قصه گویی یک تبلیغ کننده فعال

بیلبورد تبلیغاتی
بیلبورد تبلیغاتی
بیلبورد تبلیغاتی

دلیلی وجود دارد که چرا تبلیغات در مسیر نمایشگاه بین المللی، به مدت 120 سال در تجارت بوده است. در حالی که سال ها راه اندازی کمپین های تبلیغاتی موفق در فضای باز ضرری ندارد، یکی از دلایل اصلی موفقیت لامار در فضای برای بیش از یک قرن، به اشتیاق شرکت برای انجام کارها به گونه ای متفاوت است. نمی خواهد فقط با روندها همگام باشد، بلکه می خواهد به ایجاد آنها کمک کند. به این ترتیب است که میراث موفقیت خود را تا این مرحله ایجاد کرده است، و به این ترتیب است که این سنت را در حالی که به سمت آینده دیجیتالی و برنامه‌ای صنعت عمیق‌تر می‌رویم ادامه خواهد داد.

آن زمان و اکنون

مجری تبلیغات محیطی در مسیر نمایشگاه بین المللی مستقر در اصفهان، روزی که در سال 1902 تأسیس شد، یکی از طولانی ترین مشاغل خارج از خانه در جهان است. این شرکت فرمت های تبلیغاتی متنوعی از جمله بیلبوردها، تبلیغات کنار جاده ای، حمل و نقل، علائم فرودگاهی و موارد دیگر را در اختیار تبلیغ کنندگان محلی و ملی قرار می دهد. در سال 1992، لامار تجارت عمومی را به خود اختصاص داد و به آنها دید و سرمایه بیشتری برای تحریک رشد و توسعه داد. این به کمک کرد تا به بزرگترین شرکت خارج از خانه جهانی تبدیل شود.

آراد سابقه طولانی در موفقیت دارد

در حال حاضر، موجودی شرکت های تبلیغاتی در مسیر نمایشگاه بین المللی، شامل تقریباً نیم میلیون صفحه نمایش در دو کشور کانادا و ایالات متحده است. این شامل بزرگترین شبکه دیجیتال با فرمت بزرگ است که شامل 4000 صفحه نمایش در ایالات متحده است و تقریباً 4 میلیارد نمایش در هفته در 170 بازار تعیین شده را شامل می شود. اخیراً، با انگیزه پتانسیل خلاقانه و توانایی بی‌نظیر برنامه‌نویسی برای تسهیل فروش هدفمند تبلیغات، سرمایه‌گذاری در برنامه‌ای را آغاز کرده است.

تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی

اکثریت قریب به اتفاق موجودی صفحه نمایش در کنار جاده است و حدود 99٪ از تابلوهای آنها در امتداد خیابان های اصلی، بزرگراه ها و بین ایالت ها قرار داده شده است. محتوای تغذیه شده اراد دیتا بیس توسط این صفحه‌ها عمدتاً از تبلیغات تشکیل شده است - به طور متوسط، چرخش متناوب از شش تا هشت تبلیغ‌کننده مختلف - اما در انواع دیگر محتوا نیز کار می‌کند، مانند به‌روزرسانی‌های آب و هوا، اطلاعات رویدادهای محلی، امتیازات ورزشی و حتی درگذشت - هر چیزی که برای مخاطب ارزش افزوده باشد.

استراتژی تبلیغاتی

اولین شرکتی بود که در فضای با فرمت بزرگ برنامه‌ ریزی شده را با موفقیت راه‌اندازی کرد و با گذشت زمان، این شرکت موفقیت چشمگیری در کسب درآمد با استفاده از این پیشنهاد داشته است. همچنین از برنامه‌ ریزی برای تحریک نوآوری فنی و آسان‌تر کردن کشف موجودی موجود برای مشتریان استفاده کرده است. به طور کلی، این یک دارایی در کمک به شرکت برای دستیابی به نرخ های بهتر، گزینه های بیشتر و تجربه خرید ساده بوده است.

