند که تعداد زیادی از برندهای جدید روزانه به بازار روانه میشوند که میتواند حتی باتجربه ترین آرایشگران زیبایی را فریب دهند. نتیجه این است که محصولات و فرمولاسیون بیشتری نسبت به قبل در دسترس است اما اصل بودن و شناسایی هریک از این محصولات شرط لازم برای استفاده از آنهاست. مهم نیست که به دنبال چه نوع آرایشی هستید، مطمئنم برندی در این مقاله برای سلیقه شما وجود دارد. برای اینکه جستجو تا حدودی برای شما آسان شود، تعدادی از بهترین مارکهای آرایشی را که تا به حال دیدهام از کلاسیکهای OG گرفته تا تازه جدیدترینها را جمع آوری کردهام.
اگر میخواهید در مورد بهترین برندهای آرایشی بیشتر بدانید تا انتها این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله سعی شده است تا علاوه بر معرفی برندها یک محصول برتر از هرکدام نیز معرفی شود.
1. Armani Beauty


برند تجاری: این خانه مد بین المللی یکی از بازیگران اصلی در صحنه زیبایی لوکس است و از زمانی که برای اولین بار در سال 2000 راه اندازی شد. فرمولهای با عملکرد بالا ICYW ، خود را به بازار عرضه کرده است.
محصول برتر: مسلماً یکی از شاخص ترین محصولات رنگی پوست در تمام زمانها دلیل خوبی است که چرا بنیاد جورجیو آرمانی لومینوس کلاسیک است، یک عنصر اصلی برای آرایشگران حرفهای و مشتریان است. بسته به نحوه استفاده از آن به طور شگفت انگیزی همه کاره و به راحتی تمیز می شود. اگرچه همیشه جلوهای مخملی اما درخشان دارد. این اولین محصول این برند بود و به مناسبت 20 سالگی اخیر آنها همچنین 10 سایه جدید به خط تولید اضافه کردند و مجموع آنها را به 40 نوع رساند.
2. Hourglass


برند تجاری: از سال 2004 Hourglass از همان ابتدا یک برند عاری از تقلب بوده است، مدتها قبل از آنکه کار آنها انجام شود. (آنها حتی یک قدم فراتر می روند و بخشی از سود خود را به سازمانی که به دنبال تأمین حقوق اولیه حیوانات است اهدا میکنند.) آنها لیست بلندی از طرفداران celeb-و ویرایشگر زیبایی دارند و مکرراً مجلل و با عملکرد بالا ظاهر میشوند. محصولات در هر رده جای تعجب نیست که محصولات جدید آنها اغلب گاهی اوقات به سرعت در 24 ساعت فروخته می شوند.
محصول برتر: یکی از پرفروش ترین برندها، Vanish Seamless Foundation Stick یک ابزار رنگی آسان برای استفاده است که بدون توجه به تعداد پایه های دیگر، جایگاه دائمی در روال آرایش اکثر بانوان دارد. ضد آب و در عین حال بدون وزن، فرمول خامه ای به طور یکپارچه می لغزد و پوشش قابل ساختی را ارائه میدهد.
3. Fenty Beauty


برند تجاری: ما در حال حاضر ریحانا را به عنوان یک رهبر بزرگ زیبایی تصور میکنیم شاید حتی بیشتر از یک سوپراستار موسیقی. او Fented Beauty را در سال 2017 با الهام از عدم فراگیری سایه در صنعت راه اندازی کرد. جای تعجب نیست که محصولات رنگی محصولات اصلی این برند هستند و در طیف وسیعی از رنگ ها عرضه میشوند. این بنیاد هنگامی که با 40 رنگ مختلف راه اندازی شد، دستاوردهای مهمی را به دست آورد.
محصول برتر: صحبت از بنیاد لباس بلند مات نرم Filt'r است که باید امتحان کنید. البته طیف سایه چشمگیر است (اکنون در 50 رنگ موجود است) اما خود فرمول واقعی نیز همینطور است. علیرغم پوشش کامل و رنگ مات، فوق العاده سبک و مخملی روی پوست احساس میشود خطوط و لکهها را محو میکند و به طور کلی چهره شما را بدون نقص نشان می دهد.
4. L’Oréal Paris


