بهبود تبلیغات با فناوری روز


یک بار دیگر برای افرادی که در آن ردیف عقب هستند: از نظر هزینه های تبلیغاتی، بیلبورد تبلیغاتی در کمربندی شرق، خارج از خانه یکی از سریع ترین کانال های رسانه ای است که در حال حاضر رشد می کند، با برندهایی که بیش از هر زمان دیگری به قابلیت های منحصر به فرد خود روی آورده اند. وقتی با شرکت های تبلیغاتی در کمربندی شرق صحبت میکنیم که در نظر دارند آن را در برنامه های رسانهای خود بگنجانند، اغلب از ما میپرسند که اثربخشی کمپینهای چگونه اندازه گیری می شود.
طیف وسیع تبلیغات محیطی
بسیاری از برندها به موفقیت تبلیغاتی نزدیک می شوند که انتظار دارند استاندارد اندازه گیری معادل برداشت آنلاین یا امتیاز ناخالص باشد. با این حال، رسانه و مجری تبلیغات محیطی در کمربندی شرق متفاوت هستند. این رسانه فقط در یک مرورگر، تلویزیون یا برنامه پخش نمی شود، بلکه در انواع مختلف نمایشگرها در سراسر جهان از پله برقی گرفته تا بیلبورد های کنار جاده، یافتن کیوسک ها تا سالن های فرودگاه ظاهر می شود و کار را دشوارتر می کند. برای ایجاد معیارهای کاملاً استاندارد.
پلتفرم برای ساماندهی
تفاوت کلیدی دیگر این است که وقتی یک صفحه وب را بارگذاری می کنید( آراد دیتابیس ). تبلیغات در یک محیط یک به یک ارائه می شود، بنابراین «یک تبلیغ ارائه شده» برابر است با «یک نمایش». در مقابل، تبلیغات در یک محیط یک به چند ارائه می شود. تنها یک تبلیغ پتانسیل رسیدن به صدها نمایش را دارد.
اما واقعا چگونه می توانیم این را بدانیم؟ و به هر حال یک برداشت چگونه به نظر می رسد؟
خوشبختانه، چندین روش اندازهگیری قابل اعتماد و دقیق برای کمک به ایجاد یک مورد قوی برای وجود دارد و این روشها در سالهای اخیر از طریق رشد تراکنشهای برنامهای در فضای بیشتر تقویت شدهاند.
مبانی اندازه گیری مخاطبان
یک نمایش با تعداد کل دفعاتی که افراد احتمالاً متوجه تبلیغات در یک صفحه نمایش خارج از خانه می شوند، تعریف می شود. با این حال، می تواند از طیف وسیعی از منابع داده های مختلف برای اهداف اندازه گیری استفاده کند، بسته به محیط فردی صفحه نمایش.
برای مثال، در رابطه با ترافیک خودرو، صاحبان رسانهها میتوانند با شهرداریهای محلی و مقامات حملونقل همکاری کنند تا تعداد خودروها را به چهرههای تبلیغاتی خاص نسبت دهند. بسیاری از سازمانها با دادههای مکان و جابجایی قدمی فراتر میگذارند که به ما کمک میکند بفهمیم افراد چگونه، چرا و به کجا سفر میکنند، وقتی از صفحههای تبلیغاتی عبور میکنند.
این دادهها به ما امکان میدهد معیارهای نوردهی مانند مجاورت، زمان ماندن و ایجاد مناطق «فرصت برای دیدن» قوی را براساس محیط تعیین کنیم.
باز هم ردپایی از هوش مصنوعی
علاوه بر این، بسیاری از صاحبان رسانه ها با شرکت هایی همکاری میکنند که هوش مصنوعی و فناوری تشخیص را به کار میگیرند تا اطلاعات بیشتری در مورد خودروها و یا عابران پیاده که از روی صفحه نمایش آنها عبور میکنند، ارائه دهند و در عین حال ناشناس ماندن بینندگان را حفظ کنند. با تکیه بر تجزیه و تحلیل های آماری، شرکت های تحقیقاتی مستقل مانند و همچنین می توانند تعداد چشم ها را در هر روز، زمان یا مکان خاصی بر روی صفحه نمایش تعیین شده به طور دقیق تخمین بزنند.
تأثیرات بر معیارهای برند و عملکرد
اساساً یک رسانه آگاهی از برند است. شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد کمپین های می توانند تأثیر مثبت قابل توجهی بر معیارهایی مانند آگاهی از نام تجاری و یادآوری برند داشته باشند.
اما در برخی موارد، بازاریابان همچنین میخواهند تأثیر افزودن به کانالهای دیگر خود را بر معیارهای عملکرد اندازهگیری کنند. بهعنوان مثال، دادههای مکان استخراجشده از مخاطبان انتخابشده را میتوان برای اندازهگیری تأثیر یک مخاطب در معرض بر ترافیک پیادهروی به یک مکان فروشگاه خاص مورد استفاده قرار داد. روش مشابهی را می توان برای اندازه گیری تأثیر بر فروش، با مقایسه داده های نقطه فروش از فروشگاه های نزدیک به مکان صفحه کمپین با داده های از فروشگاه های دیگر استفاده کرد.