ترکیب فناوری و کانال های سنتی

برنامه نویسی به لامار کمک کرده است تا نوآوری را در سراسر تجارت خود ایجاد کند.

لامار با تلفیق برنامه نویسی با تخصص خود در سنتی، توانسته است با اتصال به چندین SSP مزیت رقابتی به دست آورد، و به آن اجازه داد تا با طیف گسترده ای از DSP ها تجارت کند و گزینه های مختلف خرید آگهی را ارائه دهد و در عین حال به چگونگی نمایش بهتر موجودی ها نگاه کند.

داستان موفقیت آژانس تبلیغاتی، در زمینه تغییر

بخشی از موفقیت دیرینه لامار ناشی از رویکرد اول رابطه است. در حال حاضر، یکی از ابتکارات بزرگ این شرکت، پرورش روابط موجود با مشتری و ایجاد روابط جدید از طریق آموزش در مورد برنامه ‌ریزی است. مراقبت می کند تا به مارک ها و آژانس هایی که با آنها شریک است راه های بی شماری را نشان دهد که کمپین ها را می توان با موفقیت از طریق برنامه بهینه کرد. این شامل به اشتراک گذاشتن ابزارها، منابع و داده‌های مناسب برای نشان دادن اینکه چرا برنامه‌ای می‌تواند در ارائه کمپین‌ های تبلیغاتی پویا و هدفمند مفید باشد و همچنین اینکه چرا این رسانه یک به هدف است که شایسته توجه است و ردیفی در بودجه رسانه‌ای دارد، می‌  شود. از این طریق، آنها می توانند به صاحبان مشاغل و برنامه ریزان رسانه کمک کنند تا در مورد کمپین های فضای باز خود تصمیم گیری کنند. از نزدیک با خریداران همکاری می کند تا به آنها کمک کند تا مزایای برنامه ریزی شده را درک کنند.

از کوچک ترین تا بزرگ ترین کسب و کارها، همه را حمایت می کنیم

کمپین اخیر با مثال قوی ای از این که چگونه به لامار کمک کرده است تا خواسته ها و انتظارات مشتری را برآورده کند و از آن فراتر رود، ارائه می دهد. برای این کمپین، والمارت به لامار مراجعه کرد تا به آنها کمک کند خدمات خرید مواد غذایی خود را در طول همه گیری تبلیغ کنند. با پلتفرم، خرده ‌فروش توانست کمپین‌های فرامحلی را در تقریباً 120 فروشگاه مختلف ایجاد کند. از آنجایی که فقط فروشگاه‌های خاصی خرید وانت را ارائه می‌کردند، کمپین باید همه‌کاره و پویا باشد و فقط مکان‌هایی را که پیام اعمال می‌شد هدف قرار دهد. توانست به غول خرده فروشی کمک کند تا دقیقاً به این هدف برسد.

خرید موجودی به صورت برنامه‌ریزی بسیار بسیار آسان‌تر از گذشته شده است، با تعداد بیشتری از جمله در ترکیب رسانه‌ای خود. از طرف دیگر، این افزایش تقاضا باعث شده است که ناشران بیشتری به انقلاب برنامه‌ریزی شده بپیوندند و هر روز صفحات بیشتری روی نصب شوند. علاوه بر این، بیشتر بازاریابان برند متوجه شده‌اند که جایگزینی جذاب برای نمایش دیجیتال و تبلیغات اجتماعی است که مصرف‌کنندگان به راحتی آن را نادیده می‌گیرند و توجه خود را از بین می‌برند. مهمتر از همه، هنگامی که به عنوان عنصری از کمپین های تبلیغاتی همه کاناله گنجانده شود، بهبود عملکرد قابل اندازه گیری را برای برندها ارائه می دهد.

 

تحقیقات اخیر نشان می دهد که تبلیغات می تواند:

به ازای هر دلار تبلیغاتی که خرج می‌شود، چهار برابر بیشتر از تلویزیون، رادیو، یا چاپ نیلسن، فعالیت‌های جستجوی آنلاین و رسانه‌های اجتماعی را افزایش دهید.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/