برند تجاری: صنعت زیبایی را فراموش کنید، این یکی از بزرگترین برندهای جهان است. یک عالم جهانی با مراقبت از مو، مراقبت از پوست و لوازم آرایش. مجموعه لوازم آرایشی مملو از موارد مورد علاقه کلاسیکها به علاوه انواع جدید مبتدیان همیشه با قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه شده است.
محصول برتر: شما واقعاً نمی توانید با ریمل اصلی حجیم آنها اشتباه کنید، که باعث میشود مژهها تا پنج برابر ضخیمتر به نظر برسند و هرگز جمع نمیشوند. این گزینه امتحان شده همچنین حاوی مقدار زیادی از مواد تهویه مطبوع است، بنابراین مزایای اضافی بیشتری دریافت می کنید و برای بسیاری از هنرمندان حرفهای لوازم آرایش اصلی است.
5. Pat McGrath Labs


برند تجاری: اگر ، و یا ، و اما در مورد آن وجود ندارد - پت مک گرث یک افسانه است. بدون شک یکی از پرکارترین هنرمندان گریم در تمام دوران. یکی از پایههای اصلی نمایشهای مد در سراسر جهان او با چندین مارک تجاری همکاری کرد تا سرانجام خط تولید خود را در سال 2015 راه اندازی کرد. این یک مارک برای دخترانی است که عاشق آرایش هستند و همان ظاهر تند و را دوست دارند.
محصول برتر: مک گراث برای تبدیل پوست به یک شاهکار شیشه ای و براق شناخته شده است و با استفاده از این Skin Fetish Highlighter & Balm Duo می توانید همین کار را انجام دهید. چوب دو طرفه از یک طرف یک مومیایی شفاف و فوق العاده خامه ای و از طرف دیگر یک سایه برجسته براق و به همان اندازه کرم نشان می دهد. این دو را برای درخشندگی شبنم نهایی جفت کنید ، یا از آنها به صورت انفرادی استفاده کنید.
6. Kosas


برند تجاری: این برند تازه وارد کارهای مختلفی انجام میدهد و همه آنها را به خوبی انجام میدهد. نام تجاری همه چیز در مورد زیبایی سریع، آسان و بدون عارضه است. محصولات آنها از ترکیبات دوستدار پوست استفاده میکنند و مرز بین مراقبت از پوست و آرایش را در فرمول های ترکیبی ایجاد میکنند که برای کسانی که دوست دارند کارهای روزمره خود را ساده و روان کنند، گزینهای مناسب است. این پیشنهادها همچنین از بافتهای بی نظیر و راحتی برخوردارند بر خلاف آنچه تاکنون دیده ایم، دارای یک روغن صورت رنگی و سایه مایع هستند. علاوه بر این آنها همچنین یک برند تمیز هستند و بیش از 2700 ماده را ممنوع کرده اند.
محصول برتر: برقراری تماس سختی است، اما ما می خواهیم بگوییم که آخرین عرضه آنها است. پنج آرایشگر Byrdie (همه با انواع مختلف مژه و ریمل مژه و ابرو) ریمل Big Clean Volumizing + Lash Care Mascara را برای یک آزمایش اجرا کردند - و همه آن را دوست داشتند. ایجاد فرمول برجسته کار ساده ای نبود. بیش از 104 بار طول کشید تا نام تجاری درست شود. این یک برس کاملاً بزرگ و منحنی است که به شما کمک می کند تا هر مژه را فرم دهید و یک فرمول حجم دهنده، ساختنی و بدون زائده با مواد تهویه کننده مو تزریق می کند.
7. Exa by Credo Beauty


