یک مفهوم خلاقانه بیلبورد
 

Image for post
Image for post

یک مفهوم خلاقانه بزرگ


بیلبورد تبلیغاتی در سیسنگان به گفته نانسی فلچر، رئیس و مدیر عامل انجمن تبلیغات در فضای باز آمریکا، "خارج از خانه سال به سال عملکرد خوبی دارد و یکی از سریع ترین رسانه های تبلیغاتی در حال رشد است." او همچنین اظهار داشت که "تبلیغ کنندگان از ترکیب پویا نمایشگرهای خارج از خانه برای احاطه کردن، غوطه ور کردن و درگیر کردن مصرف کنندگان استفاده می کنند." امسال، شرکت گپ از یک پوستر خارج از خانه و کمپین بیلبورد دیجیتال استفاده کرد تا رهگذران را تشویق کند تا عکس‌ها را به یک برچسب هش خاص توییت کنند و سپس تصاویر بر روی یک بیلبورد غول پیکر در میدان تایمز نمایش داده شد. این استفاده تعاملی از بیلبوردها و پوسترها فقط نوعی کمپین خلاقانه است که شرکت شما را جلب می کند. با توجه به ستون رابرت فلیج در greatoutdoornetwork.com، «یک مفهوم عالی حتی در یک مکان بد ظاهر خواهد شد. یک بیلبورد ارزان می‌تواند تبلیغات گسترده، صحبت در مورد آب سردکن، آگاهی از برند و مهم‌تر از همه فروش ایجاد کند.» اجاره بیلبورد تبلیغاتی در سیسنگان

بیلبورد فلیپ تفنگ

مشتری «Efortless Outdoor Media»، «دی. گلر و پسران»، در سال گذشته از یک بیلبورد خلاقانه استفاده کرد که در آن یک اسلحه رایگان به هر کسی که حلقه نامزدی را در تعطیلات آخر هفته خریداری کرده بود، ارائه کرد. حتی اگر با تبلیغ موافق نباشید، واقعیت این است که آن بیلبورد داستان‌های خبری، مکالمه‌های خنک‌کننده و غیره را تولید می‌کرد... مفهوم خلاقانه حجم بیشتری از تبلیغات را نسبت به هزینه بیلبورد به همراه داشت. این یک استفاده واقعا موفق از تبلیغات در فضای باز بود. اجازه دهید بیل هابز، بیل هابز، ace Media Outdoor به شما کمک کند کمپینی ایجاد کنید که تا حد امکان تبلیغات و آگاهی از برند را ایجاد کند. او در 24 سال گذشته به مشتریان کمک می کند تا کمپین های موفقی ایجاد کنند.