برند تجاری: این تازه وارد به عنوان اولین خط خصوصی که توسط Credo، رهبر غیرقابل انکار در فضای زیبایی پاک راه اندازی شده است و اخبار زیبایی بزرگی را ایجاد کرد. به همین ترتیب همه چیز فاقد بیش از 2700 ماده شیمیایی است و همچنین بر بسته بندی پایدار نیز تأکید زیادی شده است. در حالی که در حال حاضر فقط دو محصول وجود دارد (به زودی به دنبال محصولات دیگر باشید) ، آنها آنقدر خوب هستند که احساس کردیم این ریزه اندام اما ممکن است مارک تجاری شایسته جایگاه در این لیست باشد.
محصول برتر: ویرایشگر ارشد Byrdie ، لیندسی متروس تنها یکی از کسانی است که به بنیاد وفاداری بالا این برند علاقه دارد. با پوشش متوسط تا کامل، به ویژه برای جلوگیری از درخشش انتخاب مناسبی است. در عین حال حاوی مواد مرطوب کننده است تا پوست را مرطوب و شاداب نگه دارد. این دستگاه در 43 خط، همه با رنگ متفاوت ارائه میشود ، بنابراین شما تقریباً تضمین میکنید که مطابقت کامل را پیدا کنید. همچنین فناوری رنگدانه ای که آنها استفاده میکنند قابل توجه است و از ماندگاری بیشتر رنگ اطمینان حاصل می کند.
8. Nars


برند تجاری: NARS که به خاطر بسته بندیهای سیاه و سفید نمادین و نام محصولات شیک (ریمل Climax، رژگونه ارگاسم) شناخته می شود، دهه هاست که جزء اصلی صحنه زیبایی است و همچنان تازه و ابتکاری است.
محصول برتر: NARS اولین بار در سال 1999 راه اندازی شد اما همچنان پرفروش ترین رژگونه در آمریکا است. بنیانگذار فرانسوا نارس عمداً نام جلب توجه را انتخاب کرد، هرچند این رنگ نمادین و جذاب برای همه-ترکیبی کامل از هلو و صورتی که آن را در بسیاری از کیفهای زنانه جای داد و تعداد بیشماری دیگر از محصولات را ایجاد کرد.
9. Charlotte Tilbury


برند تجاری: آرایشگر بریتانیایی شارلوت تیلبری یکی از فرش های اصلی فرش قرمز است که به خاطر ظاهر جذاب و زنانه ای که برای مشتریان خود ایجاد میکند، مشهور است. او خط 2012 خود را به عنوان راهی برای دسترسی زنان واقعی در همه جا به همان نوع زرق و برق راه اندازی کرد. بسته بندی مطمئناً شیک است اما فرمولها هرگز ناامید کننده نیستند با هر بار راه اندازی ما بیشتر از قبل هیجان زده می شویم.
محصول برتر: رژ لب مات Revolution را رژ لب جزیره بیابانی خود در نظر بگیرید. ما کاملاً مطمئن نیستیم که او چگونه این کار را انجام داده است اما رنگی ایجاد کرد که واقعاً برای هر کسی و همه خوب به نظر می رسد. این فرمول کاملاً برهنه و مات است اما هرگز صاف به نظر نمیرسد و به لطف ویتامین E و روغن های آبرسان موجود در ترکیب چیزی جز خشک شدن نیست. جای تعجب نیست که این پرفروش ترین رژ لب معتبر در آمریکا است.
10.Urban Decay


برند تجاری: Urban Decay وقتی برای اولین بار در سال 1996 وارد بازار شد یک ناهنجاری بود. کاملاً جسورانه و بدون عذرخواهی کاملاً مغایر با خطوط آرایش و زنانه تر ، بود. این حال و هوای پرجنب و جوش امروزه در قلب برند باقی می ماند (شعار اصلی آنها "زیبایی با حاشیه") و تمرکز بر فرمول های نوآورانه و رنگ ها و بافت های بیانی است.
محصول برتر: ما هنوز از این واقعیت که پالت نمادین برهنه متوقف شده است، کاملاً مطمئن هستیم اما این واقعیت که اسپین آف های متعدد دیگر از جمله این گزینه شگفت انگیز هنوز هم وجود دارند، به شما کمک می کند تا گزش را تسکین دهید. پالت گرمائی برهنه دارای دوازده خنثی با رنگ گرم از رنگهای لازم هلو و مسی گرفته تا قرمزهای غیر منتظره و حتی آلوها در انواع مختلف اتمام مختلف است.
11.NYX Professional Makeup


برند تجاری: به عنوان یک قاعده کلی ، هنرمندان گریم حرفه ای تمایل دارند کیت های خود را با خطوط لوکس درجه یک عرضه کنند. این نام تجاری داروخانه از این قاعده مستثنی است. منطقی است ، با توجه به اینکه این مارک ریشه در فرمول ها ، رنگ ها و محصولاتی دارد که هیچ کمبودی در آنها وجود ندارد. به نظر می رسد مجموعهای از گزینه ها در همه ردهها و انتخاب رنگ گسترده در کنار آن وجود دارد. و فراموش نکنید که برچسبهای قیمت مقرون به صرفه را ذکر کنید، این یک مزیت برای کسانی است که دوست دارند با آرایش آزمایش کنند.
محصول برتر: از زمان راه اندازی بیش از 10 میلیون کره براق فروخته شده است و هر 15 ثانیه یک عدد فروخته میشود. ما احساس میکنیم انتخاب سایه چشمگیر از 26 رنگ بافت نچسب درخشش آینه مانند و قیمت مناسب احتمالاً ربطی به آن دارد. شاید.
12.Uoma Beauty


برند تجاری: Uoma به معنای زیبا است و این برند به دنبال ایجاد محصولاتی است که به شما کمک میکند زیبایی اصیل خود را به عنوان اصلی ترین وسیله بیان خود جشن بگیرید. توسط یک مدیر زیبایی سابق نیجریهای تاسیس شده است همچنین توجه زیادی بر تنوع و فراگیری دارد، همانطور که در محدوده سایه گسترده دیده میشود (فکر کنید بنیادی با 51 رنگ عظیم).
محصول برتر: در حالی که محصولات چهره قطعاً قابل توجه هستندیکی از بهترینها پالتهای سایه چشم خود، به ویژه پالت رنگی Magic Magic Carnival است. رنگهای پر جنب و جوش با ترکیب ده رنگ مات ، براق و متالیک ، انرژی کارناوال را به تصویر می کشد ، در حالی که هنوز برای هر روز کاملاً پوشیدنی است.
13. Tower 28


برند تجاری: این مارک مبتنی بر کالی (واقعیت جالب، این نام از برج نجات غریق در سانتا مونیکا گرفته شده است) روح آفتابی و ساحلی غربی را برای همه محصولات آنها با رنگها و فرمولهای سرگرم کننده به ارمغان می آورد. برج 28 نه تنها یک گزینه عالی برای پاکسازی است، بلکه برای کسانی که دارای پوست حساس هستند نیز مناسب است. موسس این خط را زمانی ایجاد کرد که نتوانست محصولاتی را پیدا کند که برای پوست مستعد تحریک خود کار می کرد.
محصول برتر: چند کار برای برد. Dab BeachPlease Tinted Lip + Balm گونه روی لب ها ، گونه ها یا درپوش ها، بهترین محصول مناسب برای خرید. فرمول تمیز و فاقد سیلیکون نیز بسیار آبرسان است و هر سه رنگ آن زیبا و چاپلوس هستند. این به وضوح پیش می رود ، اگرچه به دنبال کمی بیشتر پاپ باشید ، به راحتی قابل ساخت است.
14. Ilia Beauty


برند تجاری: یکی از اولین مارک هایی که واقعاً زیبایی را بر روی نقشه قرار داد ، مواد اولیه برای این مارک از اولویت بالاتری برخوردار هستند - هم آنهایی که استفاده می کنند و هم آنهایی که استفاده نمی کنند. بیشتر ترکیب آنها حاوی مقادیر بالایی از مواد مراقبت از پوست است که واقعاً در خط آرایش و مراقبت از پوست قرار دارد و همچنین بر بسته بندی پایدار تأکید می کنند.
محصول برتر: یک اقدام مهم Byrdie برای بهترین پایه و اساس ، ما Super Skin Tint SPF 40 را نه تنها برای پوشش کامل و جلای براق دوست داریم بلکه این واقعیت را دارد که دوز روزانه SPF شما را نیز ارائه می دهد. SPF 40 ، به طور دقیق ، به ویژه با توجه به سبک بودن این هیبرید مراقبت از پوست ، بسیار چشمگیر است. امتیازات اضافی برای اپلیکیشن قطره چکان ، که دستیابی به مقدار مناسب را آسان می کند (نکته برتر: کمی طولانی می شود).
15. Iman Cosmetics


برند تجاری: صنعت گریم در بحث سایه فراگیر راه زیادی را طی کرده است (اگرچه بدیهی است که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد). اما وقتی سوپر مدل ایمان در سال 1994 خط معروف خود را ایجاد کرد ، به سختی چنین بود. وی که مجبور بود پایه و اساس خود را برای عکاسی به ارمغان بیاورد ، این برند را با هدف ارائه گزینه های فراوان سایه برای زنانی که پوست تیره تری دارند ، راه اندازی کرد.
محصول برتر: لوازم آرایشی ایمان دارای بسیاری از پایه های عالی ، پنهان کننده ها و پودرهای عالی است ، اما بنیاد پنهان سازی لوکس این مارک ممکن است مورد علاقه ما باشد. در کنار گزینه های سایه زیبا برای طیف وسیعی از رنگ های عمیق تر ، فرمول خود قابل توجه است. قابل ساخت و پوشش کامل ، برای استفاده در تمام نقاط یا پنهان کردن مناطق خاصی ایده آل است. همچنین حاوی آنتی اکسیدان های دوستدار پوست است که همیشه چیز خوبی است.
16 . Bobbi Brown


برند تجاری: اگر شما هم مانند ما باشید ، این یکی از اولین مارک های "واقعی" آرایشی است که شما استفاده کردید ، یک فروشگاه اصلی که در سال 1991 راه اندازی شد. در آن زمان ، این یکی از معدود مارک های تجاری بود آرایش "طبیعی" - رژ لب های برهنه ، سایه های خنثی ، پایه های سبک. این سادگی طبیعی امروز در خط مقدم باقی مانده است.
محصول برتر: خط چشم ژله ای قدیمی اما خوب ، تمام جعبه های معیار خط چشم ما را بررسی می کند. آسان برای استفاده؟ بله دارای رنگدانه های غنی؟ در واقع. طولانی مدت؟ شرط می بندید (ما در حال گفتگو با هشت ساعت زمان سایش و فرمول ضد آب ، ضدعرق و مقاوم در برابر رطوبت هستیم).
17. Glossier


برند تجاری: Theirs یک داستان موفقیت نام تجاری زیبایی برای اعصار است. Glossier که زمانی فقط یک برند مستقل و آنلاین بود ، صعود کرد ، در حال حاضر یکی از شناخته شده ترین مارک های دختر جالب است. آنچه که به عنوان خط آرایش شروع شد ، به سرعت به محصولات مراقبت از پوست ، بدن و حتی عطر گسترش یافت - چه کسی می داند که بعد از این ژاگرنوت چه می آید.
محصول برتر: زمانی یک لیست انتظار از بیش از 10 هزار نفر وجود داشت که مایل به Boy Brow بودند ، یک مغازه یک طرفه برای طاق های بی عیب و نقص. پرفروش ترین مدل مو از الهام گرفتن از آن استفاده می کند ، با فرمول مومی که به شما امکان می دهد تا مقدار زیادی از آن را نگه دارید ، اما بدون هیچ گونه سفتی یا تردی. همچنین مقدار مناسبی از رنگدانه (در چهار رنگ و همچنین یک نوع روشن) برای ابروهای مرتب که هنوز طبیعی به نظر می رسند را ارائه می دهد.
18. Maybelline


نام تجاری: درباره کلاسیک صحبت کنید. Maybelline در سال 1915 ایجاد شد ، منتظر باشید ، وقتی بنیانگذار توماس لایل ویلیامز یک محصول ریمل مژه و ابرو ایجاد کرد. (منطقی است که آنها هنوز هم به دلیل ترکیب شگفت انگیز ریمل های معروف شناخته شده اند.) فلش به امروز منتقل می شود و یکی از پرفروش ترین مارک های لوازم آرایشی در کشور است که به طور مداوم ما را تحت تأثیر قرار می دهد با هر دو راه اندازی جدید ابتکاری در کنار سعی -و لوازم اصلی اصلی
محصول قهرمان: خیر ، به نظر ما این مژه شگفت انگیز بزرگ نیست. در عوض ، این رژ لب مایع جوهر مات Super Stay است که طولانی ترین محصول لب را که تا به حال استفاده کرده ایم ، به دست می دهد. به طور جدی ، آن را بکشید ، سپس بروید و همبرگر بخورید ، یک قهوه بنوشید ، با شریک خود بیرون بروید - ما قول می دهیم که جایی نخواهد رفت. ناگفته نماند که در یک میلیون (خوب ، 36) رنگ وجود دارد ، با هر مورد دلخواه.
19. Rare Beauty


برند تجاری: ما به عنوان پیشکسوتان صنعت زیبایی ، همیشه نسبت به خطوط مشهور تردید داریم - آیا این کار قانونی است ، یا آنها فقط به دنبال راهی برای کسب درآمد سریع هستند؟ در مورد زیبایی نادر - که توسط سلنا گومز ایجاد ، سرپرستی و حتی فرموله شده است - قطعاً مورد اول است. همه چیز در مورد محصولات آسان برای استفاده با بافت بازی با من ، در سایه هایی است که بسیار فراگیر است. ناگفته نماند که بخشی از سود نیز به مبلغ 100 میلیون دلاری که گومز متعهد شده بود به خدمات بهداشت روان کمک کند ، می رسد.
محصول برتر: ویراستار Byrdie ، هالی رو ، Soft Pinch Liquid Blush را "رژ گونه ای برای افرادی که از رژگونه می ترسند" می نامد ، یک فرمول مایع که برای گونه های سرخ شده به طور طبیعی در پوست ذوب می شود. این اساساً بی عیب و نقص است ، حتی برای کسانی که از کاربران رژگونه پودری هستند ، و ما همچنین قدردانی می کنیم که در چهار رنگ در دو رنگ مات و درخشان عرضه می شود.
20. Rituel De Fille


برند تجاری: با یک برچسب که "رنگ طبیعی طلسم کننده" را می خواند و نام محصولاتی مانند Devil's Claw و Love Spell ، حال و هوای جادویی و عرفانی متفاوتی برای این مارک وجود دارد که هنوز هم تا حدی تحت رادار پرواز می کند. این مورد علاقه مدیر تحریریه Byrdie ، Faith Xue است که از آن به عنوان "آرایش جادوگری" یاد می کند ، و همچنین یک گزینه غیر سمی برجسته است. همه محصولات با 99 درصد مواد طبیعی ساخته شده اند. رنگ ها و بافت های منحصر به فرد نیز پایه اصلی هستند.
محصول برتر: هایلایترهای کرم یک ده سکه هستند ، اما به ندرت به آن برخورد کرده ایم که این رنگ خامه ای و برجسته به عنوان Rumin Light Luminizer باشد. فرمول جامد هنگام تماس ذوب می شود و بلافاصله در پوست فرو می رود تا بوسه ای درخشان به جای درخشش صورت شما ایجاد شود. همچنین ترکیب هشت سایه ، از جمله رنگ های برجسته غیر سنتی مانند یک اسطوخودوس سرد و هولوگرافیک ، قابل توجه است.
21. It Cosmetics


برند تجاری: بسیاری از مارک ها از مواد مراقبت از پوست در فرمول خود استفاده می کنند (و بسیاری از آنها استفاده می کنند) ، اما این تنها خط آرایش است که ما با همکاری جراحان پلاستیک ایجاد کرده ایم. نتیجه نهایی؟ فرمول های با تکنولوژی بالا پر از داروهای مفید برای پوست شما که واقعاً برای چهره شما هم بلافاصله و هم در دراز مدت تفاوت ایجاد می کند. جای تعجب نیست که آنها به دلیل محصولات زیبایی که دارند ، برای بسیاری از خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد ، مخصوصاً کسانی که مشکلاتی مانند روزاسه (از جمله بنیانگذار جیمی کرن لیما) و آکنه دارند.
محصول برتر: صحبت از رنگ آمیزی کامل ، CC+ Cream SPF 50-و پرفروش ترین کرم CC در ایالات متحده از سال 2016-2019 بود. در قسمت جلوی پوست ، مملو از موادی است که به احتمال زیاد در سرم مشاهده می کنید. پپتیدها ، اسید هیالورونیک و کلاژن را فقط برای ذکر چند مورد فکر کنید. همچنین دارای SPF 50 چشمگیر است و پوشش زیادی دارد ، بسیار بیشتر از اکثر CC ها. اوه ، و برای پوست های خشک و چرب نیز در نسخه ها عرضه می شود.
22. Beauty Bakerie


برند تجاری: این مارک که زمانی زیر رادار بود از طریق رسانه های اجتماعی به شهرت رسید-به طور خاص ، به لطف ویدئوهای ویروسی که قدرت ماندگاری چشمگیر Lip Whip خود را نشان می دهند (بیشتر در یک لحظه). در حال حاضر با بیش از یک میلیون فالوور اینستاگرامی و طرفداران celeb (از جمله بیانسه!) ، به عنوان یکی از بهترین خطوط آرایش ، جایگاه محکمی دارد. در واقع ، لیپی ها برجسته هستند ، اما سایه های ابریشمی ، محصولات رنگ تغییر شکل و موارد دیگر نیز همینطور هستند. علاوه بر این ، همه محصولات در بسته بندی های شگفت انگیز نگهداری می شوند و دارای اسامی شوخ و مضمون دسر هستند.
محصول برتر: ما قبلاً در مورد رژ لب های ماندگار و ضد لک شنیده بودیم ، اما هرگز ندیده ایم-یا امتحان نکرده ایم-رژیمی با قدرت ماندگاری شلاق مات Beauty Bakerie's. علیرغم اینکه چقدر خوب می ماند ، هنوز روی لب ها احساس راحتی می کند و در طیف وسیعی از بیش از 20 رنگ وجود دارد. فقط FYI ، شما قطعاً به یک پاک کننده اختصاصی آرایش نیاز خواهید داشت تا وقتی زمانش تمام می شود آن را پاک کنید.
23. Chanel


برند تجاری: کوکو شنل یکبار معروف گفت: "اگر ناراحت هستید ، اگر از عشق ناامید شده اید ، آرایش کنید ، به خودتان مراقبت زیبایی کنید ، رژ لب بزنید و حمله کنید." و در حالی که خط زیبایی او شاید بیشتر به خاطر عطر نمادین No5 مشهور باشد ، مجموعه ای حیرت انگیز از محصولات استثنایی به همان اندازه لوکس و با ارزش یک کت و شلوار کلاسیک با لحاف شانل وجود دارد.
محصول برتر: طبق نقل قول فوق خانم مادموزل شانل ، رژلب های Chanel باورنکردنی هستند ، اگرچه اگر فقط یک محصول را امتحان کنید ، آن را Vitalumiere Aqua Ultra-Light Skin Perfecting Makeup SPF 15. یک فرمول مایع با بافت شبیه آب ، آبرسانی فراوان ، پوشش ظریف ، و درخشش طبیعی زیبایی به پوست می بخشد ، پایه ای ایده آل برای افراد متنفر. نکته برتر: اطمینان حاصل کنید که قبل از استفاده ، لرزش خوبی به آن بدهید.
24. Anastasia Beverly Hills


برند تجاری: آناستازیا سوار ملکه ابرو بی چون و چرا است که مسئول طاق های بی عیب و نقص نخبگان هالیوود است (ما در مورد افراد مدونا صحبت می کنیم). اولین خط تولید او - که مشخصاً باید دارای ابروهایی باشد - دو دهه پیش در قفسه های فروشگاه قرار گرفت و از آن زمان به یک امپراتوری کامل تبدیل شده است. البته گزینه های زیادی برای اصلاح ابرو ، و همچنین طیف کاملی از لوازم آرایشی رنگی ، پالت چشم های چشم گیر و ارائه لب ها وجود دارد.
محصول برتر: Dipbrow Pomade نمرات بالایی را برای مجسمه سازی و پر کردن ابروها برای آن ظاهر کاملاً مشخص کسب می کند. بدون لکه و ضد آب ، برای افرادی که پوست چرب دارند و/یا در روزهای گرم و مرطوب استفاده می شود ، انتخاب می شود و در 11 رنگ مختلف وجود دارد که برای هر محصول ابرو بسیار چشمگیر است.
25. Westman Atelier


برند تجاری: گوچی وستمن ، هنرمند مشهور آرایش ، این مارک را راه اندازی کرد تا نشان دهد که آرایش ، مراقبت از پوست ، تمرکز بر مواد تمیز و لوکس کامل همه می توانند در یک مکان - یعنی با این خط - تلاقی کنند. یکی از طرفداران بزرگ فرمولاسیون های چوبی ، چهار چوب آرایشی مختلف پایه و اساس (نام تجاری جنسی) برای مارک تجاری بود ، که همچنین شامل مجموعه ای منظم از چندین محصول دیگر برای چشم ، لب و صورت و همچنین برس های پیشرفته است.
محصول برتر: فراتر از خامه ، چوب بچه گونه سرخ می شود مانند یک رویا ، بدون توجه به اینکه آن را روی گونه ها ، لب ها یا پلک ها بکشید ، به لطف ترکیبی از روغن های گیاهی. رنگی که ارائه می دهد تازه و شفاف است ، اگرچه می تواند برای تأثیرگذاری بیشتر ساخته و لایه لایه شود.
26. E.lf. Cosmetics


برند تجاری: ترجیح می دهید برای خرید هر محصول آرایشی بیش از 10 دلار هزینه نکنید؟ این نام تجاری برای شما است. این داروخانه از نظر قیمت بسیار مناسب کیف پول و فرمول های کیفی بسیار مورد توجه است که به راحتی با همتایان گران قیمت خود رقابت می کند. آنها همچنین محصولات را با سرعت بالایی روانه بازار می کنند ، هم روندهای مختلف صنعت را تنظیم می کنند و هم روند را با آنها مطابقت می دهند.
محصول برتر: یکی از بهترین پرایمرهای داروخانه ای که پول می تواند بخرد ، Poreless Putty Primer دارای اسکوالان آبرسان است و دارای بافت مخملی است و فوراً ظاهر منافذ ، خطوط و موارد دیگر را از بین می برد. بسیار خوب و دلپذیر است ، قطعاً باعث افزایش طول عمر آرایش شما می شود و اکنون نیز در دو نسخه مات و روشن وجود دارد.
27. Laura Mercier


برند تجاری: همانطور که داستان برای بسیاری از خطوط دیگر پیش می رود خط مشهور آرایشگر فرانسوی متولد لورا مرسیه به دلیل نیاز برآورده نشده، یعنی محصولات رنگی که پوست را طبیعی و بی عیب و نقص به نظر میرساند ، متولد شد. واقعیت جالب: او حتی اولین آغازگر پایه را ایجاد کرد.
محصول برتر: مرطوب کننده رنگی مارک برای اولین بار در سال 1996 به بازار آمد ، یک فرمول ابتکاری که مانند سایر موارد بود ... در آن زمان. سال گذشته آن را به طور کامل بازسازی کرد. در حال حاضر فاقد پارابن است ، همچنین حاوی آنتی اکسیدان های محافظ و SPF بالاتر (30 به جای 20) است. همچنین سایه های بیشتری وجود دارد - در کل 20 - اما هنوز دارای بافت کرمی ، پوشش قابل ساخت و احساس آبرسانی است که باعث محبوبیت اصلی طرفداران شده است.
28. Kevyn Aucoin


برند تجاری: Kevyn Aucoin که به عنوان اولین آرایشگر مشهور در نظر گرفته شد، شهرت بسیاری از نخبگان هالیوود از جمله سوپر مدلهای دختر دهه 1980 را کسب کرد. او همچنین بیرون از چارچوب فکر میکرد، بسیاری از قوانین زمان را نقض می کرد ، با استفاده از انگشتان روی قلم مو فکر میکرد و یک ظاهر پاک چهره را پیشگام میکرد. این برند در سال 2001 ، تنها یک سال قبل از مرگ وی راه اندازی شد و همچنان بر همان تمرکز بر زیبایی طبیعی زرق و برق دار که برای زندگی واقعی و فرش قرمز کار میکند، تأکید می کند.
محصول برتر: محو کردن خط بین کانسیلر و فونداسیون، The Sensual Skin Enhancer یکی از پرفروش ترین محصولات این برند به دلایل خوب است. این رنگدانه ای دیوانه وار است (بنابراین کمی کمی طولانی تر است) ، مناسب برای اصلاح نقاط ، یا برای پوشش بیشتر است. با این حال ، این کیک غیر کیک است و حاوی مقدار زیادی مواد آبرسان و نرم کننده است تا هرگز در خطوط ظریف قرار نگیرند ، و در یک ترکیب زیبا از 16 سایه ارائه می شود.